Значи,мой познат си е купил преди време /няма 2 години/тонколони за компютър/суббуфер ,сателити и т.н/Дали са му гаранция от 6 месеца
Сега колоните не работят-имат силен бруум Дали може да ходи да се направи рекламация в този случай при положение ,че е изтекла гаранцията а срока за рекламация не е изтекъл.Аз мисля че може поне това което съм чел...
Рекламация в Технополис- Свърши се
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- mely
- Мнения: 2728
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 10:28
- Автомобил: Citroen C crosser
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Рекламация в Технополис- Свърши се
Последна промяна от mely на Съб 01 мар 2008 20:56, променено общо 3 пъти.
- Stivi
- Мнения: 8369
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
CoZmO написа:Няма шанс! Даже не знам как са му дали 6 месеца гаранция. За колони повече от 1-2 месеца си е късмет...
То в случая по-скоро гаранцията е за усилвателя в буфера /от там е и брума/ понеже за едно просто говорителче в колонките даже и в гаранция да е не си заслужава разкарването до сервиза-струват смешни левчета !
- 1.8i
- Мнения: 101
- Регистриран на: Пет 12 май 2006 7:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Виж тук как става http://www.kenanoff.com/blog/archives/190
- mely
- Мнения: 2728
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 10:28
- Автомобил: Citroen C crosser
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
1.8i написа:Виж тук как става http://www.kenanoff.com/blog/archives/190
Аз това го четох но не става дума никъде за моя случай
Чл. 105. (1) Продавачът е длъжен да предаде на потребителя стока, която съответства на договора за продажба.
(2) Продавачът отговаря за всяка липса на съответствие на потребителската стока с договора за продажба, която съществува при доставянето на стоката и се прояви до две години след доставянето й, дори и да не е знаел за несъответствието.
http://www.kzp.bg/modules.php?name=Cont ... ge&pid=250
Магазина е Технополис
- AmW
- Мнения: 3550
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега това е абсолютно невъзможно да стане,аз си купих от тия кретени ТВ и дивиди и след 3тия месец буфера на дивидито изгоря а колоните на телевизора почнаха да пукат, след като отидох да направа рекламаия щото имам имам гаранция 1 година те ми взеха нещата и ги държаха месеж и нещо там и на края ми казаха, че ако искам да ми оправят буфера трябва да платя 50 долара за нова намотка а на тивито нищо му нямало.И така си останах без буфер и с прецакан телевизор а след няколко месеца още се прецака и дистанционното на двд-то но вече беше извън гаранционен период и не се и опитвах да се свържа с тях.
п.п Двд-то и телевизора не са някоя ефтина менте марка а JVC
п.п Двд-то и телевизора не са някоя ефтина менте марка а JVC
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
mely написа:1.8i написа:Виж тук как става http://www.kenanoff.com/blog/archives/190
Аз това го четох но не става дума никъде за моя случай
Чл. 105. (1) Продавачът е длъжен да предаде на потребителя стока, която съответства на договора за продажба.
(2) Продавачът отговаря за всяка липса на съответствие на потребителската стока с договора за продажба, която съществува при доставянето на стоката и се прояви до две години след доставянето й, дори и да не е знаел за несъответствието.
Колега, нищо лично, но не се хаби... Има едни така наречени "Общи гаранционни условия" и в тях са описани гаранционните условия. Забележи, че е невъзможно за всички стоки да има 2 години пълна гаранция. Примерно не може да очакваш да си купиш обувки, да ги скъсаш от носене всеки ден и да очакваш след 2 години да са в същия вид, в който са били като си ги купувал. Същото нещо важи и за колонките- преживели са десетки токови удари, които може и да не си усетл, същот така вътре се е натрупал достатъчно количество прах, някоя и друга хлебарчица е устроила уюутен дом на топло при усилвателя... просто с две думи забрави за каквато и да било гаранция

Ей тук примерно, може да прочетеш едни "ОГУ"
-
- Мнения: 3377
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Global
Невъзможно ама друг път. Тоя закон го четох от горе до долу преди време и рекламация действително може да се подава до 2 години. Друг е въпроса дали ще поемат ремонта. Но въпреки това ако бях аз не бих се отказал. Всички ги гоня до дупка вече. На колони не признавали гаранция. А аз съм имал проблеми с едни Pioneer от техномаркет. На първата седмица им се отпоиха меките връзки за пищялките.
Ако тогава си знаех правата щях да им разкажа играта просто. Не да ми излизат с номера че не давали гаранция за колони. Айде бе ... Пускам една рекламация в 5 екземпляра пък каквото стане. Писнало ми е от китайски ментета и "хитри" търговци. Дори и да не ги отремонтират. Здравето ще им взема за 3 дена бъди сигурен.
Като не ми поемат гаранция на озвучаване да го продават тогава на половин цена.
Не като на цени по Шан зелизе.
И все пак говоря за производствен дефект. Щото нито хлебарки имам в колата нито токови удари. 






Последна промяна от black` на Пет 15 фев 2008 21:37, променено общо 1 път.
- mely
- Мнения: 2728
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 10:28
- Автомобил: Citroen C crosser
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
black` написа:Невъзможно ама друг път. Тоя закон го четох от горе до долу преди време и рекламация действително може да се подава до 2 години. Друг е въпроса дали ще поемат ремонта. Но въпреки това ако бях аз не бих се отказал. Всички ги гоня до дупка вече. На колони не признавали гаранция. А аз съм имал проблеми с едни Pioneer от техномаркет. На първата седмица им се отпоиха меките връзки за пищялките.Ако тогава си знаех правата щях да им разкажа играта просто. Не да ми излизат с номера че не давали гаранция за колони. Айде бе ... Пускам една рекламация в 5 екземпляра пък каквото стане. Писнало ми е от китайски ментета и "хитри" търговци. Дори и да не ги отремонтират. Здравето ще им взема за 3 дена бъди сигурен.
Като не ми поемат гаранция на озвучаване да го продават тогава на половин цена.
Не като на цени по Шан зелизе.
![]()
Колега ,даже аз поех ангажимента да ходя да се разправям с тия изверги защото много ми се е насъбрало/нищо ,че колоните не са мои/И аз изчетох ама има много противоречиви ЧЛЕНОВЕ


- mely
- Мнения: 2728
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 10:28
- Автомобил: Citroen C crosser
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Колега, нищо лично, но не се хаби... Има едни така наречени "Общи гаранционни условия" и в тях са описани гаранционните условия. Забележи, че е невъзможно за всички стоки да има 2 години пълна гаранция. Примерно не може да очакваш да си купиш обувки, да ги скъсаш от носене всеки ден и да очакваш след 2 години да са в същия вид, в който са били като си ги купувал. Същото нещо важи и за колонките- преживели са десетки токови удари, които може и да не си усетл, същот така вътре се е натрупал достатъчно количество прах, някоя и друга хлебарчица е устроила уюутен дом на топло при усилвателя... просто с две думи забрави за каквато и да било гаранция Wink
Абе сигурно е така ама поне от тези закони файда да има .Ще ида аз ще вдигна магазина на главата си /правил съм го и друг път и съм успявал/пък ще видим каква ще става.
P.s За обувките май си има специална точка в закона.Казвам МАЙ
- XaxoXaxo
- Мнения: 129
- Регистриран на: Вто 06 юли 2004 15:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Преди 2 месеца и аз имах подобен проблем, но с МЕТРО. В моята тема тогава stil написа:
Закона си е закон. Имаш си 2 години гаранция и трябва да настояваш за това. В МЕТРО дълго отричаха да има такова нещо, но накрая си признаха. Така че давай смело. Търговците трябва да свикнат, че само с продажбата на един арткиул не им се изчерпва работата. Ако не им изнася да затварят
stil написа:Съществуват два вида гаранция за продуктите - законова и търговска.
В цяла Европа срокът на законовата гаранция е минимум 2 години*(Директива 1999/44/EC). Срокът на търговската гаранция е различен и се дава от производителя или търговеца.
Рекламациите по законови гаранции се подават при ТЪРГОВЕЦА. Условията са посочени в закона - гаранционна карта не е необходима.
Рекламациите по търговски гаранции се подават в обектите посочени в гаранционната карта. В същата са посочени и гар. условия.
Потребителят има правото да реши на коя гаранция да се позове при подаване на рекламация, в зависимост от изгодността на условията.
Закона си е закон. Имаш си 2 години гаранция и трябва да настояваш за това. В МЕТРО дълго отричаха да има такова нещо, но накрая си признаха. Така че давай смело. Търговците трябва да свикнат, че само с продажбата на един арткиул не им се изчерпва работата. Ако не им изнася да затварят

- maniak
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Не може да му дадат толкова малко гранция. Ако се правят на интересни, да проучи как стой въпроса и да ги накисне .
Колеги не бъркайте гаранция с рекламация. Гаранцията каса това дали стоката е развалена или не. Рекламацията касае това дали стоката отговаря на техническите данни подадени от продавача в момента на продажбата. Например продават ти порше бг едно поло и ти казват че е 50коня а после се оказва че автомобила е 45 коня но не поради дефект в мотора а поради невярна информация от тяхна страна, тогава има право на рекламация и да го върнеш... не отговаря на това което са ти казали че купуваш... измамен си.
Също така според закона ако установиш че автомобила е 45коня до шестия месец порше бг трябва да докажат че не си прав. Ако го остановиш след това ти трябва да докажеш че те не са прави.
В случая ти имаш 6 месеца гаранция която вече 4 пъти е изтекла.
Не се занимавай.
Че по сервизите са гъзове е отделна тема:( но това не значи че ние трябва да четем закона като дявола евангелието.
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 52 госта