Здравейте!
Искам да направя достояние недобросъвестността на куриерска компания Спиди.Пратка приета на 24.04.2020г. още не е пристигнала,въпреки че според общите им условия това трябва да стане за 24 часа ,а при извънредни обстоятелства може да се отложи със още 24 часа.Проведени са многократни разговори с тях,писах жалби-никой нищо не знае къде е пратката и кога ще пристигне.
Моля за съвет какво да правя?
За първи път ми се случва такова нещо и разиграване.
Информацията за очаквана доставка се появи едва след моя жалба по имейл.
Спиди - време за доставка на пратка - 13 дни
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: Пон 14 апр 2008 12:58
- Автомобил: Рено Меган
- Двигател: K4M760 2004
- Местоположение: София
Спиди - време за доставка на пратка - 13 дни
Последна промяна от Чудомир на Съб 09 май 2020 12:05, променено общо 4 пъти.
Причина: Празно място се слага както преди, така и след тирето. Улеснява намирането на темата впоследствие
Причина: Празно място се слага както преди, така и след тирето. Улеснява намирането на темата впоследствие
- 110afn
- Мнения: 1894
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Спиди-некоректен доставчик.Не доставена пратка вече 10 дни
Случило се е нещо. Не е от много работа. Поне в еконт оня ден останах с такова впечатление
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Спиди-некоректен доставчик.Не доставена пратка вече 10 дни
В момента всички куриерски фирми са затрупани от работа,повервай.
Re: Спиди-некоректен доставчик.Не доставена пратка вече 10 дни
Според мен са се подобрили леко, в сравнение с последните 2 години. И цената на доставката намаля. Бях поръчал книга на 16 април и ми я доставиха на 21. От магазина бяха дали много по дълъг срок
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Спиди-некоректен доставчик.Не доставена пратка вече 10 дни
Срока на доставка на пратки от онлайн магазин не зависи много от избраната куриерска фирма.
Стандартно срока за доставки в България е 1-3 дни.А търговеца се презастрахова като обявява по-дълъг срок.Ако стоката не е налична,да я осигури.
Стандартно срока за доставки в България е 1-3 дни.А търговеца се презастрахова като обявява по-дълъг срок.Ако стоката не е налична,да я осигури.
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: Пон 14 апр 2008 12:58
- Автомобил: Рено Меган
- Двигател: K4M760 2004
- Местоположение: София
Re: Спиди-некоректен доставчик.Не доставена пратка вече 10 дни
Стоката е изпратена още на 24.04.20г от подателя и приета от Спиди.
Проблемите са точно в куриера Спиди:
Лъжат за сроковете за доставка и не спазват собствените си ОУ. Като не могат да се справят да ги променят на колкото смятат и клиентите да се съобразяват с това или да ползват друг доставчик.
Тотална липса на информация и желание за решаване на проблема от страна на Спиди. Пълно мълчание и липса на уведомление, че стоката ще закъснея, че въобще има пратка и тн.Трябва аз всеки ден да звъня, пиша за да си издирвам пратката.
Тотално не знание на служителите им. И до днес след поредица тел. разговори, писма не се знае къде е пратката.
Лъжат и за доставка, връзвам човек да я чака, пратка липсва.
Най-лесно ми е да престана да се занимавам и да не взимам пратката, ако въобще дойде, но не мисля, че е коректно.
За сравнение Еконт три пъти от тогава по същия маршрут доставиха в рамките на 24 часа.
Проблемите са точно в куриера Спиди:
Лъжат за сроковете за доставка и не спазват собствените си ОУ. Като не могат да се справят да ги променят на колкото смятат и клиентите да се съобразяват с това или да ползват друг доставчик.
Тотална липса на информация и желание за решаване на проблема от страна на Спиди. Пълно мълчание и липса на уведомление, че стоката ще закъснея, че въобще има пратка и тн.Трябва аз всеки ден да звъня, пиша за да си издирвам пратката.
Тотално не знание на служителите им. И до днес след поредица тел. разговори, писма не се знае къде е пратката.
Лъжат и за доставка, връзвам човек да я чака, пратка липсва.
Най-лесно ми е да престана да се занимавам и да не взимам пратката, ако въобще дойде, но не мисля, че е коректно.
За сравнение Еконт три пъти от тогава по същия маршрут доставиха в рамките на 24 часа.
-
- Мнения: 1195
- Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Плевен
Re: Спиди-некоректен доставчик.Не доставена пратка вече 10 дни
Колега, пусни си жалба и ще ти направят отстъпка в цената на доставката. Мой познат така е направил и е получил 50% от цената на доставката.
И аз имах драма със Спийди.
На 1-ви май трябваше да пусна пратка с размери 10/3/2 см (сантиметри) чрез Спийди от офис в Плевен до Чипровци. Знаех, че са до 13:00 часа и по най-бързи начин стигнах до офиса им. Беше 13:03 часа и ме върнаха. Не можело! Системата била до 13:00 часа. Естествено не го вярвам това нещо, просто не им се занимаваше. От понеделник да съм я пуснел ....
Този понеделник отивам в същия офис на Спийди. Пратката е от Плевен и трябваше да стигне го Чипровци на адрес. Понеже Чипровци се обслужва само в дните вторник и четвъртък изрично попитах, дали за вторник ще стигне пратката. Отговорът първоначално беше "да", но после момчето бързо се поправи и каза "не". Евентуално в четвъртък. Попитах защо и отговорът му беше "Ами бусът за Чипровци е пълен". Аз му показвам пратката и му казвам, че без проблем може да се пъхне и в джоба на ризата. Отговорът на служителя на Спийди бе "Ами всичко е софтуер. Може да има място за танк в буса, но софтуера щом казва, че е пълен буса - не може."
Ако не беше изричното желание на клиента да му я пусна със Спийди, нямаше въобще да се занимавам с тях. А клиента иска с тях, заради цената на доставка. Еконт са си скъпички. Много се надявам клиентът да не се откаже от покупката.
И аз имах драма със Спийди.
На 1-ви май трябваше да пусна пратка с размери 10/3/2 см (сантиметри) чрез Спийди от офис в Плевен до Чипровци. Знаех, че са до 13:00 часа и по най-бързи начин стигнах до офиса им. Беше 13:03 часа и ме върнаха. Не можело! Системата била до 13:00 часа. Естествено не го вярвам това нещо, просто не им се занимаваше. От понеделник да съм я пуснел ....
Този понеделник отивам в същия офис на Спийди. Пратката е от Плевен и трябваше да стигне го Чипровци на адрес. Понеже Чипровци се обслужва само в дните вторник и четвъртък изрично попитах, дали за вторник ще стигне пратката. Отговорът първоначално беше "да", но после момчето бързо се поправи и каза "не". Евентуално в четвъртък. Попитах защо и отговорът му беше "Ами бусът за Чипровци е пълен". Аз му показвам пратката и му казвам, че без проблем може да се пъхне и в джоба на ризата. Отговорът на служителя на Спийди бе "Ами всичко е софтуер. Може да има място за танк в буса, но софтуера щом казва, че е пълен буса - не може."
Ако не беше изричното желание на клиента да му я пусна със Спийди, нямаше въобще да се занимавам с тях. А клиента иска с тях, заради цената на доставка. Еконт са си скъпички. Много се надявам клиентът да не се откаже от покупката.
Re: Спиди-некоректен доставчик.Не доставена пратка вече 10 дни
А какво е това "допълнително отлагане на доставка (+8 дни)" ? Реално се е знаело още на 24 април тук е разковничето според мен.
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Спиди-некоректен доставчик.Не доставена пратка вече 10 дни
За работното време е точно така. Иначе глобите са жестоки,ако обслужат клиент в извън работно време. Всяка фирма има капацитет,ако може да обслужва 100000 пратки на ден, при 105000 почват проблемите. Има и още нещо,за 3лв, толкова...
Re: Спиди-некоректен доставчик.Не доставена пратка вече 10 дни
Не напразно хората са казали, че понякога евтиното излиза по скъпо.
Факт, е че Еконт са малко по скъпи, и не че нямат кусури, но са в пъти по напред от Спиди.
Иначе и на мен ми се е случвало това, да не могат да доставят пратка и то не до адрес, а до офис, обяснението беше, че в офиса примерно има място за 100 пратки, и софтуера не позволява да пратят 101, пък ако ще и с малък размер да е, край, със софтуера не може да се спори. По принцип гледам да работя с Еконт, сам си се убедил, че за това време три пратки с тях са ти доставени.
На Спиди и самата система им за подготовка и следене на пратките е много зле, дори откъм изплащането на наложените платежи са много зле, в Събота не можело, по банков път не можело......
Факт, е че Еконт са малко по скъпи, и не че нямат кусури, но са в пъти по напред от Спиди.
Иначе и на мен ми се е случвало това, да не могат да доставят пратка и то не до адрес, а до офис, обяснението беше, че в офиса примерно има място за 100 пратки, и софтуера не позволява да пратят 101, пък ако ще и с малък размер да е, край, със софтуера не може да се спори. По принцип гледам да работя с Еконт, сам си се убедил, че за това време три пратки с тях са ти доставени.
На Спиди и самата система им за подготовка и следене на пратките е много зле, дори откъм изплащането на наложените платежи са много зле, в Събота не можело, по банков път не можело......
- dontaskdontsay
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Спиди-некоректен доставчик.Не доставена пратка вече 10 дни
Ползвам Спиди само за доставки към чужбина.
С Еконт веднъж ми се случи да ми отворят пратка която съм изпратил. Доста грубо беше разпечатана. Бях направил дръжки за лесно пренасяне и добре обвита в стреч фолио. Всичко това беше изрязано и изпокъсано но важното е че ракията беше още вътре
С Еконт веднъж ми се случи да ми отворят пратка която съм изпратил. Доста грубо беше разпечатана. Бях направил дръжки за лесно пренасяне и добре обвита в стреч фолио. Всичко това беше изрязано и изпокъсано но важното е че ракията беше още вътре
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Спиди-некоректен доставчик.Не доставена пратка вече 10 дни
До сега никога не съм имал проблеми със Спиди. Пратката може да е изгубена, за което трябва да те уведомят, но ще мине известно време докато не успеят да я намерят.
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Спиди-некоректен доставчик.Не доставена пратка вече 10 дни
dontaskdontsay написа:Ползвам Спиди само за доставки към чужбина.
С Еконт веднъж ми се случи да ми отворят пратка която съм изпратил. Доста грубо беше разпечатана. Бях направил дръжки за лесно пренасяне и добре обвита в стреч фолио. Всичко това беше изрязано и изпокъсано но важното е че ракията беше още вътре
Спиди и международни е през мрежата на ДПД,които ги купиха преди време.До 31кг цената е прекрасна.И до тук.При многопакетни,и тежки пратки те гръбят прекрасно.Да не говорим за множеството счупени,и погубени,загубени пратки.
А това с ракията,не го разказвай повече.
Забранено е!
Има Общи условия колеги,четете ги,щото иначе ще ревете,много.
Re: Спиди-некоректен доставчик.Не доставена пратка вече 10 дни
Zdravko Zankov написа:За работното време е точно така. Иначе глобите са жестоки,ако обслужат клиент в извън работно време. Всяка фирма има капацитет,ако може да обслужва 100000 пратки на ден, при 105000 почват проблемите. Има и още нещо,за 3лв, толкова...
Вчера получих шнапер за дограма на стойност 6.45лв с доставка по Спиди до адрес 5.88лв, в смс-а пишеше доставка между 11:30-12:30 дойде в 16часа, Еконт пък ми доставиха пратка в 20:40ч което ме озадачи. Явно наистина изнемогват.
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: Пон 14 апр 2008 12:58
- Автомобил: Рено Меган
- Двигател: K4M760 2004
- Местоположение: София
Re: Спиди-некоректен доставчик.Не доставена пратка вече 10 дни
Продавача избра да е със Спиди.
В ОУ им условия и приложение 1 към тях пише-доставка до 24 ч. а за места.... може да се отложи с още 1 ден. Също така и за уведомление.. Лъжа-нищо от това не е спазено в случая.
Поръчвам, изпращат ми на др ден стоката и... Пълно мълчание от Спиди. След 3 дни почвам да ги търся по телефона, никой не дига. На 4 ден успявам да се свържа, пратката била забавена, не се знае кога ще дойде. Вечерта пиша жалба, на др. ден ми отговарят че пратката била системно отложена поради претоварване на линията,тогава се появява и това в сайта с допълнителното отлагане. Можеше да ме уведомят при постъпвате на пратката, те въобще мълчание...
След още телефони на др. ден, разбирам че ще ми я доставят на 05.05.На 04.05 получавам и смс за това. Помислих си най-сетне ще дойде. Връзвам човек да седи почти цял ден на адреса... Пратка няма. Отново лъжа.
Почвам пак да звъня по телефоните, прехвърляне и в един момент успявам да се свържа-не знаят защо не е доставена пратката. След допълнителни техни търсения, пратката не била в куриера и това е. Пак обаждания и на основния въпрос къде е въобще пратката - не знаят и нямало как да разберат.
Вечерта пиша пак жалба-отговор до сега никакъв.
Само се появи това в сайта им, че пристига в офис София.
Вече прежалих нещата, но ме дразни отношението им към клиента и неспазването на собствените си ОУ.
За мен са лъжци и от сега на татък ще ги избягвам по всякакъв начин.
Като не могат да се справят, да не работят въобще, никой насила не ги кара. Или да напишат с голями букви в ОУ им ДОСТАВКА КОГАТО МОЖЕ И АКО МОЖЕ.
Извинете за поменика
В ОУ им условия и приложение 1 към тях пише-доставка до 24 ч. а за места.... може да се отложи с още 1 ден. Също така и за уведомление.. Лъжа-нищо от това не е спазено в случая.
Поръчвам, изпращат ми на др ден стоката и... Пълно мълчание от Спиди. След 3 дни почвам да ги търся по телефона, никой не дига. На 4 ден успявам да се свържа, пратката била забавена, не се знае кога ще дойде. Вечерта пиша жалба, на др. ден ми отговарят че пратката била системно отложена поради претоварване на линията,тогава се появява и това в сайта с допълнителното отлагане. Можеше да ме уведомят при постъпвате на пратката, те въобще мълчание...
След още телефони на др. ден, разбирам че ще ми я доставят на 05.05.На 04.05 получавам и смс за това. Помислих си най-сетне ще дойде. Връзвам човек да седи почти цял ден на адреса... Пратка няма. Отново лъжа.
Почвам пак да звъня по телефоните, прехвърляне и в един момент успявам да се свържа-не знаят защо не е доставена пратката. След допълнителни техни търсения, пратката не била в куриера и това е. Пак обаждания и на основния въпрос къде е въобще пратката - не знаят и нямало как да разберат.
Вечерта пиша пак жалба-отговор до сега никакъв.
Само се появи това в сайта им, че пристига в офис София.
Вече прежалих нещата, но ме дразни отношението им към клиента и неспазването на собствените си ОУ.
За мен са лъжци и от сега на татък ще ги избягвам по всякакъв начин.
Като не могат да се справят, да не работят въобще, никой насила не ги кара. Или да напишат с голями букви в ОУ им ДОСТАВКА КОГАТО МОЖЕ И АКО МОЖЕ.
Извинете за поменика
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 212 госта