4motion vs Quattro vs Syncro – среща на поколения

Маршрути, хотели, заведения, проблеми на пътя
Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

4motion vs Quattro vs Syncro – среща на поколения

Мнениеот dobrin » Вто 08 мар 2016 23:55


Всеки от нас знае за сериозния ръст в продажбите на SUV и crossover моделите. 2015 г. се оказва историческа за тях в Европа. След ръст от цели 24 % за първи път този сегмент се превръща в най-продаваният с 22.5 % от всички продадени автомобили в Европа. Volkswagen разбира се не изостава от тенденциите и присъства на този пазар с Touareg и Tiguan, а от няколко години и с моделите с означение Alltrack. Именно един от тях – Golf 7 Alltrack 1.6 TDI 110 к.с. имахме възможността да тестваме благодарение на „Das WeltAuto“ – международната марка на концерна Volkswagen AG за търговия с проверени качествени и сертифицирани употребявани автомобили, които имат ясни произход, история и реален пробег.

Ето красавецът при получаването му от нашите приятели от Порше София Юг:

Изображение

Изображение

Малко снимки на интериора:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

И понеже автомобилът получих в петък сутринта, имах един цял ден на разположение за да го тествам по натоварените градски улици. Първото нещо, което ми направи впечатление, беше неочаквано доброто поведение на малкото дизелово сърце. Пъргав и доста тих, двигателят е повече от достатъчен за придвижване в градската среда, дори при нужда от бързи престроявания. Скоростната кутия работи прецизно, управлението е лесно, а видимостта на ниво. Една от любимите ми екстри е функцията Auto Hold, а в комбинация със Start/Stop системата помага много в градската джунгла и със сигурност пести гориво. Със своя просвет от 175 мм Golf-ът бори уверено лунния пейзаж, гърбиците и бордюрите в някои части на нашата столица. Особено интересна е системата за самопаркиране, която извиква усмивки по лицата на наблюдаващите. Особено децата са на седмото небе как автомобилът сам върти волан. Забавление за всички възрасти. Похвала заслужва и парктроникът, който този път е настроен доста прецизно и действително улеснява вместването на автомобила на не особено големи паркоместа. Място за багаж има също доволно. Ето как се побират около 800 литра при това без пускане на облекалките на задния ред:

Изображение

Всичко това при разход от 7,5 литра на 100 км в градски условия при това най-вече в час пик и в централната градска част.

Същинската част на теста обаче беше предвидена за събота и неделя – разходка до яз. Широка поляна. Този маршрут беше избран поради възможността да тестваме Golf 7 Alltrack в три различни режима – магистрала, първокласен път и ... извън пътя. Като един истински фен клуб не можехме да пропуснем възможността да изправим в директен двубой три поколения автомобили – тестовия Golf 7 Alltrack 2015 г., Passat B5.5 4motion 2002 г. и Golf 2 Syncro 1989 г. Всеки от отделен от следващия с по 13 години. Всеки с различна система за задвижване на четирите колела.

Точно преди 30 години – през февруари 1986 година от поточните линии слиза първият Golf със задвижване на четирите колела – Golf MK 2 Syncro. Той се предлага само с 1.8 литра двигател (първоначално с 90, по-късно с 98 к.с.) Системата му за задвижване на четирите колела е разработена съвместно с Щаер-Даймлер-Пух в Австрия и представлява виско муфа с променливо разпределение на въртящия момент между предния и задния мост. Заради по-високата си с 30 % цена от стандартен Golf 2 с предно предаване моделът остава рядък. Поради това и предизвиква силен интерес сред феновете днес. Точно такъв е и този красавец, собственост на колегата vasstop от нашия клуб:


Изображение

Конкретният екземпляр е претърпял цялостна реставрация. Двигателят му е заменен с по-съвременния и по-мощен бензинов 2.0 AGG 115 к.с. И тъй като говорим за истински автомобилен фен, собственикът му е осигурил и допълнителен пътен просвет с повдигане на окачването. Това беше и най-високият участник в теста – 210 мм.

Третият участник в нашия тест беше Passat B5.5 4motion 2002 г. на колегата naskogolf от клуба. Още при Passat B2 Volkswagen залагат на торсен за задвижването на четирите колела – постоянно задвижване на четирите колела с ръчно блокируеми диференциали, същото като при quattro evolution I. При Passat B5.5 4motion марката отново залага на тази система, но вече в неговата четвърта генерация. И тъй като Наско е един от най-заклетите рибари, които познавам, не е чудно че е избрал точно този автомобил за да тегли лодката си по язовирите из България, че и извън нея. Единствената (за сега) допълнителна модификация е металната кора, която защитава двигателя и скоростната кутия от по-сериозни щети при оффроуд и бордюрни битки. Ето го рибарският автомобил:


Изображение

Тъй като тово беше клубно събитие, към него се присъедини и един Golf MK 5, който превозваше не чак толкова запалените по оффроуда, а по тиймбилдинга с приятели, независимо къде, независимо кога ...




Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 4motion vs Quattro vs Syncro – среща на поколения

Мнениеот dobrin » Вто 08 мар 2016 23:56


Предстоящите два обещаващи дни ни събраха на един голям паркинг.

Изображение

След редовните поздрави, подготовка на радиостанциите и настройването им на една честота, беше дадено началото на теста. И като истински джентълмени, предоставихме възможността първи да тестват автомобила дамите. Е, може би другото обяснение е, че нямаше желаещи да го карат на „скучната” магистрала, но ... Ето я в началото не теста:

Изображение

Golf Alltrack, дори в нежните ръце на Деси, при това с четирима души на борда, показа отлични магистрални възможности. Позволените 140 км в час не бяха никакъв проблем и скоро красивите лед стопове се изгубиха в падналата мъгла, следвани от неуморният Golf MK 5 на Радо. Връзката по радиостанциите ни даваше отлична възможност за комуникация, включително за да предупредим за подобни особености на българските магистрали:

Изображение

Магистралните километри неусетно отлетяха и спряхме на отбивката за първата смяна.

Изображение

Отново дама, този път Мария, седна зад волана. Мъжката част на групата очакваше с нетърпение предстоящите завои в участъка след Варвара и членовете й проявяваха завидно търпение за започване на личното си участие в теста.

Изображение

Изображение

Радо беше пръв от мъжката компания в теста. Той именно имаше удоволствието да управлява Alltrack по виещите се в красивото дефиле завои. Може би тук си проличаха малки слабости на двигателя, но като цяло изпреварването на тежкотоварни камиони в тези завои е изпитание за всеки автомобил, така че не трябва да бъдем много строги. Особено ценна в такива условия е помощта от първия в групата автомобил, който при правилна преценка може да дава указания по радиостанциите за точните моменти за изпреварване. Другите участници в кортежа също се справяха със завоите и трафика по свой начин.

Изображение

Изображение

Очевидно всеки беше намерил най-добрия за себе си начин, защото пристигайки в Цигов чарк усмивките не слизаха от лицата ни.

Изображение

Тук нетърпението надделя и въпреки носещите се приятни аромати от околните кръчми се въздържахме от кулинарни забежки и продължихме напред към същинската част на теста.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 4motion vs Quattro vs Syncro – среща на поколения

Мнениеот dobrin » Вто 08 мар 2016 23:57


Няколко километра по-късно се разделихме с единствения автомобил с предно предаване – Golf MK 5, който продължи по конвенционалната пътна мрежа към крайната ни цел – яз. Широка поляна. Останалите от своя страна, избрахме един малко по-различен път:

Изображение

Изображение

В допълнение или в разрез с твърдението, че една снимка е по-добра от 1000 думи, и снимките, и думите са малко, за да опишат тези условия. В този „пътен” участък (а и след това чак до нашата цел) ледът беше идеално подготвен за хокейни, фигурни и всякакви други подобни състезания. Вървенето със сигурност беше предизвикателство. Как щяха да се справят нашите машини?

Трябва да призная, че колегите Vlad777 и vasstop бяха направили проучване на маршрута две седмици по-рано. Това, което знаехме със сигурност беше от къде трябва да минем, но нямахме никаква информация за състоянието на пътя. И естествено, както писах по-горе, бяхме приятно изненадани от организираното ни от природата състезание по фигурно пързаляне. Нямаше как да си пожелаем дори по-добри условия за тестване на системите за задвижване на четирите колела в различните им генерации.

След отбивката участъкът беше условно разделен на две – „асфалтов” и оффроуд. Първата част беше неподдържан трето- или четвъртокласен път с изцяло заледена и равна настилка. Идеален тестов полигон за системите за сигурност, възможностите при потегляне и поведение в серия от завои при почти никакво сцепление.

Нито един от участниците в теста не изпитваше затруднения при потегляне. Разликите обаче бяха налице. Golf 7 Alltrack 4motion като че ли потегляше и набираше скорост най-бързо от всички. Рязкото потегляне с газ доставя удоволствие – въртящ момент се прехвърля моментално на задните колела, задницата леко „тръгва” и с премерени движения, дори при включен ESP, позволява приятни танцови стъпки върху леда. Ако целта обаче е максимално бързо ускорение, автомобилът уверено дърпа напред, като ESP се намесва само в краен случай. Дори оборудван само с 1.6 TDI със 110 к.с. и въпреки теглото си от близо 1 600 кг, Alltrack е пъргав и много приятен за управление.


Изображение

Изображение

Golf 2 Syncro потегля също с лекота и позволява интересни пируети (при него ESP естествено липсва), но предполагам, че липсата на повече въртящ момент и доста по-старите като концепция двигател и задвижване са причината да изостава при подобни стартове на лед.

Изображение

Passat B5.5 4motion 1.9 TDI е с постоянно зацепени преден и заден мост и при него реално загуба на сцепление почти няма. 1.9 TDI и 131 к.с. с 320 Нм въртящ момент го правят най-мощния участник, но и теглото му е най-голямо – почти 1 800 кг. Като добавим към това кутията с багаж, монтирана отгоре и почти постоянно трима или четирима души в него, теглото му със сигурност надхвърляше 2 тона. В тази конфигурация му липсва първоначалната пъргавина на Alltrack, но със сигурност поведението му е повече от стабилно и сигурно при потегляне на заледен участък.

Няма как да не изтъкна отново преимуществото на Golf 7 Alltrack пред другите при поведението в завой. Дали заради последното поколение астистенти или заради уменията на пилота (Владо караше в този участък), но преодоляването на завоите беше бързо и прецизно въпреки липсата на сцепление. Похвала заслужават и зимните гуми на Hankook, които се представяха повече от добре. Естествено, увлечени от емоцията, имаше случаи, в които ESP поемаше нещата в свои ръце и с прилагане на спирачно усилие върху задно вътрешно на завоя колело, осигуряваше вземането на „изправените” завои.


Изображение

Отново теглото беше минус за Пасат. Въпреки това обаче лично аз съм приятно изненадан от поведението на торсен задвижването, макар и с познатото ни недозавиване. Като цяло това, което му липсва в сравнение с халдекс системата от последното поколение, монтирана в Alltrack, е пъргавина и еластичност. Може би с повече кончета и нютонметри под капака нещата щяха да изглеждат по друг начин.

В този участък проличаха основните недостатъци на ветеранът Golf 2 Syncro. Липсата на каквито и да е стабилизиращи програми, високият център на тежестта поради направения лифт на окачването и украинските гуми, предвидени най-вече за дълбок сняг, го направиха и най-бавният в тези условия. Управлението му изисква повече внимание и корекции, а скоростта, която може да се постигне с него не може да се сравнява с другите двама участници (както и при управлението на първокласен път и магистрала).

Преминаването през някои локви на пътя извика най-доброто у фотографите:


Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Независимо или именно поради описаните различия, всички се забавлявахме истински. Кратките спирания за снимки и слизането от автомобилите ни уверяваха всеки път, че настилката е особено хлъзгава – оказа се, че ходенето е по-трудно от управлението на автомобилите.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 4motion vs Quattro vs Syncro – среща на поколения

Мнениеот dobrin » Сря 09 мар 2016 0:00


Скоро стигнахме и до втората част от заключителния етап от маршрута и може би най-интересната – извън пътя. Ето керванът малко след това:

Изображение

Изображение

Тук разпределението на силите рязко се промени. Веднага пролича едно от най-важните преимущества – пътният просвет. И тъй като подготвеният именно за такива терени Golf 2 Syncro бе най-висок, той най-уверено си проправяше път между боровете, през замръзналите локви, които се пропукваха под тежестта му и в калните участъци, където ледът беше отстъпил при затоплянето в обедните часове. Поради това и при наличие на препятствие, което изглеждаше по-сериозно, първо минаваше ветеранът, последван от паркетникът. Най-накрая колоната затваряше коравият Пасат, който макар и най-нисък, благодарение на металната си кора, защитаваща двигател и скоростна кутия, преодоляваше неравностите и падовете на терена, понякога с издайнически стържещи звуци от лед и камъни.

Изображение

Изображение

Изображение

Намерената поредица от няколко по-дълбоки локви беше изпробвана естествено отново от Golf 2 Syncro, след което всички се наредиха за няколко бързи бани.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

В тях, макар и непредвидено, се включиха и фотографите, които получиха доволна доза кална вода:

Изображение

Последваха още километри сред прекрасните пейзажи на Родопа планина.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Направихме и малки отбивки за снимки на една полузаснежена поляна с наклон. Тук Alltrack се представи добре, но за повторно потегляне на наклон се наложи изключване на ESP, което ограничаваше подаването на газ. Golf 2 Syncro от своя страна вървеше уверено и без притеснения отново поради високият му клиренс.

Изображение

Изображение

По пътя срещнахме и характерните за тази местност транспортни средства на дърварите, минавайки през едно сечище:

Изображение

Изображение

Изображение

Достигайки яз. Широка поляна, се откриха прекрасни гледки:

Изображение

Изображение

Предизвикателство беше преминаването в тесен участък, съчетан с надвиснало паднало дърво:

Изображение

Изображение

Преминаването на изградените съоръжения над вливащите се в него планински потоци даваше възможности за още интересни снимки:

Изображение

Изображение

Изображение

Пристигнахме и се настанихме в предварително резервираните дървени вилички.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Топлината на запалените камините ни посрещна гостоприемно за контраст на изливащия се навън дъжд, който допълнително усложняваше живота ни при ходене. Целият комплекс, както и самият язовир, бяха под дебел слой лед, за радост на десетките рибари, които ловяха на леда. В последствие разбрахме, че дори има организирано състезание:

Изображение

Първият ден приключи с пищна скара и разбор на проведените тестове:

Изображение

Изображение

А Golf 7 Alltrack ни чакаше мирно и тихо в навечерието на утрешния ден:

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 4motion vs Quattro vs Syncro – среща на поколения

Мнениеот dobrin » Сря 09 мар 2016 0:03


През нощта дъждът беше спрял, но беше оставил запомнящи се следи върху родопското утро:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Замислени над сутрешното кафе, събирахме енергия за предстоящия ден:

Изображение

Влади – един от нашите фотографи, направи спиращи дъха кадри от гората, в която бяха приютени дървените къщички:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Както беше договорено, приготвихме традиционният клубен бургер за закуска. И макар да имаше опити за посегателства, бургерите бяха разчетени точно и енергия за обратния път беше осигурена за всеки.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Не мина и без опити за посегателства:

Изображение

Golf 7 Alltrack беше готов за нови подвизи:

Изображение

Затова докато се „излюпят” всички, част от групата решихме да се поразходим за още няколко теста в района. Двата Голфа – Golf 2 Syncro и Golf 7 Alltrack поеха уверено в търсене на приключения. А знаем, че който търси намира. Първо, изкачване по наклон с няколко ъгъла, хлъзгава кал, камъни и коренища. Получи се интересно, като поставен умишлено в трудна ситуация, Golf 7 Alltrack показа, че все пак е най-вече шосеен автомобил, crossover, софтроудър, паркетник или както искате го наречете. Липсата на достатъчно просвет и механични блокажи затрудни излизането само напред от тази ситуация. Ако обаче прецените правилно оптималното място за преминаване, Alltrack се справя с лекота. Няма нужда да споменавам, че подготвеният точно за такива терени Golf 2 Syncro се чувства в свои води.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Следващата част от теста не е за хора със слаби сърца, които не обичат да виждат колите си изцапани. Но ние я нарекохме спа процедури с лечебна кал на брега на замръзналия язовир. Донъти, дрифт или който каквото може – едно от най-усмихващите неща, които направихме с Golf 7 Alltrack (видно и от снимките):

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Преминаване през кални коловози – защо не?

Изображение

Изображение

Изображение

Golf 2 Syncro също го може:

Изображение

Изображение

Калта постигаше завидни височини, а разкрасяващият ефект беше налице:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Е, наложи се да изчистим поне „очите” и предните стъкла, но чарът си остана.

Изображение


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 4motion vs Quattro vs Syncro – среща на поколения

Мнениеот dobrin » Сря 09 мар 2016 0:03


Върнахме се да приготвим багажа за обратния път, а адашите Владо и Владо си организираха горска фотосесия:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Черно и бяло ...

Изображение

И така, по пътя обратно. Няма да съм толкова обстоятелствен, но ще спомена, че затоплянето към обяд беше променило доста някои от местата за преминаване. След направени проверки и естествено първо преминаващия ветеран Golf 2 Syncro, уверено се придвижвахме към края на оффроуда в нашия двудневен тест. Избрахме малко по-различен маршрут, но също толкова красив и интересен:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Имаше и скоростни участъци с повечко сняг ...

Изображение

Както и места с неясна дълбочина, които първо се проверяваха за изненади:

Изображение

Изображение

Излязохме на асфалт до яз. Беглика. Тук Наско ми остъпи пилотското място в неговия Пасат, а самият той седна зад волана на Golf 7 Alltrack. Мога да кажа само едно – до отбивката за Цигов чарк за мен бяха 15 км чисто удоволствие с торсен задвижвания Пасат. Има разбира се недозавиване, но всичко зависи от подаване на газта в точния момент. Уцелването му занася повече или по-малко задницата и автомобилът излиза уверено от завоите, дори и тези със спорадични заледявания. Тежкият Пасат стоеше стабилно и уверено се отдалечаваше от изпреварените автомобили.

След почивката в една кръчмичка на Цигов чарк имаше нова смяна на пилотите. На старта беше Владимир Цанев със състезателен номер 777. Едно е сигурно – навигаторите, които пътуваха с него имаха нужда от една почивка за глътка свеж въздух по средата между Велинград и Варвара.

Някъде след с. Карабунар поех управлението на Golf 7 Alltrack. Заключителната, както и началната фаза на тестът, се падна на мен. Малко междуградско управление и след това магистрала. При спокойно управление с около 90 – 100 км в час Golf се задоволява с приблизително 4 литра на 100 км. Магистралното управление обаче със скорости над 130 км в час лесно покачват разхода двойно. Въпреки приятната изненада, която ми поднесе този 1.6 литров TDI двигател само със 110 к.с. и 250 Нм въртящ момент, високите скорости не са негово любимо занимание и при тях той се „отблагодарява” с висок разход.

В заключение бих цитирал Жоро, който според мен най-точно синтезира заключението за Golf 7 Alltrack – икономичен и сигурен автомобил за отговорни семейни хора, които искат да имат възможност да си доставят малко адреналин, свобода и емоция. Емоция, която в случая за мен се заключва в една единствена снимка с приятелите от клуба:


Изображение

Автор dobrin

Снимки - verter, dobrin


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19688
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: 4motion vs Quattro vs Syncro – среща на поколения

Мнениеот Vlad777 » Сря 09 мар 2016 0:18


Страхотен уикенд беше. Очарован съм от този автомобил - очаквах много по-малко. По снега и ледовете се чувствах като в оффроуд машина, а на завоите между Цигов Чарк и Варвара като в GTI. Изключително стабилен.

Не мога обаче да не споделя единствения кусур, който му намерих - няма класическа ръчна спирачка. Има копче. За мен лично това беше сериозно предизвикателство при управление на лед, защото ръчната в такива ситуации помага срещу недозавиването. Тук до някъде това прави ESP, но кой ползва ESP?


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 4motion vs Quattro vs Syncro – среща на поколения

Мнениеот dobrin » Сря 09 мар 2016 0:30


Аз си мисля, че можеш да бъдеш много по-обстоятелствен, особено за участъка Варвара - Велинград. :twisted


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7821
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: 4motion vs Quattro vs Syncro – среща на поколения

Мнениеот hooligan_sk » Сря 09 мар 2016 22:18


Много готин пътепис! Чете се с кеф. :th_up


Потребителски аватар
donMaranzano
Мнения: 789
Регистриран на: Нед 08 фев 2009 15:52
Автомобил: Golf 4
Двигател: AQY
Местоположение: Plovdiv

Re: 4motion vs Quattro vs Syncro – среща на поколения

Мнениеот donMaranzano » Чет 10 мар 2016 9:25


Обаче като 4 по 4 ме интересува как е? Аз съм карал такова и едно субару, субаруто е машина.


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3360
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: 4motion vs Quattro vs Syncro – среща на поколения

Мнениеот Kuncavia » Чет 10 мар 2016 16:56


Страхотен пътепис, върнах се, сякаш беше вчера.

@donMaranzano изключително добре се представя, както на катерене, спускане така и на равен път, сняг или кал. Включително се държеше страхотно на "лънчове". Съпоставям го с бившата ми жена, Audi S3, която при лънч тръгваше с гъза напред на лед/сняг. Тук такива "залитания" от пътя няма. Някой път се налага да се изключва ESP, защото пречи, но в повечето случай е прекрасен помощник.

Ето и малко снимки от мен:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Останалите снимки (не много): https://goo.gl/CZKTET


Потребителски аватар
donMaranzano
Мнения: 789
Регистриран на: Нед 08 фев 2009 15:52
Автомобил: Golf 4
Двигател: AQY
Местоположение: Plovdiv

Re: 4motion vs Quattro vs Syncro – среща на поколения

Мнениеот donMaranzano » Чет 10 мар 2016 22:26


Благодаря за отговора, това което ме интересува е дали може при 3 колела във въздуха да прехвърли на едно от тях и да издрапа.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19688
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: 4motion vs Quattro vs Syncro – среща на поколения

Мнениеот Vlad777 » Пет 11 мар 2016 0:27


Колега, как точно си го представяш да седи тоя голф на 1 колело и три да са във въздуха?


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7821
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: 4motion vs Quattro vs Syncro – среща на поколения

Мнениеот hooligan_sk » Пет 11 мар 2016 0:42


E... вие не можете ли да карате на 1 гума? :gruebel Аматьори :no


Потребителски аватар
donMaranzano
Мнения: 789
Регистриран на: Нед 08 фев 2009 15:52
Автомобил: Golf 4
Двигател: AQY
Местоположение: Plovdiv

Re: 4motion vs Quattro vs Syncro – среща на поколения

Мнениеот donMaranzano » Пет 11 мар 2016 9:24


Много често си го представям да ви кажа, честно и го виждам по горските пътища. В този ред на мисли можете да видите това..https://www.youtube.com/watch?v=2OzK-oRPCbs



Върни се в “Пътеводител”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 161 госта