Аз работя като ТП на друга фирма на инвестиционния пазар - демек не на пазара на шоколади и червила и сапун,а на пазара,където няма необмислена покупка и всяко решение за инвестиция е уж предшествено от внимателна оценка на бъдещи печалби и бизнес планове и термини като възвращаемост,рентабилност,амортизация и не нам още какво си там са валидни.Т.е. клиенти с импулсивно решение за покупка няма и няма как да има,след като става въпрос за големи манги.
ОбачИ,започвайки в този бизнес от прясно завършил "вишу" младеж,установявам ,че това дето го пише в книгите на чужденците тряя пасти да яде,а продажбата в БГ е по-скоро умело изкуство и резултат от съвета на някой близък познат на потенциалния клиент,който ползва същото нещо,обект на преговори,отколкото на извънземни търговски умения на продавача.
Нещото дето искам да кажа е:
Въобще не е лесно да продаваш на инвестиционния пазар БГ.
За да има успех една фирма на този пазар,тя трябва да УВАЖАВА клиента,ВИНАГИ,ВИНАГИ ама ВИНАГИ,да го лигави,да дава отстъпки и т.н.
Извод:Ако ще се хващаш на тази работа,първоначално ще ти трябва добра твърда заплата и много,много хъс и желание.
Ако от 100 потенциални клиента само 1 купи,то това е успех.
Успех от мен!
П.С. Рано или късно си проличава дали ставаш за търговец.Работиш преди всичко с хора.Ако продаваш качествени неща с известен бранд - ОК,те сами се продават,ако не е така - докажи,че брандът е качествен

.
Нямам мнение за Киров, просто изразих мнение за пазара.