Ето красавецът при получаването му от нашите приятели от Порше София Юг:


Малко снимки на интериора:
И понеже автомобилът получих в петък сутринта, имах един цял ден на разположение за да го тествам по натоварените градски улици. Първото нещо, което ми направи впечатление, беше неочаквано доброто поведение на малкото дизелово сърце. Пъргав и доста тих, двигателят е повече от достатъчен за придвижване в градската среда, дори при нужда от бързи престроявания. Скоростната кутия работи прецизно, управлението е лесно, а видимостта на ниво. Една от любимите ми екстри е функцията Auto Hold, а в комбинация със Start/Stop системата помага много в градската джунгла и със сигурност пести гориво. Със своя просвет от 175 мм Golf-ът бори уверено лунния пейзаж, гърбиците и бордюрите в някои части на нашата столица. Особено интересна е системата за самопаркиране, която извиква усмивки по лицата на наблюдаващите. Особено децата са на седмото небе как автомобилът сам върти волан. Забавление за всички възрасти. Похвала заслужва и парктроникът, който този път е настроен доста прецизно и действително улеснява вместването на автомобила на не особено големи паркоместа. Място за багаж има също доволно. Ето как се побират около 800 литра при това без пускане на облекалките на задния ред:

Всичко това при разход от 7,5 литра на 100 км в градски условия при това най-вече в час пик и в централната градска част.
Същинската част на теста обаче беше предвидена за събота и неделя – разходка до яз. Широка поляна. Този маршрут беше избран поради възможността да тестваме Golf 7 Alltrack в три различни режима – магистрала, първокласен път и ... извън пътя. Като един истински фен клуб не можехме да пропуснем възможността да изправим в директен двубой три поколения автомобили – тестовия Golf 7 Alltrack 2015 г., Passat B5.5 4motion 2002 г. и Golf 2 Syncro 1989 г. Всеки от отделен от следващия с по 13 години. Всеки с различна система за задвижване на четирите колела.
Точно преди 30 години – през февруари 1986 година от поточните линии слиза първият Golf със задвижване на четирите колела – Golf MK 2 Syncro. Той се предлага само с 1.8 литра двигател (първоначално с 90, по-късно с 98 к.с.) Системата му за задвижване на четирите колела е разработена съвместно с Щаер-Даймлер-Пух в Австрия и представлява виско муфа с променливо разпределение на въртящия момент между предния и задния мост. Заради по-високата си с 30 % цена от стандартен Golf 2 с предно предаване моделът остава рядък. Поради това и предизвиква силен интерес сред феновете днес. Точно такъв е и този красавец, собственост на колегата vasstop от нашия клуб:
Конкретният екземпляр е претърпял цялостна реставрация. Двигателят му е заменен с по-съвременния и по-мощен бензинов 2.0 AGG 115 к.с. И тъй като говорим за истински автомобилен фен, собственикът му е осигурил и допълнителен пътен просвет с повдигане на окачването. Това беше и най-високият участник в теста – 210 мм.
Третият участник в нашия тест беше Passat B5.5 4motion 2002 г. на колегата naskogolf от клуба. Още при Passat B2 Volkswagen залагат на торсен за задвижването на четирите колела – постоянно задвижване на четирите колела с ръчно блокируеми диференциали, същото като при quattro evolution I. При Passat B5.5 4motion марката отново залага на тази система, но вече в неговата четвърта генерация. И тъй като Наско е един от най-заклетите рибари, които познавам, не е чудно че е избрал точно този автомобил за да тегли лодката си по язовирите из България, че и извън нея. Единствената (за сега) допълнителна модификация е металната кора, която защитава двигателя и скоростната кутия от по-сериозни щети при оффроуд и бордюрни битки. Ето го рибарският автомобил:
Тъй като тово беше клубно събитие, към него се присъедини и един Golf MK 5, който превозваше не чак толкова запалените по оффроуда, а по тиймбилдинга с приятели, независимо къде, независимо кога ...