
Въпросите ми са породени от факта ,че има две разновидности на почти една и съща батерия, с идентични размери,капацитет , дори и кг , но с различен стартов ток... Как всъщност се постига по-големия стартов ток ? С дебелината на плочите ли? Ако е така по тая логика за да се постигне голям стартов ток , те тр са по-"тънки" спрямо аку със същият капацитет ,но с по-нисък стартов ток, т.е. втория ще е с по-дебели плочи . Вярно ли е това ? Което автоматично поражда и др. съмнение , акумулатора с висок стартов ток ще е по-склонен към дефектиране/скъсване на плоча и с по-къс живот като цяло...Има ли логика в разсъжденията ми или..? Вашето мнение ? В магазина ни убеждават ,че с по-големия стартов ток бил по-добрия избор , но аз имам едно съмнение...
П.п. акумулаторите ще са два и ще се слагат на джип, но пада "друсане" по сокаците, а са пара... та затова питаме

