Препоръчайте ми силикон, който е топло и влагоустойчив.

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Препоръчайте ми силикон, който е топло и влагоустойчив.

Мнениеот DAXC » Сря 17 окт 2007 19:43


На семейната Лагуна парното не духаше топло. Днес запретнах ръкави и по описан в Рено форума начин си смъкнах радятора на парното ( за разлика от Голф3/Венто, където за да се смъкне радятора е необходимо да се смъкне цялото табло, при лагуните е достатъчно да се легне по гръб на пода при педалите и да се развият два болта и да се издърпа радятора). Повече време ми отне да си направя подходящи инструменти с които да развия трудно достъпните болтове. Отворих дъното на радятора и гледката беше ужасяваща-само 2 тръбички бяха отпушени:
Изображение
След това по обратния ред започнах сглобяването. Използвах бял силикон "Церезит" който го дават , че е устойчив на топлина (от -40 до +150 градуса) и влага. Сглобих, налях вода, обезвъздуших и подкарах малко за да пробвам. Парното работи перфектно, на 4-та степен не може да се диша от горещина. Всичко идеално , но от радятора прокапа. Отново разглобих и се оказа, че силикона е избил.
Препоръчайте ми силикон, който е топло и влаго устойчив.




andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Сря 17 окт 2007 19:47


На водни съединения по принцип никакъв силикон не се слага,само малко гресчица евентуалностно.
Иначе по-добро от силикона е един сив уплътнител,марка Дирко (Dirko),майсторите го ползват за разни гарнитури.
Ако съм на теб ще търся нещо гумено,но едва ли ще се намери.
Дирко-то е твоят човек.
Къде продават обаче - не зная.


Потребителски аватар
joro_kem
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3968
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
Двигател: AXR DFFA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот joro_kem » Сря 17 окт 2007 19:50


колега, потърси дилър на локтайт около теб. със сигурност има такъв продукт, но трябва да се разгледа каталога. успех!


Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Мнениеот Plumber » Сря 17 окт 2007 20:00


Мой,силикона му трябват 24 часа да стегне.или поне 12.Тва дет си го намазал и след 2 часа си я подкарал...къ я мислиш таз работа :)Остави го да изсъхне де


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Сря 17 окт 2007 20:09


faf4o написа:Мой,силикона му трябват 24 часа да стегне.или поне 12.Тва дет си го намазал и след 2 часа си я подкарал...къ я мислиш таз работа :)Остави го да изсъхне де

Мина ми през ум това, но вече е късно. Смъкнал съм го на ново, разглобил съм го и остава да намеря по-добър силикон от този, който съм използвал.

Казаха ми, че при парните инсталации използвали някакъв силикон в тубички ( червен и син ) който струва 14 лв. Той е бил топло и влагоустойчив, но не успяха да ми кажат как се казва.


Потребителски аватар
Asen_D
Мнения: 2239
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Asen_D » Сря 17 окт 2007 20:18


Изображение


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Чет 18 окт 2007 9:39


Хм, мой познат опита с 3 или 4 различни "л--на" и накрая все пак се изръси за ново - над 100 лв, при това с връзки, на всичкото отгоре май са 2 вида и неговото беше все пак от по-евтиния вариант/марка... Дано при теб да не се получи така, пиши при успешен резултат...


Потребителски аватар
peshonp
Мнения: 434
Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот peshonp » Чет 18 окт 2007 10:04


извън темата,за силикон попитай в Пайнер..и певиците :roll: сори за спама


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Чет 18 окт 2007 10:19


Мисля силикон "Виктор Райс" е идеален за целта.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Чет 18 окт 2007 10:34


Чешки маслоустойчив силикон марка "Lukopren S9780" сив на цвят ,раб. температура от -50 до +300 градуса .Използва се в заводите на Шкода /има го в техн .документация/ 310 мл - 12,60 лвбр.

Белгийски маслоустойчив силикон марка "Soudal - Gasket seal" червен на цвят -60 до + 285 градуса Ц.310 мл - 12,60 лв/ бр.

Масло и бензино устойчива гума 1,2,3,4,5 мм .
Масло и бензиноустойчив гумен шнур ф - зависи от самото радиаторче.



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта