стана ли време да си продадем колите?!

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
warrior
Мнения: 471
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

стана ли време да си продадем колите?!

Мнениеот warrior » Сря 10 авг 2005 10:07


От днес “Лукойл Нефтохим” променя крайните заводски цени на горивата. Бензин А-92 поскъпва с 1,5 %, увеличението на А-95 е близо с 1 %, А-98 поскъпва с 1, 18 %, с 1,71 % се увеличава цената на дизеловото гориво. При газиола увеличението е близо с 2 %, котелното гориво поскъпва с почти 4 %.

да се мятам на колелото ли :shock:




Потребителски аватар
Jovany
Мнения: 479
Регистриран на: Вто 19 юли 2005 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jovany » Сря 10 авг 2005 10:13


Колите няма да ги спрем то е ясно но подобни новини хич не са приятни :cry:


Потребителски аватар
Ice___Cool
Мнения: 398
Регистриран на: Съб 12 мар 2005 17:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Ice___Cool » Сря 10 авг 2005 10:30


Време е да походим малко пеш :lol: то аз само с колата ходя и съм станал 100 кила. ЛукОил мислят за нашето здраве :wink:

Последна промяна от Ice___Cool на Сря 10 авг 2005 10:43, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
gugutka
Мнения: 46
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 9:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

цени

Мнениеот gugutka » Сря 10 авг 2005 10:39


Мисля да взема една тротинетка - 20 кинта ама бързо става
еле стия задръствания
пък ако завали на таксито и лесно се събира :) Drive


Потребителски аватар
CX
Мнения: 105
Регистриран на: Вто 26 окт 2004 11:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот CX » Сря 10 авг 2005 19:28


Мдааа, с това време ще се охарчим за таксита... но пък поне те ще си отживеят :wink:


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 10 авг 2005 20:11


Ще си карам напук ... Drive . Само дето трябва да се бачка здраво за да има кинти за гориво.


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Сря 10 авг 2005 23:21


тия боклуци докато не ни докарат до просешка тояга няма да се спрат Mad ни газ ще оствят, ни бензин, ни метан. То аз вече все по-често съм с градския, и без това бачкам на другия край на софия, сменям си 2 усмърдяни рейса и тва е, като едно време, а колата я търкалям все по-рядко. Е, няма да я спра ама :No this sucks


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Сря 10 авг 2005 23:28


Даммм газта до края на август левче щяла да стане :cry: тя вече гони 0.90...ех а беше 0.70... :cry:


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Сря 10 авг 2005 23:41


Jerom написа:Даммм газта до края на август левче щяла да стане :cry: тя вече гони 0.90...ех а беше 0.70... :cry:


а метана до преди 1/2 г. бил 8ст. викат...


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Чет 11 авг 2005 0:55


тия са ЛУДИ!!!!


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Чет 11 авг 2005 0:57


izzo написа:тия са ЛУДИ!!!!
Майтапиш се mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Чет 11 авг 2005 1:16


Jerom написа:
izzo написа:тия са ЛУДИ!!!!
Майтапиш се mhihi mhihi mhihi


мани....

Не ми е ясно в обичната родина за какви цени на бензин става въпрос.
Това е някаква малоумщина. И на всичкото отгоре и КОЛИТЕ скъпи.
Не знам как да обясня колко се фрапирам като зяпам мобиле.бг!

Пасат 1990-1991 със 1.8 в него е за ХИЛЯДИ левове, на МИЛИОНИ км.
НОРМАЛНО ЛИ Е?

Моят VR6 1994 на 120 хиляди мили, които са САМО по хубави пътища,
в ПЕРФЕКТНО състояние /без един лагер/ го взех за 2600 $ преди година.

За колко пари е такава подобна кола в татковината, и то със всичкия
труд и модове които съм вкарал по нея? А сток?

Това е много болна и дискутирана тема между българите които
познавам из САЩ и особено в университета в който уча.
Тук сме около 30 човека минимум.
Бензин, цени на коли и ядене вкъщи и т.н.

Само за да изразя част от това което ми е, ще ви разкажа една случка.

По-миналата зима си се прибирам за Коледните празници на БГ.
Нашите още не са се прибрали, те живеят в Испания, та изкарвам
аз на бащата старото Скорпио 2.0 да го измия зер цяла година е
седяло в гаража и прахлясало, че и да го заредя. Отивам на една
бензиностанция в Ихтиман, и не очаквах в първия момент-
един бай със гащеризон се затича, какво вика да налея, колко...
Из САЩ си наливаш сам по бензиностанциите, плащаш с картата
и бягаш, всичко е направено за бърза процедура.
Та не ми се беше случвало скоро такъв сервиз като зареждам,
и викам на човеко: бай, викам, сипи от среден бенин да не е най-гадния,
/тука наливам само наи-добрия възможен - 93 заради чипа/,
и викам напълни догоре - по навик, аз може би от години не
съм точвал за 2-3 или 10 кинта...докато щракне и тогава съм готов.
70 литра е бай да уей резервоара на Скорпиото.
И ето ме мене сульо, седя и си се моткам докато оня налива,
не знам за какво става въпрос, ни лук ял ни боб пърдял,
усетих че човека ме погледна странно като му казах така
но чак по късно колелцата се задвижиха в каската на селянчето
и разбрах че ме е сметнал за хахо......

Както и да е, човека наля, аз доволен, и КАТО МИ ТРЕСНА ЕДНА СУМА ОТ НАД СТО ЛЕВА, дори отгоре, аз седим разбираш ли и мигам на парцали...
А бе викам бай, ти течно злато ли наля, или кфо?
Тоо Форд са с тоа скъп бензин къде наля са че излети вертикално деба...

Мисля си аз и сега вече цепим що оня ме е погледнал на фифила.....
Хеле имах бол пари в мене, платих си като пич и излязох,
не се изложих като циганин значи, но тази случка ми беше доста образователна....

Надявам се че разбирате какво искам да кажа.......


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Чет 11 авг 2005 1:21


За справка само - забравих - при мене 93 Premium Unleaded
V-Power на Shell е 2.05 ДОЛАРА за ГАЛОН.....
Галон - 3.87 литра..... Миля - 1.6 километра.....
18 галона е на Пасатора резервоара.
Правя средно 400 мили градско с резервоар,
или магистрала - 440-/-460 мили с резервоар.

Последна промяна от izzo на Чет 11 авг 2005 8:06, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
warrior
Мнения: 471
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот warrior » Чет 11 авг 2005 8:03


КФН прие окончателен вариант на Кодекса за застраховането
ЕКАТЕРИНА АНЧЕВА 10/8 - 19:32 ч.





Най-съществените промени в Кодекса за застраховането са в частта, регламентираща застраховката "Гражданска отговорност" Снимка: Николай Дойчинов/ "Дневник"


Комисията по финансов надзор (КФН) прие в сряда окончателният вариант на проекта за промени в Кодекса на застраховането на второ четене. В момента текат преговори с ръководствата на различните парламентарни групи проектът да бъде внесен за разглеждане в Народното събрание, тъй като негов първоначален вариант вече е разглеждан от Министерския съвет. Така нормативният документ ще може да влезе в сила от началото на следващата година.



"Най-съществените промени в Кодекса за застраховането са в частта, регламентираща застраховката "Гражданска отговорност". Въвеждането на промените е сред задължителните условия, които страната трябва да изпълни във връзка с членството си в ЕС", каза Ралица Агайн, зам.-председател на КФН и ръководител на управление "Застрахователен надзор".

Застраховката "Гражданска отговорност" се сключва задължително за всеки автомобил с българска регистрация и за всеки автомобил, намиращ се на българска територия, е записано в проекта за изменение на кодекса. Отменя се сключването на "Гражданска отговорност" за срок ,по-малък от една година, макар че остава възможността за разсрочено плащане. От началото на 2007 г. стават задължителни и стикерите, които ще показват за какъв срок е платена застраховката. За да се удостовери, че такава има, все пак е нужно и представянето на застрахователна полица, обясни Агайн.

Застраховката "Гражданска отговорност" се прекратява автоматично 15 дни след срока, в който е трябвало да бъде направена дължимата вноска по разсрочено плащане. След изтичането на 3-месечен срок от прекратяване на застрахователния договор, автомобилът автоматично се спира от движение от КАТ, предвиждат още промените.



Остава възможността за пътуващите с автомобили в чужбина да сключва и т.нар. зелена карта като сертификат, разширяващ обхвата на "Гражданската отговорност". Това ще е в сила до 2007 г. за всички пътувания извън страната, след 2007 г. сключването на "зелена карта" ще е задължително само, ако се пътува извън ЕС. Цялата процедура по изплащане на щетите по "Гражданска отговорност" е ограничена в рамките на 3 месеца.



Проекта за промени урежда отново всички срокове, като отнема на застрахователите възможността да отказват неаргументирано плащания. В случай на необходимост от допълнителни доказателства за установяване на щетата, застрахователят се задължава да ги поиска в едномесечен срок от подаване на иска. След това в рамките на 15 дни застрахователят е длъжен да определи размера на обезщетението и да го изплати или пък да предостави аргументиран отказ.

Приетият вчера проект за промяна на кодекса на застраховането предвижда и изцяло нов ред за актюерите. Те трябва да държат изпит пред КФН, подобен на този за инвестиционните посредници и брокерите.

Според Ралица Агайн така приетият Кодекс изцяло отговаря на изискванията на Асоциацията на българските застрахователи (АБЗ), тъй като работна група, излъчена оттам, е помагала в изготвянето му.

През миналата година застрахователите отчетоха обща печалба в размер на 70.3 млн. лв., като 83% от нея се падат на компаниите от общото застраховане. От общо 28 акционерни дружества, действащи у нас, 18 са с акционерно участие на чуждестранни застрахователни компании. На тях се падат и около две трети от брутния премиен приход у нас.


Потребителски аватар
Jovany
Мнения: 479
Регистриран на: Вто 19 юли 2005 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jovany » Чет 11 авг 2005 8:09


Ако много вдигнат цената на горивото няма кой да ни ги купи трябва да ги предадем за вторични суровини по 50 - 100 лв. ша взеим :evil:



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта