Чета в няколко форума за автомобили, като съм активен в 2 .
Не ви ли се струва , че проблемите в колите след някъде 93-94 г и нагоре са аналогични. Еднакви проблеми в ел.инсталацията, неравномерни обороти на ПХ, проблеми с диференциал или скоостна кутия, скърцащи пластмаси, ненадеждни датчици, ел.мотори и т.н.
Явно всичко вече е истискано и минимизирано на границата. С цел икономия всичко е от евтин материал и като поостарее " новата кола за българина" проблемите с лопата да ги ринеш.
Аналогични дефекти
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
Re: Аналогични дефекти
kris11 написа: С цел икономия всичко е от евтин материал и като поостарее " новата кола за българина" проблемите с лопата да ги ринеш.
Според приятел, който е в бизнеса с нови автомобили, сегашните такива са сметнати за около 5 годишна безпроблемна работа... от там насетне да му мисли който си ги купи втора ръка. А и фирмените сервизи трябва да хрупат от ремонти ... Никой няма далавера от "вечни" автомобили. В бъдеще ще стават все по-достъпни и по-често сменяни... Просто трябва да се приспособим
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта