Някой да ми каже къде се предлагат такива бъгита ... незнам точно как се води класа.
mod edit: DragoGT
Мотор на 4 колела (ATV)
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- G3
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
- Автомобил: Vw Sharan 7M
- Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
- Местоположение: КалифорНия
ATV "а те ве" това са редки мпс-та
мисля че част от тях не могат да се регистрират по точно щом е над 250 не може да се регистрива, а тези под 250 рядко дават "А" категоря
регистрират ги като трактори/земеделска техника/
виждал съм атевета в дупница даже подкарах 2-3 супер машинки но не по добри от кросов мотор

мисля че част от тях не могат да се регистрират по точно щом е над 250 не може да се регистрива, а тези под 250 рядко дават "А" категоря
регистрират ги като трактори/земеделска техника/
виждал съм атевета в дупница даже подкарах 2-3 супер машинки но не по добри от кросов мотор


- ZLaTa_KiFLa
- Мнения: 552
- Регистриран на: Вто 04 мар 2008 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- DragoGT
- 1/8 перничанин
- Мнения: 10772
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
да се развихря
има такива и китайски и хубави
китайските са по 2-3-4 хил. лева но самият съвет да си затегнеш всичко гайки и болтове преди да го караш говори много
хубавите са от 7-8 хилки за втора употреба на няколко годинки
до 30 хил за поларис 4х4 800ефи нов
като трактори не се регистрират вече
обема на двигателя няма значение
магическата дума е ЕВРО СЕРТИФИКАТ
няма ли е чиста мъка
а после как се регистрира е отделен въпрос
А Б Б1 кой как се уреди
подръжката е брутална
скъп спорт е
екипа само започва от 1000лв
маслото е 120лв 4л.
филтър 20лв
кормило - 140лв
кормилен прът 200$
хубави задни гуми 500лв
а свършват бързо...
тунинг носят страшно много
лошото е че често тунинга е по-скъп от атв-то
няма нищо общо с мотор
но е зверски по-голям кеф
скороста офф-роуд е много по-голяма отколко бих си позволил с мотор...
има такива и китайски и хубави
китайските са по 2-3-4 хил. лева но самият съвет да си затегнеш всичко гайки и болтове преди да го караш говори много
хубавите са от 7-8 хилки за втора употреба на няколко годинки
до 30 хил за поларис 4х4 800ефи нов
като трактори не се регистрират вече
обема на двигателя няма значение
магическата дума е ЕВРО СЕРТИФИКАТ
няма ли е чиста мъка
а после как се регистрира е отделен въпрос
А Б Б1 кой как се уреди
подръжката е брутална
скъп спорт е
екипа само започва от 1000лв
маслото е 120лв 4л.
филтър 20лв
кормило - 140лв
кормилен прът 200$
хубави задни гуми 500лв
а свършват бързо...
тунинг носят страшно много
лошото е че често тунинга е по-скъп от атв-то
няма нищо общо с мотор
но е зверски по-голям кеф
скороста офф-роуд е много по-голяма отколко бих си позволил с мотор...
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта