Германос или какво значи гаранция в България

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Германос или какво значи гаранция в България

Мнениеот lyubobg » Вто 08 май 2007 19:49


чета 1 подобна тема http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=36068 и изобщо не се учудвам какво значи гаранция в България ...

моята болка е далеч по малка - купувам си зарядно от Асеновград, оказва се дефектно - прекъсва като мръднеш съвсем леко телефона, а ми бяха казали от Асеновград че във всеки магазин Германос мога да отида и да ми решат проблема ако има такъв.
Е имаше, отивам днес в Германос на Витошка и 1 самец ми обясняваше как нищо не можело да се направи, ако било развалено можело да се изпрати за поправка, ама това не е развалено ами е за подмяна и няма оправяне. Обясних му че има оправяване, има побългаряване и т.н. - най-малкото може целия кабел с обувката да се смени, ама той не та не, поисках да говоря с управителя на магазина, той каза че такъв няма и той го замества ... тръгнах бесен и по едно време се окопитих теглих 1 майна и реших да пробвам в друг магазин Германос. Отидох 100м по надолу по Витошка, там също констатираха проблема, замениха ми за 10секунди зарядното и ми пожелаха приятен ден :!:

Е на какво прилича това :evil:
Писна ми да страдам като потребител ...




Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ChernoGTI » Вто 08 май 2007 19:58


виж кво.......не дей се шашка толкоз..това е нормално.Все пак живеем в Бългъриъ тук всичко е възможну :patriot


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Вто 08 май 2007 19:59


проблема е че с 99% от нещата е така в сферата на услугите, не визирам само гаранцията, всичко се кара през пръсти, а аз съм точен човек и нещо почва да ми спира музиката напоследък от такива изпълнения :evil:


Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот The Red Guy » Вто 08 май 2007 20:02


jaba7a написа:виж кво.......не дей се шашка толкоз..това е нормално.Все пак живеем в Бългъриъ тук всичко е възможну :patriot

Точно там е работата, че повечето го възприемат като нормално.
Да не говорим, че масово се нарушава Закона за защита на потребителя, съгласно който гаранцията на продуктите трябва да бъде минимум 2 г. (Друг въпрос е, че не е изпипан както трябва закон и че можеш да претендираш съгласно него за гаранция за запалка за цигари).


Потребителски аватар
pacoboy
Мнения: 2699
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
Автомобил: passat b7 4motion
Двигател: CFGB
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот pacoboy » Вто 08 май 2007 20:02


Вие за какво мислите правят повечко магазини, точно за тая цел,не всеки си върши работата,както трябва!
Но щом е минало добре браво,трябва да си търсиш правата, като потребител ако не искаш да те третират като "призрак".


Потребителски аватар
Veso101
Мнения: 913
Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Несебър

Мнениеот Veso101 » Вто 08 май 2007 21:38


Е точно пък в германос си е ебало майката с тия гаранции, колко човека съм чувал да се оплакват вече не знам. Оттам и карфица няма да си купя повече.
А че на едно място ти го заменят а на друго не е защото Германос доколкото знам са на франчайзинг принцип.


Потребителски аватар
blue_shadow
Мнения: 875
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велинград
Контакти:

Мнениеот blue_shadow » Вто 08 май 2007 21:47


Аз бачкам към един от представителите на Глобул (не е германос) и ситуацията е следната: по принцип батерията и зарядното не са гаранционни, НО при нас ги пращаме за ремонт или подмяна напук на системата и досега не са ни отказали подмяна на дефектно заряно устройство или батерия (естествено, ако дефекта е фабричен). Така, че правилата са малко относителни и при добро желание от страна на продавача, въпроса може да бъде решен в полза на клиента.


Потребителски аватар
maniak
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maniak » Вто 08 май 2007 22:00


Да не говорим, че масово се нарушава Закона за защита на потребителя, съгласно който гаранцията на продуктите трябва да бъде минимум 2 г. (Друг въпрос е, че не е изпипан както трябва закон и че можеш да претендираш съгласно него за гаранция за запалка за цигари).

Не бъркай гаранция с рекламация. Част от работата ми е свързана с това и мога да ти кажа че, закона не те принуждава да даваш гаранция две години а възможност за рекламация две години.
Дълго е, но накратко - рекламацията ти дава възможност ако са ти казали и в техническата спецификация на колата е описано че е с Ербег и ти до две години забележеш че го няма -имаш право на рекламация. Като в първите 6 месеца пройзводителя трябва да докаже че е прав а след това ти трябва да го докажеш. Това е накратко по въпроса с рекламацията и гаранцията.
А това че по повечето сервизи са супер зле си е 100% вярно.


Потребителски аватар
bobo7
форумно КГБ
Мнения: 9453
Регистриран на: Чет 16 юни 2005 20:43
Автомобил:
Двигател: AGN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bobo7 » Сря 09 май 2007 7:04


еми нали са ти го сменили!
а в първия магазин вероятно момчето го е било "страх" да вземе такова решение.
лека полека нещата ще се нагласът


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Сря 09 май 2007 9:53


на него не му плащат за да го е страх, а за да си върши работата, аз да не съм големия лош вълк че да го е страх, аз съм просто 1 нещастен клиент :?


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Сря 09 май 2007 11:11


на него не му плащат за да го е страх, а за да си върши работата, аз да не съм големия лош вълк че да го е страх, аз съм просто 1 нещастен клиент Confused

хахаха него не го е страх от тебе бе...страх го е от шефа му ! я си представи, че е някакъв педалино, каквито ги има много , дойде и почне : как така ще му го сменяш бе, аз сега какво да го правя, сега ти го плащай, за 5 мин те оставих а ти гледай какво направи , осра си пътеките, колко пъти да ви говоря..." и всякакви простотии ....мисля, че даже не е било от мързел - човека просто си е пазил гащите, като не е шеф не му плащат да взима решения , а да изпълнява взетите :!:


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Сря 09 май 2007 11:13


bobo7 написа:еми нали са ти го сменили!
а в първия магазин вероятно момчето го е било "страх" да вземе такова решение.
лека полека нещата ще се нагласът


:да: :да: :да:


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Сря 09 май 2007 13:27


juve написа:
на него не му плащат за да го е страх, а за да си върши работата, аз да не съм големия лош вълк че да го е страх, аз съм просто 1 нещастен клиент Confused

хахаха него не го е страх от тебе бе...страх го е от шефа му ! я си представи, че е някакъв педалино, каквито ги има много , дойде и почне : как така ще му го сменяш бе, аз сега какво да го правя, сега ти го плащай, за 5 мин те оставих а ти гледай какво направи , осра си пътеките, колко пъти да ви говоря..." и всякакви простотии ....мисля, че даже не е било от мързел - човека просто си е пазил гащите, като не е шеф не му плащат да взима решения , а да изпълнява взетите :!:


Пази работата братлето ,кво да праи.... :dontknow:


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Съб 12 май 2007 16:24


е нямам думи какво ми отговориха от германос - излиза че онзи не си е пазил работата, а такава им е политиката - да отида на оня край на България да си сменя зарядното в съответния магазин.
Извода всеки може да си го направи сам за себе си ...
но аз повече НИКОГА НИЩО НЯМА ДА СИ КУПЯ ОТ ГЕРМАНОС :!: : :evil:
Uvajaemi g-n ...,

Naj dpbre shte e da se obarnete kam tozi magazin Germanos ot kojto ste zakupili svoeto zarqdno.

Pozdravi,
Silvia Serdarova

Customer Care Specialist


GERMANOS TELECOM BULGARIA

1 Business Park Sofia St., bldg.3, fl.3
Mladost 4, Sofia 1766, Bulgaria
tel. +359 2 4899 369, fax: +359 2 4899 387

www.germanos.bg


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Нед 13 май 2007 7:33


А на такива нелоялни продавачи трябва да им се налагат някакви глоби! Мой приятел също много пострада от Германос - стигна се до Агенция за защита на потребителя и буквално с 300 зора стана работата. Аз лично нямам проблеми, защото управителя им тук ми е аверче, но съм чувал доста кофти историики! :duel



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 47 госта