Избор на полялник работещ на 12 волта - разяснения

Компютри и интернет, аудио и видео, GSM, електроуреди и всяка друга техника, различна от автомобилната, обзавеждане
Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Избор на полялник работещ на 12 волта - разяснения

Мнениеот fox_vt » Вто 28 апр 2015 19:14


Брех интересна концепция :mhihi що не остави по дълъг кабел към поялника.И това отзад врътка от смесител ли е :mhihi




Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Избор на полялник работещ на 12 волта - разяснения

Мнениеот muns61 » Вто 28 апр 2015 19:25


Да врътка от чешма е! :biggrin Пречи на кабелчето да излезе от дръжката, която е е от керамично съпротивление. Кабелът е къс, защото се ползва само с батериите от снимката, консумацията е около 3.2 ампера, но на втората минута е готов за спойка.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Избор на полялник работещ на 12 волта - разяснения

Мнениеот kris11 » Вто 28 апр 2015 20:03


[quote="инжектопляктор. А държачите, които са на кората не знам как се лепят. [/quote]
Миналата или по- миналатаб година ги лепих с 1 италианско лепило от рода на Прома /утре мога да погледна етикета/. Днесги оклепах с черен силикон от салам - догрмаджиите го използват за стъклопакетите./не е силикон , а полиуретаново лепило/.
Щипки има у "Гарван"а - бели по около 15-20 ст.
Иде ред на дясната порта- при отваряне докрай премигава плафона и се губи говорителя. Обаче трявба да наблегна малко на валидола ,че буксата е голям зор за закопчаване . Тъпите Фордаджии са я навряли съвсем напред и е ад зьакопчаването.
П.П. От Форд изчадията са били отговорни за купето и /ск. кутия до 2001г/


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Избор на полялник работещ на 12 волта - разяснения

Мнениеот fox_vt » Вто 28 апр 2015 20:13


muns61 написа:Да врътка от чешма е! :biggrin Пречи на кабелчето да излезе от дръжката, която е е от керамично съпротивление. Кабелът е къс, защото се ползва само с батериите от снимката, консумацията е около 3.2 ампера, но на втората минута е готов за спойка.


Да де то ясно че тия батерии ползваш но не ти ли е неудобно със този къс кабел да ти се врътка батерията наоколо.Едно поне метър би било идеално,надали ще има кой знае какъв пад щом само 3 Ампера гълта.

Иначе това ме връща към младежките години когато си бях направил фазомер в корпус от дебел маркер със гвоздей отпред за сонда :drunk


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Избор на полялник работещ на 12 волта - разяснения

Мнениеот инжектопляктор » Вто 28 апр 2015 20:28


kris11 написа:Тъпите Фордаджии са я навряли съвсем напред и е ад зьакопчаването. П.П. От Форд изчадията са били отговорни за купето и /ск. кутия до 2001г/

Kris, аз с Ford-a съм нямал проблем с тоците никакъв. Плафони работеха на 6, музиката свиреше и на двете врати на колата и нищо никога не е прекъсвало. А моята я знаеш каква беше и че и тя беше доста стара. Така че хубаво плюеш Форд, ама с букси-мукси проблеми съм нямал. Там обаче по таблата на някои модели се появяваха лоши спойки. Не и при мен.
Иначе мерси за инфото за това с какво лепиш. :smile Аз буксите на вратите съм ги махнал, директно връзка със силиконов проводник. Такъв намерих за най-удачен към този момент, в който се занимавах. Има букса - има проблем. Няма букса - няма проблем.
п.п Ти сега ще изкараш Форд виновен и за тва, че ми течеше вода от стоповете в багажника на VW. :mhihi И там игра силикон. Между другото, при Ford-а и вода никога не ми е текла в багажника, а беше 3 години по-стар от тоя VW. :bowdown :Mr Green Fun Поне VW-нчето не вози като каруца. Ford-a така возеше. На много мйеку свикнах да се возя. :icon_lol


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Избор на полялник работещ на 12 волта - разяснения

Мнениеот kris11 » Вто 28 апр 2015 20:48


С Шаран/Алхамбра/Галакси Форд са се осрали по окомлектовката и скоростната кутия, както и с полуоските. Де е Форд е лайна.


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Избор на полялник работещ на 12 волта - разяснения

Мнениеот инжектопляктор » Сря 29 апр 2015 12:36


kris11 написа:С Шаран/Алхамбра/Галакси Форд са се осрали по окомлектовката и скоростната кутия..

Говорим си за автомобили, които са на по 15-20години и чисто и просто са изхвърлен от запада скрап, който караме. Много е тъпо, че не са сложили по-хубави кабели във Венто-то, за да не си играя да сменям и запоявам. Признавам. Обаче дали една кола ще издържи 20 години не е фактор на място, където ги сменят на всеки 4-5 като им изтече гаранцията. :neutral
От друга страна, от електриката на Фиестите до 98-ма година не съм гледал някой много да се оплаква.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Избор на полялник работещ на 12 волта - разяснения

Мнениеот fox_vt » Чет 30 апр 2015 20:59


Какво ще рече по хубави кабели колега :question Те са били перфектни преди 20 години.Да не мислите че някой ще седне да мисли как ще са кабелите след 20 години това да не ви е совалката индевър :screwy И все пак колкото по стара е колата толкова по са качествени материалите от които е направена,сега се гледа да издържи 5-6 г останалото е бонус.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Избор на полялник работещ на 12 волта - разяснения

Мнениеот milmar » Пет 01 май 2015 0:31


Хубавите кабели са с тънки и много на брой жички, качествена изолация, непозволяваща прегъването да се получава на едно и също място и на малък радиус. За съжаление този тип кабели са скъпи и изкарват много години без да правят проблеми .... а тези двете неща сами по себе си са голям проблем за производителите на автомобили :mhihi , затова те ги избягват, особенно напоследък :smile .


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Избор на полялник работещ на 12 волта - разяснения

Мнениеот инжектопляктор » Пет 01 май 2015 11:59


milmar написа:...а тези двете неща сами по себе си са голям проблем за производителите на автомобили

Една нова кола над 20 бона бе. Поне да сложат хубав бакър вътре.
fox_vt написа:Какво ще рече по хубави кабели колега

Ами да ти кажа, не давай примери със совалки, че те гърмят много лошо. Нали за това американците спряха програмата със совалките и ползват руски носители. А по-хубави ще рече точно това, което значи. Правя си определени изводи за качество, щом хора с 10 години по-нови коли правят същите кърпежи.



Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта