Купих една нокия от Мтел преди 3 месеца и даде бъг в софтуера. Казаха ми да го занеса в офиса в халите.
Тъй като телефона е още в гаранция го поправиха (уж) - предполагам са преинсталирали софтуера.
Обаче забелязах (чак като се прибрах), че циферблата вече не свети, а копчетата за управление наляво, надясно и съседните на тях потъват или пък се натискат прекалено трудно.
Утре мисля пак да ходя до халите, но въпросът ми е следния:
До колко пъти могат да ремонтират един и същи телефон в гаранция и има ли начин да се замени с нов?
И като цяло дайте ми някакав съвет как да процедирам в тази ситуация?
GSM-гранционен сервиз
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- murzelamka
- Мнения: 158
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 21:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- FaTDoG
- Мнения: 591
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 16:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив/София
- Контакти:
Ууу бате ти да не работиш в Нокиа. Принципно е точно така,само дето ако не разбираш,а и може да е наистина, може признаците да са еднакви и ти да си мислиш че проблема е един и същ,но да са различни всеки път. Кажи модела на телефона. Обикновено се прави формат на телефона ако е симбиан и после софтуеър ъпдейт,ако не е Reset Factory Settings и ако тва не помогне заминава в сервиза.Invisible написа:Принципно ако три пъти ти даде един и същи дефект би трибвало да ти го подменят с нов(или ако седи повече от 30 дни в сервиза).
- murzelamka
- Мнения: 158
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 21:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- murzelamka
- Мнения: 158
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 21:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта