Боядистане на гаражни и входни врати..

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
LuIS
Мнения: 1235
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
Двигател: 1.9 AWX
Местоположение: Раковски

Боядистане на гаражни и входни врати..

Мнениеот LuIS » Пон 24 мар 2008 18:43


Дойде време да боядисвам пак гаражните и входната врата.. но ми се иска боята да се застои повече време, а не годинка и айде ръжда..

1. Ще обработя повърхността(ще махна ръждата и люспите стара боя)
2. Ще я пръсна с грунд - Препоръчайте ми какъв..
3. Боя - на каква марка да разчитам
4. Лак - какъв?




Потребителски аватар
Matematiks
Мнения: 3168
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Matematiks » Пон 24 мар 2008 18:48


има един грунд,малко е скъпичък но деиства добре,казава се Zinga
бая е читавичко :)
а после ако се довериш на сиккенс няма да сбъркаш,но се чудя за какво ти е лак?


ikonoma
Мнения: 419
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот ikonoma » Пон 24 мар 2008 18:59


Използвай задължително автомобилна боя. Може Русенска. У дома прозорците 10 години са в отлично състояние. Преди това мине не мине 2-3 години и хайде пак боя.

Първо остържи всичко, пръсни я с грунд и накрая с боята поне два пъти.


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Мнениеот KingoftheROAD » Пон 24 мар 2008 20:17


Matematiks написа:...Zinga...


това да не е нещо за студено поцинковане? Чувал съм, че има такива бои. Използвани били за студено поцинковане на мостове и др. подобни съоръжения. Ако се почисти добре вратата и обезмаси и тн. едно такова студено поцинковане би трябвало да държи по-дълго време, макар и да е по-скъпичко. Но колко излиза в крайна сметка нямам представа. Иначе за почистване на старата боя - с пистолет за горещ въздух пада всичко.


Потребителски аватар
Matematiks
Мнения: 3168
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Matematiks » Пон 24 мар 2008 20:58


KingoftheROAD написа:
Matematiks написа:...Zinga...


това да не е нещо за студено поцинковане? Чувал съм, че има такива бои. Използвани били за студено поцинковане на мостове и др. подобни съоръжения. Ако се почисти добре вратата и обезмаси и тн. едно такова студено поцинковане би трябвало да държи по-дълго време, макар и да е по-скъпичко. Но колко излиза в крайна сметка нямам представа. Иначе за почистване на старата боя - с пистолет за горещ въздух пада всичко.

да позна :wink:
прав си това е студено поцинковане,кутията половинка струва към 35 кинтака ама си е гаранция франция,вчера грундирах с него ....
а иначе за сваляне на боя е по качествено с терминатора ,ръкавици и стоманена вълна защото вади всички нечистотий от порите на метала и след това измиване с ацетон и грундиране,тва му е майката да знаете
няма мърдане


Потребителски аватар
LuIS
Мнения: 1235
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
Двигател: 1.9 AWX
Местоположение: Раковски

Мнениеот LuIS » Пон 24 мар 2008 21:12


a нещо за лака? или ще е излишен при ZINGA :?:


Потребителски аватар
Matematiks
Мнения: 3168
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Matematiks » Пон 24 мар 2008 21:22


за какво ти е лак
праскаш две руце Zinga,две ръце боя (Sikkens,щом искаш качество,Max Mayer също може сигурно има и други но тея са пробвани лично,е не са от ефтините ама) и си пей сърце,няма- грижи :wink:


Потребителски аватар
LuIS
Мнения: 1235
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
Двигател: 1.9 AWX
Местоположение: Раковски

Мнениеот LuIS » Пон 24 мар 2008 21:23


мерси много :)


Потребителски аватар
Matematiks
Мнения: 3168
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Matematiks » Пон 24 мар 2008 21:29


нямаш грижи
ако не намериш Zinga се обади че я няма на всякъде


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Пон 24 мар 2008 23:08


Зигата е слабичка, има и цинк Бг. производство, но е същата работа, може-би където не може да се махне ръждата и после епокс. грунд, иначе покрива добре и се работи лесно, най-якото, обаче е епоксиден друнд (автомобилите за така всички) - има и Бг. , после автоемайлак(ко ще и Софииски :lol: ) и тва е... :wink:


Потребителски аватар
jetttlii
Мнения: 1198
Регистриран на: Сря 30 май 2007 23:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jetttlii » Пон 24 мар 2008 23:12


Колега Зинга не съм я пробвал, но имаме цяла тема за нея :wink:

http://forum.vwclub.bg/viewtopi ... ight=zinga


Потребителски аватар
Matematiks
Мнения: 3168
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Matematiks » Вто 25 мар 2008 8:22


та прафилно,баш за тая говорех от снимката
някой пак е слагал някви грундове отдоло под нея :lol:
и после се чуди що избила ръждата.... :roll:
се ние нещо треа да измислим :wink: по български,то си пише на кутията как се прави 8)



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта