Привет колеги!
През 2012 г,си закупих съклокерамичен плот и фурна за вграждане AEG.С плота нямам никакви ядове,но с фурната...Ето я и нея:
http://www.technopolis.bg/b2c/details/707080/P11110101/Furna-za-vgrazhdane-AEG-BP-5013021M
След 20 пъти употреба на фурната,се получи неприятен дефект-долу на дъното й,на две места се излющи емайла във вид на две симетрични петна.
Миналата година предявих претенции в сервиза,и след консултация с производителя,ми бе издаден протокол и фурната бе заменена с нова,същия модел.На новата фурна,не бе удължена гаранцията.
Да,но сега отново се появява същия дефект!На абсолютно същото място!От сервиза ще издадат протокол за смяна на електроуреда.
Ето го и проблема ми-дали ще мога да си взема друг модел фурна и гаранцията му да бъде удължена?
От сервиза казаха,че те нямат отношение към тези ми въпроси,а да се обърна към персонала в магазина.
Някой запознат ли е с гаранционните условия и дали съм в правото си да искам друг модел и удължаване на гаранцията?
Благодаря предварително!
Гаранционни условия на електроуред
- stefan4o
- Мнения: 19167
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Гаранционни условия на електроуред
Да ти кажа, че според мен не се удължава гаранцията на подменен уред. То по тая логика ще си заменяш фурната доживот
Прочети си гаранционните условия.![beer :beer](./images/smilies/beer.gif)
![mhihi :mhihi](./images/smilies/mhihi.gif)
Прочети си гаранционните условия.
![beer :beer](./images/smilies/beer.gif)
- келеш
- Мнения: 180
- Регистриран на: Сря 21 окт 2009 21:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Стамболийски
Re: Гаранционни условия на електроуред
Съгласен съм,но аз нямам вина за фабричния дефект.
Пък и едва ли има нормален човек,който ще губи нерви,време и пари за да ходи и да сменя постоянно!
Идеята ми е,ако трябва да доплатя и да взема друг модел.
Пък и едва ли има нормален човек,който ще губи нерви,време и пари за да ходи и да сменя постоянно!
Идеята ми е,ако трябва да доплатя и да взема друг модел.
- tdi fen
- Мнения: 4326
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Гаранционни условия на електроуред
правил съм доста рекламации и мога да кажа че всичко е въпрос на договорка искай да говориш управителя според мен не би имало проблем да ти я заменят с друг модел на същата или по-висока с цена с доплащане от твоя страна на по-ниска ако трябва да ти връщат пари няма да се навият правил съм смяна дори и в техномаркет на новият уред пишат нова гаранция !
- келеш
- Мнения: 180
- Регистриран на: Сря 21 окт 2009 21:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Стамболийски
Re: Гаранционни условия на електроуред
Прегледал съм всички фурни за вграждане в този ценови клас и малко по-високи,но точно този модел си ми е на сърце.А,и сме доволни от работата й.Не ми се иска да сменям с друг модел,но ще видим как ще се развие "пазарлъка"
Уреда е купуван от Технополис.
![smile :smile](./images/smilies/icon_smile.gif)
Уреда е купуван от Технополис.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19736
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Гаранционни условия на електроуред
Какво стана със фурната колега? До колкото ми е известно ако се появи един дефект 3 пъти са длъжни да ти върнат парите.
При мен ситуацията е следната: Закупен хладилник от Техномаркет
юли 2010 с 55 месеца гаранция до 02.2015 г.
Миналата седмица в петък дефектира и в събота се обадих в сервиза. В понеделник 16.07.2014 дойде техник и установи, че не подлежи на ремонт, за което каза, че ще ми бъде издаден протокол. Техномаркет почти сигурно нямат същия модел хладилник. По думите на техника ще ми предложат замяна с друг срещу доплащане.
В момента чакам протокола и си търся нов хладилник. Техниците казаха, че са пратили мейл до производителя, с което го уведомяват за повредата и изчакват отговор.
Звъннах в КЗП и от там ми казаха, че ако не могат да ремонтират хладилника или да го заменят със същия, имам право да си получа обратно парите и не съм длъжен да приема замяна, ако не ми харесва.
В момента не мога да си купя нов хладилник, защото все пак има някакъв шанс Техномаркет да ми възстановят стария и чакам... Голяма драма в тязи жега всичко се разваля моментално.![no :no](./images/smilies/no.gif)
При мен ситуацията е следната: Закупен хладилник от Техномаркет
![banghead :banghead](./images/smilies/banghead.gif)
Миналата седмица в петък дефектира и в събота се обадих в сервиза. В понеделник 16.07.2014 дойде техник и установи, че не подлежи на ремонт, за което каза, че ще ми бъде издаден протокол. Техномаркет почти сигурно нямат същия модел хладилник. По думите на техника ще ми предложат замяна с друг срещу доплащане.
В момента чакам протокола и си търся нов хладилник. Техниците казаха, че са пратили мейл до производителя, с което го уведомяват за повредата и изчакват отговор.
Звъннах в КЗП и от там ми казаха, че ако не могат да ремонтират хладилника или да го заменят със същия, имам право да си получа обратно парите и не съм длъжен да приема замяна, ако не ми харесва.
В момента не мога да си купя нов хладилник, защото все пак има някакъв шанс Техномаркет да ми възстановят стария и чакам... Голяма драма в тязи жега всичко се разваля моментално.
![no :no](./images/smilies/no.gif)
Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта