Различни видове конектори и схеми

Компютри и интернет, аудио и видео, GSM, електроуреди и всяка друга техника, различна от автомобилната, обзавеждане
Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Различни видове конектори и схеми

Мнениеот enigma79 » Вто 14 сеп 2010 20:31


Реших да направя една тема за различните конектори,както за тези свързани с автомобилите ни,така и за останалите.Мисля че така ще спестим няколко часа ровене в интернета както стана с мен,когато издирвах моя конектор.Тука ще слагам и линкове към сайтове,както и предварително се извинявам за лошия превод mhihi
http://www.hardwarebook.info/Category:Connector
http://www.networktechinc.com/technote.html

Доста букси за Алпин
http://elsegra.com/Car%20pinouts/ALPINE.htm

Voltage Divider
http://people.clarkson.edu/~jsvoboda/et ... esign.html

Pioneer IP-BUS Hack
http://stereophonik.com/gutterslide/IP-BUS_Hack/

S-video
http://www.epanorama.net/circuits/svideo2cvideo.html
3 o o 4
1 o o 2
=
4 pin Male
Pin Name Description S-Video Pin out
1 GND Ground (Y)
2 GND Ground (C)
3 Y Intensity (Luminance)
4 C Color (Chrominance)

Alpine KCE-422i "Full-Speed" iPod Cable
Изображение
KCE-422i pin Corresponding iPod dock pin(s)
------------ ------------------------------
1 3 (Line-out, Right +)
2 21 (Accessory Indicator)
3 12 (Serial Tx)
4 4 (Line-out, Left +)
5 19,20 (FireWire +12VDC [in])
6 18 (+3.3VDC [out])
7 13 (Serial Rx)
8 2 (Line-out, Common GND)
9 11 (Serial GND)
10 16 (USB GND)
Jacket 29,30 (FireWire GND)

Не е най пример, но ето:
Изображение
Когато 86 е 12 VDC и 85 е-12VDC, а след това 87 и 30 са свързани. 87а и 30 са свързани, ако 86 или 85 не разполагат с никакво напрежение.

Полюсите на крачетата на диода.
Изображение
Отрицателният полюс(краче) е катода.А анода е +

Blaupunkt
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображение
Как да пробваме или просто искам да включеме захранването на компютъра.Ето снимка на това което трябва да направите за да проработи без дъно mhihi ИзображениеБрои се от дебелия червен кабел 4 и 7 се окъсяват :012:

Garmin GPS 4 Pin Connector
Изображение
Pin Name cable color
1 power input red
2 ground black
3 data out brown
4 data in white

Ai-NET Connector за Алпин и мисля че и други модели са с този конектор за сд чейнджъра.
Изображение

Това е конектор за форд.За какво по точно неразбрах,ако на някой свърши работа ето схемата
Изображение

Тестер за акумулатор
Изображение
This circuit uses the popular and easy to find LM3914 IC. This IC is very simple to drive, needs no voltage regulators (it has a built in voltage regulator) and can be powered from almost every source.

This circuit is very easy to explain:
When the test button is pressed, the Car battery voltage is feed into a high impedance voltage divider. His purpose is to divide 12V to 1,25V (or lower values to lower values). This solution is better than letting the internal voltage regulator set the 12V sample voltage to be feed into the internal voltage divider simply because it cannot regulate 12V when the voltage drops lower (linear regulators only step down). Simply wiring with no adjust, the regulator provides stable 1,25V which is fed into the precision internal resistor cascade to generate sample voltages for the internal comparators. Anyway the default setting let you to measure voltages between 8 and 12V but you can measure even from 0V to 12V setting the offset trimmer to 0 (but i think that under 9 volt your car would not start). There is a smoothing capacitor (4700uF 16V) it is used to adsorb EMF noise produced from the ignition coil if you are measuring the battery during the engine working. Diesel engines would not need it, but i'm not sure. If you like more a point graph rather than a bar graph simply disconnect pin 9 on the IC (MODE) from power. The calculations are simple (default)

For the first comparator the voltage is : 0,833 V corresponding to 8 V
* * * * * voltage is : 0,875 V corresponding to 8,4 V
...
..
for the last comparator the voltage is : 1,25 V corresponding to 12 V
Ето и превод с преводач
Тази схема е много лесно да се обясни:
Когато изпитването натискане на бутона на акумулатора напрежението е включен в един висок импеданс делител напрежение. Неговата цел е да се разделят 12V до 1,25 V (или по-ниски стойности по-ниски стойности). Това решение е по-добре от отдаване под наем на вътрешния регулатор напрежението настроите 12V напрежение, които да се допринесе за вътрешния делител напрежение, просто защото не може да регулира 12V при спадане на напрежението на по-ниско (линейни регулатори само стъпка надолу). Просто проводници с не коригира, регулаторът предвижда стабилни 1,25 V, която се подава към точността вътрешния резистор каскада да генерира напрежение проба за вътрешния сравнение. Както и да е настройката по подразбиране ви за измерване на напрежение между 8 и 12 V, но може да се измери дори от 0V до 12V настройка на офсета тример на 0 (но аз мисля, че под 9 волта колата няма да започнете). Има изравнителния кондензатор (4700uF 16V) се използва за ЕМП поглъщат шума от запалване бобина ако сте измерване на батерията по време на работа на двигателя. Дизелови двигатели, няма да се нуждаят, но аз не съм сигурен. Ако искате още една точка графиката, а не един бар графиката просто изключете PIN 9 на IC (режим) от власт. Изчисленията са прости (по подразбиране)

За първото сравнение на напрежение: 0833 V, съответстващи на 8 V
* * * * * Напрежение: 0875 V, съответстващ на 8,4 V
...

Една груба схема за регулатор на напрежението
ИзображениеБърз метод за регулиране на 12 + за 12V постоянен. Има едно напрежение на разстояние от около 1V, или така. С помощта на 7505 или 7509, можете да получите регулиран 5V или 9V твърде съответно.

Последна промяна от enigma79 на Сря 15 сеп 2010 2:13, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Различни видове конектори и схеми

Мнениеот enigma79 » Сря 15 сеп 2010 2:09


Как да пуснем сигнал от външно устройство в касетофон Алпине,който няма аукс.
За целта трябва да имаме изход за чейнджър Изображение
От тука ни трябват само горния ред,а имено 4,5,6.Както знаем ор снимката 4 и 6 са каналите за звука а 5 e минуса на каналите mhihi За целта ни трябва едно ключе ИзображениеСъщо ни трябва сигнал от AUDIO INTERRUPT IN LEAD.При мен това е 2пин след 1вия пин,който е кабела за захранването на касетофона,цвета е розов с черна ивицаИзображениеТака този кабел отива в ключето,а от другия край на ключа пускаме маса.Когато искаме да задействаме външния вход,само натискам ключа и касетофона минава в режим MUTE и активира аукса.Веднага идва въпроса как ще се чува като е в муте режим.Тука на помощ идват скритите менюта на алпина.Активираме ги чрез бутона за пускане на касетофона,като го задържаме.При мен има освен за муте он,оф и също доста екстри,като промяна на цвета на панела в червен цвят :banana ИзображениеИзображение За съжаление нямам снимки затова качих от нета и ако пробвате и ви изпише intrrupt,значи сте на правилното място.Така е и означен при мен аукса :да: На други е Изображение



Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта