Здравейте,проблема е следния,мотора ми е с Xenon,но ми работят само късите светлини,и като дам копчето за дългите,не се активират ,а понякога ми изгасят и късите,мисля,че от баласта е проблемът,много ще ми е позлезна малко информация,как да си оправя проблема,а на тази баласта,която съм в момента пиши това, Electronic ballast for Xenon light bulbs,Vstart 23kw max, D2S/D2R 35W,благодаря ви,предварително!
Мисля,че баласта ми е изгоряла,и неможе да захрани дългите,но защо имам къси а дълги ни,крушката да е изгоряла не ми се вярва?!
Един колега бараше по там,и точно тва вика,че баласта е утишла,но ме е страх,да си поръчам нова,щот ,ако не е от това,какво да е правя,нови крушки ли да взимам незнам,и съм от малък град,тука не се занимават с такива работи,някой ако може да даде мнение,че нз вече!Благодаря.
http://postimage.org/image/busxiwfc7/
http://postimage.org/image/5jlp4uxhr/
Проблем с Ксенон !
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Нед 07 мар 2010 22:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: krumovgrad
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Нед 07 мар 2010 22:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: krumovgrad
Re: Проблем с Ксенон !
Намерих баласта,но една от характеристиките има малка разлика,дали ще е проблем ?
Цена: 50лв.
Описание:
Баласта е електронен модул, който преобразува напрежението от 12 волта прав ток подавано от автомобила, в 23000 волта за около секунда необходим за запалването на ксеноновата лампа, като след това поддържа около 85 волта.
Характеристики:
* Размери: 7.2 x 5.6 x 0.8см
* Тегло: 0.4кг
* Корпус: Неръждаема стомана
* Входящо напрежение: 8-18V*
* Работно напрежение: 13.2V
* Работна температура:-40 - 105°
А това са на мотора:
V in 9-16V
V normal - 13.2 V
I normal - 3.2A
I in max - 2.0A
P ot - 35 W
T case- -40 , - 105°
Цена: 50лв.
Описание:
Баласта е електронен модул, който преобразува напрежението от 12 волта прав ток подавано от автомобила, в 23000 волта за около секунда необходим за запалването на ксеноновата лампа, като след това поддържа около 85 волта.
Характеристики:
* Размери: 7.2 x 5.6 x 0.8см
* Тегло: 0.4кг
* Корпус: Неръждаема стомана
* Входящо напрежение: 8-18V*
* Работно напрежение: 13.2V
* Работна температура:-40 - 105°
А това са на мотора:
V in 9-16V
V normal - 13.2 V
I normal - 3.2A
I in max - 2.0A
P ot - 35 W
T case- -40 , - 105°
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Проблем с Ксенон !
Ако може да се вярва на характеристиките то новия просто е по-добър защото ще работи в по голям диапазон от захранващо напрежение.
Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта