Top Gear България
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Top Gear България
Не видях да има пусната тема за списанието Top Gear България и реших да пусна.Има ли привърженици на него тук и какво мислите за него?
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Top Gear България
Brembo написа:Не видях да има пусната тема за списанието Top Gear България и реших да пусна.Има ли привърженици на него тук и какво мислите за него?
Добре дошъл във форума колега.

Опасявам се, че не си търсил за писано по темата. По спомен има около 3-4 теми за това. Виж какаво ще излезе

- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище

Ето я и темата. Следващия път по-упорито с търсачката.
Уважаеми Дами и Господа,
За да се чувстваме всички ние удобно тук, Ви приканваме да спазвате следните правила:
...
3. Ползвайте ТЪРСАЧКАТА преди да пуснете тема - нека избегнем дублиране на теми.
Това не може да не си го видял(а), а регистрирането във форума е съгласяване да се спазват правилата му.
- Veso101
- Мнения: 913
- Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Несебър
gr_kanev написа::welcome_to_group
Ето я и темата. Следващия път по-упорито с търсачката.Уважаеми Дами и Господа,
За да се чувстваме всички ние удобно тук, Ви приканваме да спазвате следните правила:
...
3. Ползвайте ТЪРСАЧКАТА преди да пуснете тема - нека избегнем дублиране на теми.
Това не може да не си го видял(а), а регистрирането във форума е съгласяване да се спазват правилата му.
Не искам да се заяждам, но нищо не излиза с търсачката освен новината за пускането на списанието.
Идеята на момчето е тук да се комнтират статии доколкото разбирам.
Аман от стари кучета!
Отивам да си купя новия брой , вие се заяждайте.
Аз лично си купих първите два броя ,с очакване да видя сериозно автомобилно списание ,но останах разочарован и трети брой със сигурност няма да си купя.Общо взето впечатлението ми от първия брой беше,че това е нещо като автомобилно порно списание.Втория брой напълно затвърди това ми впечатление.Пълно е с много шарени картинки и много малко информация за техническите характеристики на автомобилите представени в списанието и докато за откровеното порно списание никой не се интересува чак толкова от мерките на участващите "актриси" и "актьори",а предимно от действието и очаква да види позата ,която не е виждал или за която сам не може да се сети,в автомобилните списания техническата информация е от значение и ако може повече от двата реда ,с които се изчерпва в Top Gear.Може да представлява някакъв интерес за тийнейджъри ,и любителите на снимки на автомобили ,които не проявяват сериозен интерес към технологиите използвани в съвременните автомобили и всичко свързано с автомобилите , нито пък се интересуват кой знае колко от характеристиките им и за хора,които така или иначе намират нещо интересно в списанието,но за мен лично не представлява интерес. Не ми допада и стила на коментарите на българския екип,който го прави и явно се стреми с неуместни шегички и изказвания за определени автомобили /примерно статията за суперголфа,дето им изглеждал като "пернишки тунинг"/ да копира"неподражаемия "английски хумор от оригинала,който също не ми допада кой знае колко.Примерно от английските издания списанието CAR ми харесва доста повече като стил на поднасяне на информацията /като цяло добронамерено и без злобни шегички за разни автомобили /и нейното качество.Знам,че английските автори са любимци и автомобилни богове , а мненията им са закон за мнозина,които гледат и едноименното телевизионно предаване,но за мен те по скоро правят автомобилно шоу и не съм склонен сляпо да споделям доста от техните схващания за автомобилите,нито да се обосновавам с думите "ама Джереми в еди коя си серия каза еди кво си",както го правят доста хора по форумите.Предпочитам да видя сухите факти и сам да си правя изводите за нещата и във всички списания които съм чел винаги съм се интересувал точно от фактите,а не толкова от субективните впечатления на авторите на статиите , които обикновено като всеки човек си имат своите пристрастия или просто са им платили за да ги имат .
Другото ,което не ми хареса конкретно във втория брой беше статията за автомобила на Auto union ,която почва с един политико-исторически анализ ,в който се набляга на превъзходството на "НАЦИСТКАТА ТЕХНИКА" и общо взето се дава израз на непиязънта към всичко германско,която питаят като цяло явно от екипа на списанието и то съвсем неоснователно тъй като все пак в момента именно на немски фирми дължат съществуването на иконите на английското автомобилостроене Ролс ройс и Бентли и без тях споменатите марки дори и да не бяха останали само далечен спомен за миналото си величие по подобие на английската империя ,така и щеше технологично да си стоят в шейсетте години на миналия век или да са станали фордове
,като една друга марка пак английска или пък китайци
. Не смятам,че техниката може да се дели по политически признак,тя така или иначе служи на всички без оглед на партийна принадлежност , раса,националност и т.н.Иначе самата статия е много интересна в частта си където се разказва за самия автомобил и историята около намирането и реставрирането.Това е моето некомпетентно мнение за това списание,което така или иначе ще си се продава ,предполагам дори и добре и е хубаво да има колкото може повече списания на пазара,всеки ще намери това което му допада на него.Екипът на списанието пък от своя страна ще успее предполагам с времето да си изгради собствен стил ,да усети какво искат българските им почитатели и да им го поднесе .За сега аз ще си продължа да си купувам Auto motor und sport ,в което намирам това което търся.
Другото ,което не ми хареса конкретно във втория брой беше статията за автомобила на Auto union ,която почва с един политико-исторически анализ ,в който се набляга на превъзходството на "НАЦИСТКАТА ТЕХНИКА" и общо взето се дава израз на непиязънта към всичко германско,която питаят като цяло явно от екипа на списанието и то съвсем неоснователно тъй като все пак в момента именно на немски фирми дължат съществуването на иконите на английското автомобилостроене Ролс ройс и Бентли и без тях споменатите марки дори и да не бяха останали само далечен спомен за миналото си величие по подобие на английската империя ,така и щеше технологично да си стоят в шейсетте години на миналия век или да са станали фордове


- bbboiko2004
- Мнения: 4294
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
...
на мен ми харесва но вярно е прекалено пълно с картинки а не с материя, но иначе ме кефи има доста интересни не6та, а в 1 -я брои двд-то беше супер 

vw16v,прав си.Всеки човек има различни предпочитания и право на избор.Според мен Top Gear е направено за по-голям кръг от хора.Представени са най-важните характеристики.Чете се бързо и приятно и не те претрупва с много излишна информация.Може би наистина са прекалили малко с картинките,но все пак това са първи броеве.Не се знае нататък как ще върви списанието.Хубавото е,че и сега има DVD.
- Veso101
- Мнения: 913
- Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Несебър
Купувам списанието за да видя по-различно мнение за автомобилите, както и да се посмея.
Начина на писане няма да може да бъде постигнат скоро в България.
Моя съвет към издателите е да превеждат едно към едно оригинала, както е National Geografic.
Всяка статия писана от български автор си личи като кално прасе на моден подиум.
За препечатаните рекламни каталози като АвтоЖурнал и т.н. пари не ми се дават.
Другите добри списания в БГ са Auto Bild и Auto Motor Und Sport, въпреки че някои статии се препокриват.
С това трио се приключва интереса ми към българската авто преса.
По "странно" стечение на обстоятелствата и трите списания не са български.
Начина на писане няма да може да бъде постигнат скоро в България.
Моя съвет към издателите е да превеждат едно към едно оригинала, както е National Geografic.
Всяка статия писана от български автор си личи като кално прасе на моден подиум.
За препечатаните рекламни каталози като АвтоЖурнал и т.н. пари не ми се дават.
Другите добри списания в БГ са Auto Bild и Auto Motor Und Sport, въпреки че някои статии се препокриват.
С това трио се приключва интереса ми към българската авто преса.
По "странно" стечение на обстоятелствата и трите списания не са български.
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: redline.plus и 39 госта