собственика ми е познат и вика да и сменим съединител,щото в някъв сервиз му го сменили преди няколко месеца ама не сменили семерингата на кутията текло масло и омаслило феродото.съгласих се аз и с един съученик я почнахме.разхвърляхме я сложихме новия съединител лагер сменихме семерингата която беше намазана с около 0.5кг силикон и я събрахме.дойде време да я палим -пали чакмак работи около 2-3 минути без проблем и изведъж се чу чкъррр и почна чака чака чака и върви заедно с оборотите.венага пробвахме съединителя сичко наред не е от наща работа.идва чоека и след куп проверки и той се убеди че не е нещо от съединителя.собственика вика еми хуу начи аз и без туй смятах да и сменям сегменти тъй че ще я отваряме.ама преди това да проверим дали няма някъде голям луфт в лагерите(биелните)сваляме свещта на 1 цилиндър сичко нормално няма луфт.тръгваме да сваляме на 2(пък и покрай него и трети така стана) и изненада
напрао шаш свеща излезе без резбата .
добре ще сваляме главата .сваляме и ко да видим на 4 цилиндър
качеството не е добро ама това са дупки от съчмичка около 2-3мм и тя стои забита в буталото е това дето лъска по средата ако някой я различава.и направо останах потресем .и стигнахме до два извода.че или собственика (който сам предположи)е сменявал "хубавите" свещи SUPER BOSCH за 10лв 4 свещи и е изтървал съчмата вътре или другия по реален вариян че някой ги е пуснал нарочно щото имаше нараняване и в 2цилиндър ама там бяха към 10 дупчици и изглежда я е изхвърлило съчмата.и сега се принуди човека основен ремонт да и прави.


нося свещта на даскалката ми по ДВГ и тя ми вика: ама,ама какво е тва чудо?
и тука от 2 деня много се смеем с тая фregata