fox_vt написа:Интересува ме защо на третия hope има звезди.
Звездите означават загубени пакети. Защо? Трябва да питаш vivacom. Никой, който не е техен network admin и не знае рутингите им не може да ти каже как са си сетнали инфраструктурата.
fox_vt написа:Също така това възможно ли да е при мен в смисъл от компа?
Не, интернета ти е проблем. Занеси си компа при някой с интернет, различен от вивакомския и тествай няколко часа.
fox_vt написа:Доколкото разбирам компа е първото съответно най бързо 1ms там мрежова карта ли нз -после рутер и после кво?
После друг рутер, друг DNS, пак друг рутер и пак друг DNS. Така функционира интернета.
За всеки случай пусни два пъти
traceroute -w 20 google.com
traceroute -w 20 microsoft.com
И пусни пак output-a тука.
И ми казва пича ама нали на следващите редове пинга е добре
вика при теб е проблема.
2 минути чаках и от 4 нататък всичко е timed recuest ......... просто красота 
За trace route става дума, ма командата си е tracert. Нарочно съм ти го дал със w суича. С това 20 форсваш да таймаутва на 20-тата секунда вместо дифолтните 3 ли 5 ли колко бяха. Тва с цел да елиминираш евентуални проблеми с таймаута - ако дадения хоп просто му трябва повече време да респондне. Затова по принцип ще ти отнеме повече време. Изчакай го все пак. Ако няма звезди значи просто хопа е еб@н и му трябва повече време за респонд. Причина - калпав рутинг на виваком. Ако пак има звезди значи наистина ти се губят пакети и пак трябва да тормозиш виваком да копаят къде по веригата е проблемния рутер или DNS. A е напълно нормално да не могат да ти отговорят адекватно, защото тези, на които звъниш са най-обикновен хелпдеск и имат елементарни познания по networking. А за тези неща си трябва минимум CCNA човек с необходимите права да може да листва и конфи, където е необходимо. Настоявай да ти отворят кейс поне на второ ниво мрежови админ.