Как е по "Цариградско" и околностите?
Драматично ли е положението?
Според мен беше абселютно излишно да се прави този ремонт.
Как е по "Цариградско"?
- Muncho
- Мнения: 2996
- Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Как е по "Цариградско"?
Perso написа:Как е по "Цариградско" и околностите?
Драматично ли е положението?
Според мен беше абселютно излишно да се прави този ремонт.
верно че ремонтът не беше толкова наложителен.. ама нали идват избори

пък и вземат най-накрая оправят бус лентата пред БТА

...
Какво ще кърпят, оно си бе екстра!
Какво ще кажете за бул. "Прага", "П. Славейков", "Любляна" и др. ... а стига, нямало угодия?
Какво ще кажете за бул. "Прага", "П. Славейков", "Любляна" и др. ... а стига, нямало угодия?
Аз също съм на мнение, че в София има не по-малко "представителни" отсечки които са в много по-плачевно състояние от това в което е отсечката "Ректората-Алея Яворов". Perso e посочил някои от тях и е мно'о прав. А въпросът не е има или няма угодия - това, което правят (ремонтират) в момента не е лошо, че го правят. Въпросът според мен обаче е кое щеше да е по-добре да оправят. Щото си има доста по-наложителни и плачещи за такъв тип основен ремонт участъци (само като си помисля, че трябва да мина по Прага или около Баня Мадара косите ми настръхват
). Направо се чудя - за к'во ги държат още тия павета
(примерно Цар Борис). Верно, че са много по-здрава и доказана настилка от асфалта ... ама ако са наредени както трябва и ако се подържат както трябва (само дето и нареждането им, което се прави винаги ръчно и на колене и подръжката им, ако трябва да е качественна, не е никак по-евтина от тази на асфалта); верно и че на времето тази настилка са я държали по "стратегически" причини (танковете от Горна Баня все пак трябваше да стигнат сравнително бързо до ключови места в центъра на София, аааа и след това да остане път все пак), ама в 2007-ма когато отвсякъде сме заобградени със съюзници, а танковата бригада е само носталгичен спомен в сърцата на някои вече пораснали момчета ... мисля, че едни жълти павета, колкото за атракция, на София и стигат. Аре че се отплеснах... А ве царе сме да харчим пари "нецелесъобрано"


...
... ммм дааа "бригадата"
...
Бил съм там и ако знаеш каква трагедия беше? Доре, че не се е налагало да действа тази "бригада", щеше да има много матрял за "най-смешните видео клипове "

Бил съм там и ако знаеш каква трагедия беше? Доре, че не се е налагало да действа тази "бригада", щеше да има много матрял за "най-смешните видео клипове "

...
Нищо няма да направят!
Нали по времето на царо правиха бул. Брюксел ебаи и трагедията.
За пътя до новата част на летището? От сега се е нагърчил на места, а няма и една година от как е направен! От българин пътен строител не става! И друго не ми е ясно, защо дългия тунел на Хемус пак е затворен?
У нас пътищата трябва да се стоят от чужди фирми без наши подизпълнители защото резултатът е налице
Нали по времето на царо правиха бул. Брюксел ебаи и трагедията.
За пътя до новата част на летището? От сега се е нагърчил на места, а няма и една година от как е направен! От българин пътен строител не става! И друго не ми е ясно, защо дългия тунел на Хемус пак е затворен?
У нас пътищата трябва да се стоят от чужди фирми без наши подизпълнители защото резултатът е налице

- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: ...
така е след запълването на дупките ве ПерсоооPerso написа:Нищо няма да направят!
Нали по времето на царо правиха бул. Брюксел ебаи и трагедията.
За пътя до новата част на летището? От сега се е нагърчил на места, а няма и една година от как е направен! От българин пътен строител не става! И друго не ми е ясно, защо дългия тунел на Хемус пак е затворен?
У нас пътищата трябва да се стоят от чужди фирми без наши подизпълнители защото резултатът е налице

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта