Ужасно грубо държание на служител на Булсат ком

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
golfmaniak666
Мнения: 1147
Регистриран на: Вто 25 яну 2011 1:35
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHL
Местоположение: София

Ужасно грубо държание на служител на Булсат ком

Мнениеот golfmaniak666 » Сря 15 мар 2017 19:14


Колеги днес звъннах да подам заявка че от 3дни нямам интернет и служителката с която говорих по телефона се държа ужастно грубо и неколегиално.Та на кого мога да се оплача защото ми писна от нацупени к...и почнали работа по незнайно какъв начин




civilen
Мнения: 41
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 7:39
Автомобил:
Двигател:

Re: Ужасно грубо държание на служител на Булсат ком

Мнениеот civilen » Сря 15 мар 2017 19:19


:) В офисите са същите. Наточени и плоски на гънки ;) Поне в Орландовци. С имената и търсиш някой по - висшестоящ ;)

Sent from my SM-G800F using Tapatalk


Liminat
Мнения: 427
Регистриран на: Вто 21 окт 2008 21:54
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Ужасно грубо държание на служител на Булсат ком

Мнениеот Liminat » Сря 15 мар 2017 19:30


Аааа, атакуваш веднага и ти:

https://m.youtube.com/watch?v=opEsVbRko6U


Потребителски аватар
gergeto
Мнения: 3344
Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Ужасно грубо държание на служител на Булсат ком

Мнениеот gergeto » Сря 15 мар 2017 20:00


Просто не си усвоил механизма на работа на всяка фирма ,чиито служител си е позволил да си "изтърве" емоциите. Изпадал съм много пъти в подобни ситуации и просто заявявам на конкретния "ядосан" служител (с макс. спокоен тон) : " Явно имате проблем с политиката на фирмата и комуникацията си с клиентите...бихте ли викнали управителя или началник-смяната ,или координатор.....и бля бля,според ситуацията.Винаги действа "отрезняващо" на "разпенения" служител-гарантирано. :th_up


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Ужасно грубо държание на служител на Булсат ком

Мнениеот инжектопляктор » Сря 15 мар 2017 20:48


Освен всичко друго и наглото държание в офисите им, те са и големи измамници.
Имах сателитна телевизия към Булсат. Каналите при лошо време половината се губеха.
Освен това към края на договора не бях платил 1 месец, защото ме нямаше у дома и съответно не го ползвах. Изрично попитах когато го инсталираха какво става в такъв случай. Отговора беше, че договорът се удължава, докато не се изплатят всички вноски по договора. Към края на договора, когато не бях платил 1 месец ми се обаждат и ми казват, че ако не платя до 4 дни, понеже свършвал, щели да начислят 100лв неустойка.
Отивам и плащам в офис. След това вместо 1 месец, телевизия има 7дни. Защото независимо на коя дата си платиш, хубавците имат периоди на отчитане. Примерно между 15-то число и 15-то число на следващия месец. Ако закъснееш и платиш на 20-то число, не ти пускат телевизията за 30 календарни дни от датата на плащането, ами ти я пускат до 15-то число следващ месец.
Мизерници!


Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Re: Ужасно грубо държание на служител на Булсат ком

Мнениеот groznika » Чет 16 мар 2017 7:02


инжектопляктор написа:Имах сателитна телевизия към Булсат. Каналите при лошо време половината се губеха.


Няма как да е по друг начин.
При мен също се случва, но трябва да има силна гръмотевична буря и то в посоката на спътника. В общи линии лятото има такива бури и не съм оставал без телевизия за повече от 15-20 мин.


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Ужасно грубо държание на служител на Булсат ком

Мнениеот инжектопляктор » Чет 16 мар 2017 7:25


groznika написа:Няма как да е по друг начин.

Има как. Като спрат да слагат на клиентите си най-мизерните 60см чинии и минат на по-големите. С тия дори при хубаво време сигналът е на ръба. А това за период на отчитане, а не 30 календарни дни от дата на плащане е подло и долно. Значи ако трябва да платиш на 15-ти, а платиш на 10 следващия месец, плащаш за 5 дни и ти режат телевизията пак на 15-ти.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Ужасно грубо държание на служител на Булсат ком

Мнениеот Iezekil » Чет 16 мар 2017 8:18


Еми при нас се плаща предварително,не после.До 3-то число макс. е гратиса да си платиш за започналия месец.


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2168
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Re: Ужасно грубо държание на служител на Булсат ком

Мнениеот buller » Чет 16 мар 2017 8:50


Да спориш с тези е все едно да спориш с вятъра.
Имах огромни проблеми с техния интернет, вдигал съм скандали в офис, звънял съм безброй пъти в централата, подавал съм жалби многократно. В нито един момент някой от по-висшестоящите не се опита дори да се свърже с мен, като техен клиент, за да се извини. Месеци мъчение и накрая ми отговориха на жалбите с "компенсаия" от 2 лв. от сметката. Това вече преля чашата и разтрогнах договора за интернет.
Не си хаби силите да се занимаваш с тея боклуци. КЗП също ме отсвириха, защото това било от ресора на Комисията по далекосъобщенията :no


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19167
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Ужасно грубо държание на служител на Булсат ком

Мнениеот stefan4o » Чет 16 мар 2017 9:11


Като не сте доволни - сменяте оператора. То не, че другите са цветя и рози, ама... човек като опита вариантите може и да намери своите :wink


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8310
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Ужасно грубо държание на служител на Булсат ком

Мнениеот Stivi » Чет 16 мар 2017 9:45


Винаги когато се ползват пакети 3,4,5 в едно има проблеми ! Затова си плащам отделно сателитна телевизия, и отделно нета от доказан доставчик който реагира мигновено на проблем. Като си предплатя за година с отстъпката даже идва по-евтино от пакетите на Вивашит или Ментел и си спестявам много нерви и общуване с нагли,нископлатени служители :a045


Потребителски аватар
R.o.s.e.n
Мнения: 288
Регистриран на: Пет 02 мар 2012 14:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ужасно грубо държание на служител на Булсат ком

Мнениеот R.o.s.e.n » Чет 16 мар 2017 9:46


gergeto е дал много добра тактика за справяне с подобни много "повярвали си" служители. Аз практикувам и друга стратегия, когато ме провокират с подобно държание - директно им заявявам, че записвам разговора и се нуждая от имената и позицията им, за да мога да оформя по-добре оплакването си към централата им. Почти винаги отношението се променя и намираме изход от ситуацията, без да се подават оплаквания. :mrgreen


Liminat
Мнения: 427
Регистриран на: Вто 21 окт 2008 21:54
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Ужасно грубо държание на служител на Булсат ком

Мнениеот Liminat » Чет 16 мар 2017 9:56


gergeto написа:Просто не си усвоил механизма на работа на всяка фирма ,чиито служител си е позволил да си "изтърве" емоциите. Изпадал съм много пъти в подобни ситуации и просто заявявам на конкретния "ядосан" служител (с макс. спокоен тон) : " Явно имате проблем с политиката на фирмата и комуникацията си с клиентите...бихте ли викнали управителя или началник-смяната ,или координатор.....и бля бля,според ситуацията.Винаги действа "отрезняващо" на "разпенения" служител-гарантирано. :th_up

Не и когато шефа я реже в склада отзад в почивките.


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Ужасно грубо държание на служител на Булсат ком

Мнениеот инжектопляктор » Чет 16 мар 2017 20:48


Iezekil написа:Еми при нас се плаща предварително,не после.До 3-то число макс. е гратиса да си платиш за започналия месец.

Това не е редно. Редно е да си платиш и да получиш услуга 30 календарни дни от датата на плащането. Като си платиш интернета на Комнет, те ти го пускат и след 30 дни системата ти го реже. При теб се плаща предварително, обаче да платя услуга, която не ползвам... Иначе нямам против да я платя и да си я ползвам.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19167
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Ужасно грубо държание на служител на Булсат ком

Мнениеот stefan4o » Чет 16 мар 2017 20:55


Stivi написа:Винаги когато се ползват пакети 3,4,5 в едно има проблеми !

Не слагай всичко и всички под общ знаменател. Малко си преувеличил :cool



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта