Привет колеги . Преди време, ми изпадна на оферта къртач за бетон, лека серия - 9J удар.Купих го . Къртача е качествен модел,много добра направа и почти нов , то инак нямаше и да го погледна но е на 110 английски волта . Стана няколко пъти съм го ползвал, но с траф .Работата е там,че си е едно малко неудобство , напред-назад с тоя траф, отделно и два-три пъти съм го и забравял да го взема (трафа) на обекта.
Питането ми е, дали някой пренавива/преработва мотори-четкови и отзивите какви са,дали е надеждно ? Добра идея ли е или има друго решение ( освен траф). Да добавя ,че машината няма плавен старт (сток) т.е. копчето е просто. Отворен съм за всякакви съвети
"Преработка" на четков ел.мотор от 110V на 220V
- samo_pechka
- Мнения: 8456
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13448
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: "Преработка" на четков ел.мотор от 110V на 220V
не се занимавай с пренавиване. ЮНе се знае какъв проводник ще ти сложат . Естествено ще е най- евтиния, но няма да издържа на топлина / прегряване/. Влачи си трафа с теб и не се занимавай с глупости. Разбирам да е китайка уреда ама..
Последна промяна от kris11 на Чет 28 авг 2014 8:58, променено общо 1 път.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: "Преработка" на четков ел.мотор от 110V на 220V
Някаква схема на фазов регулатор дали няма да ти свърши работа? http://hobby.neomontana-bg.com/
- samo_pechka
- Мнения: 8456
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: "Преработка" на четков ел.мотор от 110V на 220V
След дълги консултации със спецове се реши следното : да не се "бута" мотора ( особено пък здрав!), т.е. да се ползва траф . Другото ,което е ,че може да се пренавие само статора и да стане на 220в ( не знам до колко е надеждно в този вариант). Да попитам във форума : някакви наблюдения за тези трафчета ( китайки) http://elektronikabg.com/category/13/konvertori.html , че аз имам едни самоделни - много масивни ,яки и тежки за пренасяне ( от повредени електрожени са,пренавити наново) .Та мислех си едно от онези- илиенските 1500 ватово за не мн мощни уреди ( макс 1000 вата) за по-слабите ми уреди ( половината от ел.инструментите ми са на 110 в и съм мн доволен от тях) Или да не рискувам и да си купя от острова оригиналдъ.
П.п. ей сега един колега ми подметна ,че имало климатици Фтора потреба от Джапан - били на 110 волта и фирмите дет' ги монтирвали тук , си имали няк'ви тороидални трафове били мн безшумни и можело да ми св. работа...ще огледаме и там
П.п. ей сега един колега ми подметна ,че имало климатици Фтора потреба от Джапан - били на 110 волта и фирмите дет' ги монтирвали тук , си имали няк'ви тороидални трафове били мн безшумни и можело да ми св. работа...ще огледаме и там
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: "Преработка" на четков ел.мотор от 110V на 220V
Колега за климатиците се ползват автотрансворматори те са достатачно мощни стават за тази работа и са сравнително компактни.Що се отнася до пренавиване само на статора няма да стане.
-
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
- Автомобил: 1998 VW Polo Variant
- Двигател: APQ
- Местоположение: Благоевград
Re: "Преработка" на четков ел.мотор от 110V на 220V
Само да ти кажа - В Англия напрежението в мрежата е 230 волта, 110 е в Америка. Иначе и аз ползвам доста уреди на 110 и си е най-добре с траф, досега не съм имал проблеми, съветвам те да не се занимаваш с пренавиване, магерене и тн.
- samo_pechka
- Мнения: 8456
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: "Преработка" на четков ел.мотор от 110V на 220V
Качествен траф : http://www.toolpak.bg/cat/16/elektro-ko ... prehodnici жалко ,че нямат и по-малки , че и тез бая тежат.........
- Matematiks
- Мнения: 3168
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: "Преработка" на четков ел.мотор от 110V на 220V
Здравейте,
каква е ситуацията към момента и какъв е начина , как става преправянето на машината от 110 на 220 волта?
Да кажем, че имам човек, който пренавива много качествено - възможно ли е преправянето и какво трябва да се направи?
Благодаря :)
каква е ситуацията към момента и какъв е начина , как става преправянето на машината от 110 на 220 волта?
Да кажем, че имам човек, който пренавива много качествено - възможно ли е преправянето и какво трябва да се направи?
Благодаря :)
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13448
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: "Преработка" на четков ел.мотор от 110V на 220V
не е въпроса само в пренавиването , а проводника с каква изолация е ,на колко градуса издържа. Преди след пренавиване се правеше импрегнация на намотката във вакуум установка и температура 90-100гр. ?Това в заводски условия/
Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта