Burn-Out... как го правят?

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
pRo_4_LiFe
Мнения: 515
Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: селото ВарнЪ..
Контакти:

Burn-Out... как го правят?

Мнениеот pRo_4_LiFe » Пет 28 мар 2008 18:41


Как точно става техниката с пиленето на гуми без колата да се движи...?




Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Пет 28 мар 2008 18:43


Иска се да имаш нещо под капака и ръчната да ти държи :arrow:

http://vbox7.com/play:1b42640f http://vbox7.com/play:c847377f

Последна промяна от Stefan на Пет 28 мар 2008 18:52, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
rapo_vd
Мнения: 370
Регистриран на: Пон 10 дек 2007 19:47
Автомобил: VW PASSAT
Двигател: AVF 2002
Местоположение: Видин

Мнениеот rapo_vd » Пет 28 мар 2008 18:43


Лесно с ръчната. Гласиш я да даржи повече от зад. И едни сликове


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10087
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Пет 28 мар 2008 18:53


а при тия със задно :roll:


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Пет 28 мар 2008 18:55


group® написа:а при тия със задно :roll:

с крачната спирачка- предните колела държат доста повече от задните


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10087
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Пет 28 мар 2008 18:57


Jerom написа:
group® написа:а при тия със задно :roll:

с крачната спирачка- предните колела държат доста повече от задните
не ми звучи правдоподобно ... пробвай пак :roll:


Потребителски аватар
Stef4o
Мнения: 1532
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 19:24
Автомобил: Golf V
Двигател: BKD
Местоположение: София

Мнениеот Stef4o » Пет 28 мар 2008 19:00


group® написа:а при тия със задно :roll:

Мисля, че се държи на полусъединител с много газ и натисната спирачка до половината горе/долу (държът се и трите педала - и само се корегира).... :wink:

Казвали са ми и за друг вариянт - тръгване с много газ и бързо пускане на съединителя, при което левия крак веднага скача на спирачката - газиш до половината и вече корегираш с газта.. :wink:

Разбира се за тези изпълнения е нужна по - мощна кола .......(не, че с другите не става де, ама ефекта не е толкова добър)
:roll:

пп така мисля аз де, не казвам, че непременно съм прав и е така.....

Последна промяна от Stef4o на Пет 28 мар 2008 19:03, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2303
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот w_smith » Пет 28 мар 2008 19:03


group® написа:
Jerom написа:
group® написа:а при тия със задно :roll:

с крачната спирачка- предните колела държат доста повече от задните
не ми звучи правдоподобно ... пробвай пак :roll:

Така си е просто трябва сръчен десен крак за да натискаш и двата педала.


Потребителски аватар
pRo_4_LiFe
Мнения: 515
Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: селото ВарнЪ..
Контакти:

Мнениеот pRo_4_LiFe » Пет 28 мар 2008 19:07


А тогава това как ще ми го обясните...?
http://vbox7.com/play:9e613cdb


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пет 28 мар 2008 19:19


Burnouts in rear-wheel drive cars generally require more practice, the driver having to "feather" the brakes while keeping the accelerator ("gas") pedal pressed with the car in gear.[citation needed] At a certain point of balance, the front brakes will prevent the car from moving forward while the rear brakes will have insufficient grip to keep the wheels from spinning, since engine power is transferred to the rear wheels only.

It is possible to make rear-wheel drive burnouts easier by installing "line locks", devices which allow fluid pressure on the front brakes to be maintained while releasing the pedal to free the rear breaks.[citation needed] This is especially useful in a manual transmission vehicle, in which it can be quite difficult to manipulate the clutch, brake and gas pedals simultaneously. Line locks also reduce wear to the rear brakes, a common problem otherwise


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Пет 28 мар 2008 19:20


Че на това какво има да му се обяснява, дърпаш ръчната и газ :twisted:


Потребителски аватар
pRo_4_LiFe
Мнения: 515
Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: селото ВарнЪ..
Контакти:

Мнениеот pRo_4_LiFe » Пет 28 мар 2008 19:22


А пък жилото дето ще скъсаш друг проблем, а :D


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 28 мар 2008 19:23


АААААААААААААААААААА

мести се ръчната на предните колелааааа
ей така се прави когато е със задно колата
питайте в бмв форума там ще ви кажат ;)
а иначе да "пилиш" гуми на едно място няма техника.. тряят ти 100+ кончета .. малко нафта и кофти гуми :lol:

П.П. тйане обясни им бе !


Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

Мнениеот ANDREYO » Пет 28 мар 2008 19:25


pRo_4_LiFe написа:А пък жилото дето ще скъсаш друг проблем, а :D
тва да ти е проблема :twisted:


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Пет 28 мар 2008 19:25


pRo_4_LiFe написа:А пък жилото дето ще скъсаш друг проблем, а :D


Жило ве колега?
На ръчната ли?

Ам ще опнеш внимателно, нема нужда се набираш да изтръгваш ръчната!!!

rapo_vd написа:Лесно с ръчната. Гласиш я да даржи повече от зад. И едни сликове


Колега ела да ми покажеш как да си Наглася ръчна да фаща и от пред! :)

Vizor написа:АААААААААААААААААААА

мести се ръчната на предните колелааааа
ей така се прави когато е със задно колата
питайте в бмв форума там ще ви кажат ;)
а иначе да "пилиш" гуми на едно място няма техника.. тряят ти 100+ кончета .. малко нафта и кофти гуми :lol:

П.П. тйане обясни им бе !


Това е рецептата, само забрави, че е нужно да си пълен идиот! Инак нестава номера. :) :D :D



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта