Ами Latex - Бяла, русенско..
мисля са точно тези Екон...
като цяло доволен.
като изключим обслужването от дилъра им тук а именно ЖиДиЕм.
Единственият недостатък на тези латексови матраци, е че са тежки..
малко по-твърди отколкото мемфлекс например..
но аз лично пробвах мемофлекс, и нещо не ми допадна..
просто много нетипично
ето ти нещо интересно..
в което аз съм главен герой
в крайна сметка спя на нов матрак.. който е нормален.. старият наистина го бяха изпортили.. но трябваше да пиша подобни глупости...
Здравейте,
Пиша ви това писмо, за да изразя силното си разочарование от един от вашите дистрибутори, а именно “ЖИ ДИ ЕМ” ЕООД.
Цялата ситуация, се разиграва около средата на м. Октомври /ако държите на точните дати, мога да погледна бележката/.
След усилено проучване за закупуване на матрак, се спрях на продукт произведен от вас.
До тук добре опитах се да намеря координати на вашите дилъри, и по-специално на упоменатата фирма в Интернет, но без особен успех.
След кратък телефонен разговор уточнихме къде е офиса/showroom на ЖиДиЕм, и аз и съпругата ми се оказахме там.
Фаза 1.. покупката.. щастие...
Първи момент на разочарование, дойде от факта, че самото "представителство", не предлага възможност, човек да разгледа пробва, усети различните типове, видове и твърдости на продукта, който очаква да закупи.
Разбрахме се за размера, за твърдоста, дебелината и основните параметри, капарирахме и вече се чуствахме доволни собственици на "високотехнологичен" латексов матрак..
След нормалното 3-4 днвено закъснение от уговорената за доставка дата отидохме за да си вземем така бленуваният нов матрак.
Първият момент в който бях "учуден" бе, че бъдещият ни матрак беше просто сложен заедно с още 2 други под едно ламаринено навесче върху обикновен чакъл без оглед на метеорологичните условия /валеше, и беше мокро./
Добре.. той е опакован. в найлон ... дори не исках да си помислям колко време е седял така изложен на влагата.... ден, два, три.. знае ли човек ?
Фаза 2..... в къщи доволни..
Съпругата ми спомена, че дамаската не е такава каквато сме поръчали /екрю/...
Преглъщам и този факт... кво пък тук значи някакъв си цвят екрю или бяло.. все тази..
След около 1 седмица, започвам да добивам чуството, че матрака от страна на съпругата ми е по-мек...обръщаме го.. да не е подматрачната рамка измамна..
За съжаление НЕ Е.
След консултация с няколко приятели.. /а'ла легай и казвай/... наистина се оказва, че е по-мек, а не е само лошо чуство...
/матрака е 165х190х22/
Фаза 3.. нека шоуто започне
Предварително се обаждам на посочените в web страницата телефони /http://www.ekon-bg.com/latex/menu6.html/ като питам учтиво, дали има някаква технологична умисъл за направата на матрак с различни твърдости..
Дамата с която разговарях, учтиво ми обясни, че това нещо не е нормално, и аз следва да се обърна към дистрибутора... /съвсем нормално/
Обаждам се на "дистрибутора".. говоря с г-жа Маркова
Уговаряме час, за да може инж. д-р по каучуците Марков /така се представи/ да види на място и оцени дали наистина има проблем.
Вторник...
Обаждам се час по-рано от предвиденото на г-н Марков /все пак трябва да изляза от работа за около 2 часа/, и от проведеният разговор става ясно, че същият инж. д-р по каучиците /за краткост ще употребявам г-н Марков/ няма възможност да изпълни ангажимента си, защото е изключително натоварен в момента, и надали ще смогне...добре човешко е..
Уговаряме се, с г-н Марков, че той ще има ангажимента да ми се обади в рамките на същата седмица, за да може да види/прегледа/констатира матрака.
С леко пренебрежение се отнасям към особенно ценният му съвет, че подобна "странна" твърдост на матрака е нещо нормално, и е предимство, за да може по-лекият партньор да спи на по-твърдата част, по-тежкият на по-меката ... /или беше обратното.. няма значение/..
Днес. почти месец след посоченият вторник..
Съпругата ми се е обадила в офиса на "дистрибутора" и г-жа Маркова е казала, че г-н Марков просто някога някъде се бил забавил, и не сме се срещнали т.е. аз не съм присъствал на някаква среща някъде уговорена с незнайно кой...явно става въпрос за същият този вторник.
Кипва ми.. не стига, че месец чакам Михаля да ми се обади, ами в крайна сметка аз не съм оказал присъствие някъде, някога....
Звъня на г-н Марков....Добър ден..
Пак слушам поредната умна високотехнологична лекция, че матрака е така конструктивно направен с цел..
от което започвам да се чуствам лаик, че хем не ми е удобно докато спя, хем съм се разделил с порядъчна сума пари, хем нищо не разбирам от каучуци..
Дълбоко се замислих за това как този същият този г-н си е взел докторантурата..и как е ваш дистрибутор, показвайки явно непознаване на вашите продукти...
Обясних на г-н Марков, че подобно неуважение към клиентите и неспазване на поети ангажименти на мен ми звучи като цитирам : "меко казано простотия", и след кратко обяснение, и определения по мой адрес... /в рамките на културното/ се уговаряме до 2 часа г-н Марков да ме уведоми, кога ще изпрати човек да "прегледа" матрака.
Чакам.. още час.. продиктувах си мобилният телфон.. надявам се в рамките на деня да имам вест.. кога ще дойде някой високоспециализиран служител, със сигурно някакви свръх сложни уреди за измерване на твърдост на матраци.....за да видим аз ли само си мисля.. или сутрин се събуждам схванат от възрастта...
Защо пиша ли?
Пиша ви всичко това, за да знаете как вашите дистрибутори продават вашите продукти, и обслужват клиенти които го закупуват...
За да ви покажа, как иначе един явно добър продукт или една евентуална грешка /случва се на всекого/ и в последствие некоректното отношение на дистрибутора може да доведе до неприятни последици и за вас, и за потенциалните ваши бъдещи клиенти..
За да ви помоля, да вземете подходящите мерки за контрол на фирмите/хората/организациите които са вашето лице пред клиента.
За да разберете какво впечатление оставя в един ваш клиент при тази наглед досадна ситуация
Защото подобно отношние не е приятно на никого..нито някой има ползи...
Защото... вместо проблема да бъде решен културно и с разбиране.. трябва да се стига до такива патови ситуации..и подобни писма..
Все пак аз не мога да загубя повече отколкото съм дал досега..но за сметка на това "рекламата" която съм в състояние да направя в българското интернет общество, макар и насочена към вашият дистрибутор, ще има неприятни последици и за вас, като производител....
Дори не искам да се замислям колко би "спечелил" дистрибутора /явно и той не се замисля/ ако все пак реша да се обърна към съответната организация за защита на потребителя...все пак искренно се надявам да не се стига до там...
Ще ви държа в течение...надявам се следващото ми писмо , да започва с "Благодаря".. и да имам повод да раздавам все адреса на вашият сайт с наистина добра препоръка.
Извинявайте предварително за евентуални пунктоационни грешки..все още съм афектиран от проявеното "внимание" към мен като клиент.
п.с.
Току що констатирах, че двата часа в които чаках обаждане минаха ...
и за съжаление в тях не съм свършил нищо за организацията в която работя....нищо.. ще наваксам
<<<ЕНД>>
В крайа сметка след всички перипети.. си спя на техен матрак, и съм доволен.
наистина а хубави..
обърни внимание, че е 22 см.. не 18
и после и подматрачна рамка предвиди.. около има няма 60-70 лв.
С две думи..
и според моите проучвания това е наистина най-добрият матрак за тези пари..
и пак повтарям.. съм доволен..
на мен цялата операция ми стъпи около 500 кинта
