Mishonti написа:Ти си я държал вкъщи 4 дена без да я пуснеш, така ли да разбирам?
На място тествахте ли уреда?
На място я пуснаха , за 10 секунди и видяха , че светна и се включи, това беше. И аз тогава не знаех , че трябва да се изчака 1-2 минути , за да се пусне компресора и да се разбере реално дали работи , но все пак "компетентните" им служители би трябвало да го знаят.
Да 3 дена я държах вкъщи и на 4тия я върнах.Пуснах я вечерта в дена в който я купих и установих дефекта. След това погледнах каранционната карта , на която изришни пише "Преди да се върне стоката в магазин или даде за ремонт да се свържа с гаранционния сервиз" и след това да се предприемат действия. Отдавам го на факта , че може някой да не знае как се работи с даден уред и да обяснят по телефона знам ли. 2 дена от гаранционния сервиз не отговарят и понеже телефона е с 0700 се включва там централа дето един робот говори и казва натисни еди какво си за еди какво си. На 4тия ден сутринта след като вече ми беше писнало да звъня и никой да не отговаря , звъннах за последно преди да отида директно в магазина и взеха че ми вдигнаха най накрая.След като им обясних проблема ми викат ами ние какво да направим занесете я в магазина?? Казвам им , че така е процедурата описана в гаранционната карта , те ми отговарят аа не не направо в магазина. Та това е причината да я върна на 4тия ден.