Отивам при него за една диагностика само.
1. Отворих капака, той закачи кабелите и...се почна. Нещо не му хареса звука на ДВГ - то и изхвърли всички "ненужни вакууми", които швабата любезно беше поставил около дросела. Естествено постави на тяхно място един техен нов събрат.
Ефект - двигател - часовник.
, Василе.
Да, ама нещо го изнерви едната врата, взе големият управител - бой, бой и сега вратата се отваря и затваря като на S- класа.
Втората я сполетя същата участ и постигна идентичен ефект с първата.
/ Добре, че не съм с повече врати /
Направи центровката и вика - готов си.
От една седмица чаках уговорен час в един голям автосервиз за обичайният ми преглед, който не пропускам да направя в началото на лятото. Преглед на всички агрегати, ходова част, трансмисия и т.н.
Всичко - ок, но майсторите искаха да видят и центровката.
Хората закачиха компютри, кабели за диагностика на газове , въздух, запалване...... и всичко, каквото е необходимо за такава интервенция....
Показанията бяха повече от прекрасни. Нямаше нищо, за което да се "хванат". Значи - МАЙСТОРА - Ваското 1 беше направил перфектна диагностика и центровка.
Равносметката - след неговата "душманска намеса" имам :
2 перфектно отварящи и затварящи се врати, мъркащ двигател, благодарение на горепосочената смяна на вакуумните маркучи и центровката и много голямо желание за черпене на "виновника".
Чест и почитания, Васе. Голям си, братко и не само на кг.
Голям си по душа и голям си майстор.



Остана ли 2Е, РВ или каквато и да е друга машина в София с вакууми???