


Burn-Out... как го правят?
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- pRo_4_LiFe
- Мнения: 515
- Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: селото ВарнЪ..
- Контакти:
Burn-Out... как го правят?
Как точно става техниката с пиленето на гуми без колата да се движи...?
- Stefan
- R.I.P Madcap
- Мнения: 18394
- Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
- Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе/Пампорово
Иска се да имаш нещо под капака и ръчната да ти държи
http://vbox7.com/play:1b42640f http://vbox7.com/play:c847377f

http://vbox7.com/play:1b42640f http://vbox7.com/play:c847377f
Последна промяна от Stefan на Пет 28 мар 2008 18:52, променено общо 2 пъти.
- Stef4o
- Мнения: 1532
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 19:24
- Автомобил: Golf V
- Двигател: BKD
- Местоположение: София
group® написа:а при тия със задно
Мисля, че се държи на полусъединител с много газ и натисната спирачка до половината горе/долу (държът се и трите педала - и само се корегира)....

Казвали са ми и за друг вариянт - тръгване с много газ и бързо пускане на съединителя, при което левия крак веднага скача на спирачката - газиш до половината и вече корегираш с газта..

Разбира се за тези изпълнения е нужна по - мощна кола .......(не, че с другите не става де, ама ефекта не е толкова добър)

пп така мисля аз де, не казвам, че непременно съм прав и е така.....
Последна промяна от Stef4o на Пет 28 мар 2008 19:03, променено общо 1 път.
- pRo_4_LiFe
- Мнения: 515
- Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: селото ВарнЪ..
- Контакти:
А тогава това как ще ми го обясните...?
http://vbox7.com/play:9e613cdb
http://vbox7.com/play:9e613cdb
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Burnouts in rear-wheel drive cars generally require more practice, the driver having to "feather" the brakes while keeping the accelerator ("gas") pedal pressed with the car in gear.[citation needed] At a certain point of balance, the front brakes will prevent the car from moving forward while the rear brakes will have insufficient grip to keep the wheels from spinning, since engine power is transferred to the rear wheels only.
It is possible to make rear-wheel drive burnouts easier by installing "line locks", devices which allow fluid pressure on the front brakes to be maintained while releasing the pedal to free the rear breaks.[citation needed] This is especially useful in a manual transmission vehicle, in which it can be quite difficult to manipulate the clutch, brake and gas pedals simultaneously. Line locks also reduce wear to the rear brakes, a common problem otherwise
It is possible to make rear-wheel drive burnouts easier by installing "line locks", devices which allow fluid pressure on the front brakes to be maintained while releasing the pedal to free the rear breaks.[citation needed] This is especially useful in a manual transmission vehicle, in which it can be quite difficult to manipulate the clutch, brake and gas pedals simultaneously. Line locks also reduce wear to the rear brakes, a common problem otherwise
- pRo_4_LiFe
- Мнения: 515
- Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: селото ВарнЪ..
- Контакти:
- Lizard
- Мнения: 940
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Варна
- Контакти:
pRo_4_LiFe написа:А пък жилото дето ще скъсаш друг проблем, а
Жило ве колега?
На ръчната ли?
Ам ще опнеш внимателно, нема нужда се набираш да изтръгваш ръчната!!!
rapo_vd написа:Лесно с ръчната. Гласиш я да даржи повече от зад. И едни сликове
Колега ела да ми покажеш как да си Наглася ръчна да фаща и от пред!

Vizor написа:АААААААААААААААААААА
мести се ръчната на предните колелааааа
ей така се прави когато е със задно колата
питайте в бмв форума там ще ви кажат
а иначе да "пилиш" гуми на едно място няма техника.. тряят ти 100+ кончета .. малко нафта и кофти гуми![]()
П.П. тйане обясни им бе !
Това е рецептата, само забрави, че е нужно да си пълен идиот! Инак нестава номера.



Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта