Sunny написа:Защо пък трябва да вдига децибелите?
Най-обичам да дойде някой и да ми се кара, че нещо му се е счупило - техника е, случва се.
Има си регламент от закона и той се спазва. Дали ще се караме или не - все тая.
Най-много да започна да спазвам и запетайките на закона и базирайки се на него, да стровя аз нервите на клиента, вместо той моите.
Не е ли по-добре да се разберем човешки и да подпомогна за разрешаване на проблема в най-кратки срокове?!
Относно казуса:
Закона казва, че рекламация се предявява до 2 год. от датата на покупката, независимо от гаранционния срок на изделието, упоменат в заявлението за търговска гаранция или липсата на такова.
Рекламацията се предявява пред търговеца. След предявяването и, в срок ДО един месец търговеца преценява по какъв начин да я удовлетвори (ремонт/замяна/възстановяване на сумата) Ако се забави повече от месец в становището си, то тогава клиента избира начина за удовлетворяване, а и търговеца подлежи на санкция от КЗП.
Та, с касовата бележка и си искаш да го оправят (принципно такива дреболии се подменят, защото ремонта и излиза над себестойността на уреда)
Защото тия от технополис и техномаркет (нямам опит със Зора) използват точно незнанието на хората, за да им смотолевят едно "не подлежи на гаранция" по телефона и толкоз.
Скандал е нужен, за да ти обърнат внимание, да дойде управител, да привлечеш вниманието на другите клиенти. Знаеш, че никой клиент няма да си купи стока от тоя магазин, ако види, че за ремонта трябва да вдига кръвно

И естествено, ако всичко е наред и ремонта/замяната мине по план, на никой не е нужен скандал. Нужен е в такива случаи, когато се правят на тарикати. Разбира се, че е техника и се чупи, въпроса е каква ГАРАНЦИЯ имаш ти...