
http://www.hardwarebook.info/Category:Connector
http://www.networktechinc.com/technote.html
Доста букси за Алпин
http://elsegra.com/Car%20pinouts/ALPINE.htm
Voltage Divider
http://people.clarkson.edu/~jsvoboda/et ... esign.html
Pioneer IP-BUS Hack
http://stereophonik.com/gutterslide/IP-BUS_Hack/
S-video
http://www.epanorama.net/circuits/svideo2cvideo.html
3 o o 4
1 o o 2
=
4 pin Male
Pin Name Description S-Video Pin out
1 GND Ground (Y)
2 GND Ground (C)
3 Y Intensity (Luminance)
4 C Color (Chrominance)
Alpine KCE-422i "Full-Speed" iPod Cable

KCE-422i pin Corresponding iPod dock pin(s)
------------ ------------------------------
1 3 (Line-out, Right +)
2 21 (Accessory Indicator)
3 12 (Serial Tx)
4 4 (Line-out, Left +)
5 19,20 (FireWire +12VDC [in])
6 18 (+3.3VDC [out])
7 13 (Serial Rx)
8 2 (Line-out, Common GND)
9 11 (Serial GND)
10 16 (USB GND)
Jacket 29,30 (FireWire GND)
Не е най пример, но ето:

Когато 86 е 12 VDC и 85 е-12VDC, а след това 87 и 30 са свързани. 87а и 30 са свързани, ако 86 или 85 не разполагат с никакво напрежение.
Полюсите на крачетата на диода.

Отрицателният полюс(краче) е катода.А анода е +
Blaupunkt







Как да пробваме или просто искам да включеме захранването на компютъра.Ето снимка на това което трябва да направите за да проработи без дъно



Garmin GPS 4 Pin Connector

Pin Name cable color
1 power input red
2 ground black
3 data out brown
4 data in white
Ai-NET Connector за Алпин и мисля че и други модели са с този конектор за сд чейнджъра.

Това е конектор за форд.За какво по точно неразбрах,ако на някой свърши работа ето схемата

Тестер за акумулатор

This circuit uses the popular and easy to find LM3914 IC. This IC is very simple to drive, needs no voltage regulators (it has a built in voltage regulator) and can be powered from almost every source.
This circuit is very easy to explain:
When the test button is pressed, the Car battery voltage is feed into a high impedance voltage divider. His purpose is to divide 12V to 1,25V (or lower values to lower values). This solution is better than letting the internal voltage regulator set the 12V sample voltage to be feed into the internal voltage divider simply because it cannot regulate 12V when the voltage drops lower (linear regulators only step down). Simply wiring with no adjust, the regulator provides stable 1,25V which is fed into the precision internal resistor cascade to generate sample voltages for the internal comparators. Anyway the default setting let you to measure voltages between 8 and 12V but you can measure even from 0V to 12V setting the offset trimmer to 0 (but i think that under 9 volt your car would not start). There is a smoothing capacitor (4700uF 16V) it is used to adsorb EMF noise produced from the ignition coil if you are measuring the battery during the engine working. Diesel engines would not need it, but i'm not sure. If you like more a point graph rather than a bar graph simply disconnect pin 9 on the IC (MODE) from power. The calculations are simple (default)
For the first comparator the voltage is : 0,833 V corresponding to 8 V
* * * * * voltage is : 0,875 V corresponding to 8,4 V
...
..
for the last comparator the voltage is : 1,25 V corresponding to 12 V
Ето и превод с преводач
Тази схема е много лесно да се обясни:
Когато изпитването натискане на бутона на акумулатора напрежението е включен в един висок импеданс делител напрежение. Неговата цел е да се разделят 12V до 1,25 V (или по-ниски стойности по-ниски стойности). Това решение е по-добре от отдаване под наем на вътрешния регулатор напрежението настроите 12V напрежение, които да се допринесе за вътрешния делител напрежение, просто защото не може да регулира 12V при спадане на напрежението на по-ниско (линейни регулатори само стъпка надолу). Просто проводници с не коригира, регулаторът предвижда стабилни 1,25 V, която се подава към точността вътрешния резистор каскада да генерира напрежение проба за вътрешния сравнение. Както и да е настройката по подразбиране ви за измерване на напрежение между 8 и 12 V, но може да се измери дори от 0V до 12V настройка на офсета тример на 0 (но аз мисля, че под 9 волта колата няма да започнете). Има изравнителния кондензатор (4700uF 16V) се използва за ЕМП поглъщат шума от запалване бобина ако сте измерване на батерията по време на работа на двигателя. Дизелови двигатели, няма да се нуждаят, но аз не съм сигурен. Ако искате още една точка графиката, а не един бар графиката просто изключете PIN 9 на IC (режим) от власт. Изчисленията са прости (по подразбиране)
За първото сравнение на напрежение: 0833 V, съответстващи на 8 V
* * * * * Напрежение: 0875 V, съответстващ на 8,4 V
...
Една груба схема за регулатор на напрежението
