Какъв гайковерт да избера

Компютри и интернет, аудио и видео, GSM, електроуреди и всяка друга техника, различна от автомобилната, обзавеждане
Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4614
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Какъв гайковерт да избера

Мнениеот hvp800 » Чет 02 фев 2023 20:23


pa4o_ ivanov61 написа:Добър вечер. Не съм писал отдавна но чета когато имам време.Бях предубеден към гайковерт на батерия, но шефа ни купи милуоки с три четвърти квадрат .Няма такава сила и досега не му се е опирало нищо. Говорим за трактори комбайни и аз го ползвам за коли и бусове.Цената е около 1000 лв. Хубавото струва пари но върши и работа.

Отдавна ползвам Милуоки и единственото което бих променил е цената :biggrin . Но както каза хубавото струва пари , а аз нямам излишни пари , за да взимам разни боклуци




Потребителски аватар
joro_kem
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3926
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
Двигател: AXR DFFA
Местоположение: Пловдив

Re: Какъв гайковерт да избера

Мнениеот joro_kem » Пет 03 фев 2023 10:01


всякакви крайни мнения по темата са излишни. обикновено инструмент се купува според нуждите и прогнозното натоварване. евтиното не винаги излиза по-скъпо, зависи как се работи. в работилницата на фирмата, в която работя, имаме два или три акумулаторни гайковерти парксайд на 1/2" и пичовете са много доволни от работата им, особено когато отиват на авария по обекти. естествено, имаме гайковерти и на въздух със захвати от 1/2" до 1", подвързани към 500 л бутален Fiac с около 1000 литра на изхода, които е безсмислено да се мъкнат по кърищата, поради простата причина, че мобилния компресор не може да ги захрани. и да, милоки е качествена марка, чиито инструменти е нормално да са в горния ценови клас.


Потребителски аватар
Ивайло Димов
предупреждение за БАН
Мнения: 1519
Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
Местоположение: Шумен

Re: Какъв гайковерт да избера

Мнениеот Ивайло Димов » Пет 03 фев 2023 10:17


Парксайд е любителска техника за домашна потреба ,да го ползваш няколко пъти в годината .За сериозна ежедневна работа в сервиз не става ,или сдава багажа много бързо или няма сила да развива .Моя майстор си взе такъв от Лидъл ...1 месец и изгоря ,смениха му го с нов тръгнал да сменя нещо и то тва вие на умряло .Удря го в пода и нов Ди Велт за 1000 лева


zdravkop64
Мнения: 223
Регистриран на: Сря 10 юли 2019 8:12
Автомобил: Passat B6 4motion
Двигател: AXZ 2009

Re: Какъв гайковерт да избера

Мнениеот zdravkop64 » Пет 03 фев 2023 11:40


joro_kem написа:всякакви крайни мнения по темата са излишни. обикновено инструмент се купува според нуждите и прогнозното натоварване. евтиното не винаги излиза по-скъпо, зависи как се работи.

Споделям мнението ти. Изказват се хора като последна инстанция кое е боклук и кое не. За два пъти годишно за две коли каквото и да вземе човек все ще му свърши работа. Не могат да се сравняват инструменти за лична/домашна употреба и за професионална.


Потребителски аватар
beuchat
Мнения: 1934
Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
Автомобил: 1990 Golf 2
Двигател: 1.6 EZ
Местоположение: Ямбол

Re: Какъв гайковерт да избера

Мнениеот beuchat » Пет 03 фев 2023 12:55


Ивайло Димов,случва ми се в няколко сервиза и гумаджийници да погледна с какво работят и масово виждам изцапани гайковерти на Парксайд да се търкалят я по земята,я на някой рафт :mhihi


Потребителски аватар
Ивайло Димов
предупреждение за БАН
Мнения: 1519
Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
Местоположение: Шумен

Re: Какъв гайковерт да избера

Мнениеот Ивайло Димов » Пет 03 фев 2023 13:01


Възможно е колега ,някои се опитват с пъдня боя да правят и с най-евтиния инструмент да работят .Не твърдя ,че са лоши нито боклуци но самите Парксайд твърдят ,че това е любителска техника .Както сподели колегата joro_kem според потребността и вида на техниката.Не виждам смисъл да избухаш 1000 лева за профи гайковерт само за 2-3 ползвания в годината .Но "Разни хора ,разни идеали ' :th_up


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4614
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Какъв гайковерт да избера

Мнениеот hvp800 » Пет 03 фев 2023 14:27


За две-три ползвания годишно ще ти е по-евтино да отидеш на гумаджия , отколкото да даваш пари за боклук , дето върши раОта , ама трябва да му помогнеш малко :) . Надявам се хора определящи кое е земеделска техника и кое не , да не се засегнат , щото очевидно са от чувствителния тип !


zdravkop64
Мнения: 223
Регистриран на: Сря 10 юли 2019 8:12
Автомобил: Passat B6 4motion
Двигател: AXZ 2009

Re: Какъв гайковерт да избера

Мнениеот zdravkop64 » Пет 03 фев 2023 15:38


joro_kem написа:всякакви крайни мнения по темата са излишни. обикновено инструмент се купува според нуждите и прогнозното натоварване. евтиното не винаги излиза по-скъпо, зависи как се работи.

Човекът го е написал ясно, но същество, което не възприема и с фуния да му го наливаш- файда никаква. Когато някой е лишен от възможността да мисли и да чете с разбиране е функционално неграмотен аграрник, но за сметка на това пък е нечувствителен тип.


kukata_pasat
Мнения: 867
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: Какъв гайковерт да избера

Мнениеот kukata_pasat » Пет 03 фев 2023 18:41


Просто от Парксайд използват евтин и слаб метал за зъбния венец и зъбните колелета иначе мотора им е здрав,но нали за си китайци и затова им се свидят 200 грама качествен метал.Съдя по това че когато се скапа гайковерта търсих такъв на части и всичките които открих бяха точно с този проблем (гайковерта работи но главата превърта) което значи че това им е слабото място.Сега примерно ще ми дадат нов (надявам се) и ще им излезе тройно по скъпо и вместо да печелят ще загубят пари.Манталитета на китайските стоки е толкова объркан че няма накъде.Ако вкарат 200 грама яка стомана вместо 200 грама евтина няма да се стигне до рекламации и ще печелят вместо да губят,каква е тая скапана политика не знам,абе направи металните части здрави и дори да вдигнеш цената с 20 лв заради това пак ще се купуват но китайска работа.


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2637
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Re: Какъв гайковерт да избера

Мнениеот Vasseto » Пет 03 фев 2023 20:28


Днес ходих до гумаджията ми. От няколко сезона ползва това. И без това сгъстения въздух е най скъпата енергия.
Прикачени файлове
IMG_20230203_171804.jpg


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13429
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Какъв гайковерт да избера

Мнениеот kris11 » Пет 03 фев 2023 21:55


zdravkop64 написа:...Нямам излишни пари, пък и не съм се сетил да те питам за съвет като известен капацитет. Както казах, не съм го пробвал още, така че дали е боклук или не ще се разбере. Напролет като почна да работя с него ще напиша резултата.

Не съм искал да те обидя. Ако имаш възможност го върни докато има време от покупката. Пиша ти от изпробвани подобни и опит.
А пък както си прецениш.
А и не съм капацитет - навремето ми писаха дали съм съгласен тъй като съм пускал теми с ремонти.
Но вече нямам време и не се занимавам с сложни ремонти.


Потребителски аватар
Ивайло Димов
предупреждение за БАН
Мнения: 1519
Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
Местоположение: Шумен

Re: Какъв гайковерт да избера

Мнениеот Ивайло Димов » Пет 03 фев 2023 22:02


Крис одеве мернах некви 170 Nm за алумин джанти ..............тва не е ли прекалено ,доколкото знам 120-130 е предостатъчно ?


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8376
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Какъв гайковерт да избера

Мнениеот samo_pechka » Пет 03 фев 2023 22:58


Гайковерти, майковерти и накрая фащам една яка тресчотка с 3/4 квадрат и с нея....
Имам едно менте на ток, още е добре ( парксайд ) . Ползва се почти винаги при смяна на капли зима/лято по личните ни коли. Удобен ми е .
И на акумулатор , като ония дето Васето пусна. Та червените биват , яки са, но... имат един много кофти дефект, а именно решението за захвата на батерията им и релсите за нея . Късат се релсите със сите капак отгоре на батерията. Не знам на другите марки, ( то всъщност знам де и там си евало майката с тоя проблем ) . Особено ако се закачат по-масивните батерии, по-мощен уред и се налага по-серт развиване. Примерно централния болт на външното каре по фв груп каляските. Та моето решение за тоя проблем е свински опашки , гумена лента ( срязан пръстен от вътрешна гума на моторетка ) . Нахлузвам я да обхване батерия и инструмент . Е питам аз сега , това ли трябва да се прави на инструменти по ХХХ и нагоре лева?!
П.п. имам и едно рьоби с 400Нм по данни , любителско е , там няма хлопане на батерии като на милуоки , просто е друга концепцията , щепселен тип захват на батерия към инструмент . Но все пак си е 400нютона, опре ли до повече, се вади друг. .
И накрая : като въздуха няма, носи на тормоз, на мръсотия , на грубо отношение , мазни ръце и т.н. . Но се иска компресор, добър компресор и самия инструмент малко от малко да е истински, щото ментета им пляскат едни нютони да ти се замае главата , а се оказват в пъти по-малко. И човек се радва, ако уцели нещо с половината на дадените по табелка Нм.


kalin09
Мнения: 150
Регистриран на: Нед 30 юли 2006 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Своге

Re: Какъв гайковерт да избера

Мнениеот kalin09 » Пет 03 фев 2023 23:56


Гайковерти на някакъв ток-единственото предимство е мобилността. В сервиза кърти ,чисти и извозва ,пневматката.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13429
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Какъв гайковерт да избера

Мнениеот kris11 » Съб 04 фев 2023 11:40


Ивайло Димов написа:Крис одеве мернах некви 170 Nm за алумин джанти ..............тва не е ли прекалено ,доколкото знам 120-130 е предостатъчно ?

Толкова си е по предписание , а за железни 140Nm. Болтове М14 х 1,5 х 27,5 мм



Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 198 госта