Ужасно грубо държание на служител на Булсат ком
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- golfmaniak666
- Мнения: 1147
- Регистриран на: Вто 25 яну 2011 1:35
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHL
- Местоположение: София
Ужасно грубо държание на служител на Булсат ком
Колеги днес звъннах да подам заявка че от 3дни нямам интернет и служителката с която говорих по телефона се държа ужастно грубо и неколегиално.Та на кого мога да се оплача защото ми писна от нацупени к...и почнали работа по незнайно какъв начин
Re: Ужасно грубо държание на служител на Булсат ком
:) В офисите са същите. Наточени и плоски на гънки ;) Поне в Орландовци. С имената и търсиш някой по - висшестоящ ;)
Sent from my SM-G800F using Tapatalk
Sent from my SM-G800F using Tapatalk
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Ужасно грубо държание на служител на Булсат ком
Просто не си усвоил механизма на работа на всяка фирма ,чиито служител си е позволил да си "изтърве" емоциите. Изпадал съм много пъти в подобни ситуации и просто заявявам на конкретния "ядосан" служител (с макс. спокоен тон) : " Явно имате проблем с политиката на фирмата и комуникацията си с клиентите...бихте ли викнали управителя или началник-смяната ,или координатор.....и бля бля,според ситуацията.Винаги действа "отрезняващо" на "разпенения" служител-гарантирано. ![th_up :th_up](./images/smilies/th_up.gif)
![th_up :th_up](./images/smilies/th_up.gif)
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Ужасно грубо държание на служител на Булсат ком
Освен всичко друго и наглото държание в офисите им, те са и големи измамници.
Имах сателитна телевизия към Булсат. Каналите при лошо време половината се губеха.
Освен това към края на договора не бях платил 1 месец, защото ме нямаше у дома и съответно не го ползвах. Изрично попитах когато го инсталираха какво става в такъв случай. Отговора беше, че договорът се удължава, докато не се изплатят всички вноски по договора. Към края на договора, когато не бях платил 1 месец ми се обаждат и ми казват, че ако не платя до 4 дни, понеже свършвал, щели да начислят 100лв неустойка.
Отивам и плащам в офис. След това вместо 1 месец, телевизия има 7дни. Защото независимо на коя дата си платиш, хубавците имат периоди на отчитане. Примерно между 15-то число и 15-то число на следващия месец. Ако закъснееш и платиш на 20-то число, не ти пускат телевизията за 30 календарни дни от датата на плащането, ами ти я пускат до 15-то число следващ месец.
Мизерници!
Имах сателитна телевизия към Булсат. Каналите при лошо време половината се губеха.
Освен това към края на договора не бях платил 1 месец, защото ме нямаше у дома и съответно не го ползвах. Изрично попитах когато го инсталираха какво става в такъв случай. Отговора беше, че договорът се удължава, докато не се изплатят всички вноски по договора. Към края на договора, когато не бях платил 1 месец ми се обаждат и ми казват, че ако не платя до 4 дни, понеже свършвал, щели да начислят 100лв неустойка.
Отивам и плащам в офис. След това вместо 1 месец, телевизия има 7дни. Защото независимо на коя дата си платиш, хубавците имат периоди на отчитане. Примерно между 15-то число и 15-то число на следващия месец. Ако закъснееш и платиш на 20-то число, не ти пускат телевизията за 30 календарни дни от датата на плащането, ами ти я пускат до 15-то число следващ месец.
Мизерници!
- groznika
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
- Автомобил: Bora 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: Ужасно грубо държание на служител на Булсат ком
инжектопляктор написа:Имах сателитна телевизия към Булсат. Каналите при лошо време половината се губеха.
Няма как да е по друг начин.
При мен също се случва, но трябва да има силна гръмотевична буря и то в посоката на спътника. В общи линии лятото има такива бури и не съм оставал без телевизия за повече от 15-20 мин.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Ужасно грубо държание на служител на Булсат ком
groznika написа:Няма как да е по друг начин.
Има как. Като спрат да слагат на клиентите си най-мизерните 60см чинии и минат на по-големите. С тия дори при хубаво време сигналът е на ръба. А това за период на отчитане, а не 30 календарни дни от дата на плащане е подло и долно. Значи ако трябва да платиш на 15-ти, а платиш на 10 следващия месец, плащаш за 5 дни и ти режат телевизията пак на 15-ти.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Ужасно грубо държание на служител на Булсат ком
Еми при нас се плаща предварително,не после.До 3-то число макс. е гратиса да си платиш за започналия месец.
- buller
- Мнения: 2168
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: Ужасно грубо държание на служител на Булсат ком
Да спориш с тези е все едно да спориш с вятъра.
Имах огромни проблеми с техния интернет, вдигал съм скандали в офис, звънял съм безброй пъти в централата, подавал съм жалби многократно. В нито един момент някой от по-висшестоящите не се опита дори да се свърже с мен, като техен клиент, за да се извини. Месеци мъчение и накрая ми отговориха на жалбите с "компенсаия" от 2 лв. от сметката. Това вече преля чашата и разтрогнах договора за интернет.
Не си хаби силите да се занимаваш с тея боклуци. КЗП също ме отсвириха, защото това било от ресора на Комисията по далекосъобщенията![no :no](./images/smilies/no.gif)
Имах огромни проблеми с техния интернет, вдигал съм скандали в офис, звънял съм безброй пъти в централата, подавал съм жалби многократно. В нито един момент някой от по-висшестоящите не се опита дори да се свърже с мен, като техен клиент, за да се извини. Месеци мъчение и накрая ми отговориха на жалбите с "компенсаия" от 2 лв. от сметката. Това вече преля чашата и разтрогнах договора за интернет.
Не си хаби силите да се занимаваш с тея боклуци. КЗП също ме отсвириха, защото това било от ресора на Комисията по далекосъобщенията
![no :no](./images/smilies/no.gif)
- stefan4o
- Мнения: 19167
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Ужасно грубо държание на служител на Булсат ком
Като не сте доволни - сменяте оператора. То не, че другите са цветя и рози, ама... човек като опита вариантите може и да намери своите ![wink :wink](./images/smilies/icon_wink.gif)
![wink :wink](./images/smilies/icon_wink.gif)
- Stivi
- Мнения: 8310
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Ужасно грубо държание на служител на Булсат ком
Винаги когато се ползват пакети 3,4,5 в едно има проблеми ! Затова си плащам отделно сателитна телевизия, и отделно нета от доказан доставчик който реагира мигновено на проблем. Като си предплатя за година с отстъпката даже идва по-евтино от пакетите на Вивашит или Ментел и си спестявам много нерви и общуване с нагли,нископлатени служители ![a045 :a045](./images/smilies/a045.gif)
![a045 :a045](./images/smilies/a045.gif)
- R.o.s.e.n
- Мнения: 288
- Регистриран на: Пет 02 мар 2012 14:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Ужасно грубо държание на служител на Булсат ком
gergeto е дал много добра тактика за справяне с подобни много "повярвали си" служители. Аз практикувам и друга стратегия, когато ме провокират с подобно държание - директно им заявявам, че записвам разговора и се нуждая от имената и позицията им, за да мога да оформя по-добре оплакването си към централата им. Почти винаги отношението се променя и намираме изход от ситуацията, без да се подават оплаквания. ![mrgreen :mrgreen](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![mrgreen :mrgreen](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
-
- Мнения: 427
- Регистриран на: Вто 21 окт 2008 21:54
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Ужасно грубо държание на служител на Булсат ком
gergeto написа:Просто не си усвоил механизма на работа на всяка фирма ,чиито служител си е позволил да си "изтърве" емоциите. Изпадал съм много пъти в подобни ситуации и просто заявявам на конкретния "ядосан" служител (с макс. спокоен тон) : " Явно имате проблем с политиката на фирмата и комуникацията си с клиентите...бихте ли викнали управителя или началник-смяната ,или координатор.....и бля бля,според ситуацията.Винаги действа "отрезняващо" на "разпенения" служител-гарантирано.
Не и когато шефа я реже в склада отзад в почивките.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Ужасно грубо държание на служител на Булсат ком
Iezekil написа:Еми при нас се плаща предварително,не после.До 3-то число макс. е гратиса да си платиш за започналия месец.
Това не е редно. Редно е да си платиш и да получиш услуга 30 календарни дни от датата на плащането. Като си платиш интернета на Комнет, те ти го пускат и след 30 дни системата ти го реже. При теб се плаща предварително, обаче да платя услуга, която не ползвам... Иначе нямам против да я платя и да си я ползвам.
- stefan4o
- Мнения: 19167
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Ужасно грубо държание на служител на Булсат ком
Stivi написа:Винаги когато се ползват пакети 3,4,5 в едно има проблеми !
Не слагай всичко и всички под общ знаменател. Малко си преувеличил
![cool :cool](./images/smilies/icon_cool.gif)
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта