Отново: евала на vaskoto1 и niksi

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
tankishev
Мнения: 437
Регистриран на: Пон 19 сеп 2005 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Отново: евала на vaskoto1 и niksi

Мнениеот tankishev » Пон 13 авг 2007 16:22


За пореден път ... евала на тез двамата дето са винаги готови да откликнат и да помогнат с каквото могат и знаят .... Миналата седмица правих обиколка на страната ала "гъз път да види" и нещеш ли колата загря в Плевен ... тъй като стана 100 метра преди дестнинацията ми не ми направи впечатление - загасих я да си истине ... на сутринта паля колата обаче ток нямаааа .... кво стана сега отвярям капак-а и какво да видя мирише здраво на изгоряла пластмаса ... перката на радиатора беше се залепила към моторчето - изгоряло ... веднага се обадих на васил и никси и бях инструктиран от кои двигатели мога да си взема втора ръка .. как се сваля и сменя, че даже и да си проверя бушоните ... вечерта моторчето беше на път от софия (щот в плевен не намерих) и за 2 часа си го смених сам .....

... БЛАГОДАРЯ ВИ!
:bowdown

ПС: Уточнявам ... загря ... темп. показанието беше м/у 105 и 110 градуса което ми се стори много на фона на показание от 90 цял ден

Последна промяна от tankishev на Пон 13 авг 2007 16:34, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ChernoGTI » Пон 13 авг 2007 16:24


ще ти ползвам темата да благодаря на Bobby_ :
Мерсииииииии :bowdown


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 13 авг 2007 16:24


Загря или прегря ?
когато стане така колата не се гаси пич.. ще кривне нещо :(


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пон 13 авг 2007 16:54


абе тия двамата са абсолютни самаряни...нямам думи...ако до всяко добро същество застане поне още едно.... :roll:


Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Мнениеот bomber » Пон 13 авг 2007 17:09


Vizor написа:Загря или прегря ?
когато стане така колата не се гаси пич.. ще кривне нещо :(

Защо да не се гаси я обясни ако ти се занимава.


Потребителски аватар
Tod
Мнения: 635
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 17:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tod » Пон 13 авг 2007 21:08


:bowdown :bowdown :bowdown


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Пон 13 авг 2007 21:59


bomber написа:
Vizor написа:Загря или прегря ?
когато стане така колата не се гаси пич.. ще кривне нещо :(

Защо да не се гаси я обясни ако ти се занимава.


еми до колкото знам при рязък спад на температурата може да се деформира нещо по мотора, даже ако имаш изтичане на антифриз и ти загрее, трябва на работещ мотор да наливаш вода...абе дано не се налага, ама хубаво е да се знаят тея неща...


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Пон 13 авг 2007 23:44


Plamen_RI написа:
bomber написа:
Vizor написа:Загря или прегря ?
когато стане така колата не се гаси пич.. ще кривне нещо :(

Защо да не се гаси я обясни ако ти се занимава.


еми до колкото знам при рязък спад на температурата може да се деформира нещо по мотора, даже ако имаш изтичане на антифриз и ти загрее, трябва на работещ мотор да наливаш вода...абе дано не се налага, ама хубаво е да се знаят тея неща...

Не се гаси за да работи водната помпа и да върти антифриза. Така охлаждането е по-добро.
При загасен двигател топлата вода си седи по каналите и охлаждането става само чрез топлообмен м/у корпуса на двигателя и въздуха - доста по-неефективно а и предполагам градиента на температурата в метала е по-различен.



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта