Рекламация на закупен климатик?

Компютри и интернет, аудио и видео, GSM, електроуреди и всяка друга техника, различна от автомобилната, обзавеждане
One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Рекламация на закупен климатик?

Мнениеот One » Вто 10 ное 2009 14:41


koby написа:
Близо една година бачках като монтажник на климатици в Тошиба и до сега такова нещо да изпусне вреона не ми се е случвало и честно да ти кажа това си е точно това което си им казал некадърен монтаж,ако не изпуска фреон климатика имаш ли напредстава колко време ще кара с този фреон толкова че вече ще летим а няма да караме коли



абсолютно - цялата работа е от некадърен монтаж
ако не си оправят връзките от и към климатика ще иддват през месец да го пълнят

не е виновен климатика в тоз случай, ами тия главочи дето са го слагали да идват и да си оправят бакиите и ще си ОК




Потребителски аватар
Ivailo
Мнения: 9497
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
Автомобил: VW Golf mk3
Двигател: AAZ
Местоположение: София/Видин
Контакти:

Re: Рекламация на закупен климатик?

Мнениеот Ivailo » Вто 10 ное 2009 21:27


Добре де.. Аз не съм грам компетентен в тая област, ама фреона не се ли използва само за охлаждане?
В смисъл.. Дори и да е изтекъл би трябвало и да не охлажда?


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Рекламация на закупен климатик?

Мнениеот driver » Вто 10 ное 2009 22:12


ISRalien написа:Добре де.. Аз не съм грам компетентен в тая област, ама фреона не се ли използва само за охлаждане?
В смисъл.. Дори и да е изтекъл би трябвало и да не охлажда?

На отопление климатика правел по-голямо налягане и за това не тръгвал ми каза управителя на магазина като ходих да се разправям. Иначе на охлаждане е пускан лятото и то за малко.


Потребителски аватар
Peteff
Мнения: 1757
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
Контакти:

Re: Рекламация на закупен климатик?

Мнениеот Peteff » Вто 10 ное 2009 22:26


има ли фреон и работи ли на охлаждане - на отопление ако се мъчи да тръгне компресора а не успява значи си заминава , а заминаването може да е от продължителна работа без фреон


Потребителски аватар
koby
DarkSidE of The WorlD
Мнения: 1054
Регистриран на: Вто 06 яну 2009 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: елин пелин
Контакти:

Re: Рекламация на закупен климатик?

Мнениеот koby » Сря 11 ное 2009 8:37


ISRalien написа:Добре де.. Аз не съм грам компетентен в тая област, ама фреона не се ли използва само за охлаждане?
В смисъл.. Дори и да е изтекъл би трябвало и да не охлажда?

по принцип самоят компресор на климатика работи с фреон обаче има едно но което е както с газта няма мирис и цвят и ако има течове няма как да разбереш и затова му слагат зада може да се вижда ако изпуска а относно охлаждането фреона е толкова студен че направо ти изгаря ръката


stefo
Мнения: 69
Регистриран на: Чет 03 май 2007 11:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Рекламация на закупен климатик?

Мнениеот stefo » Чет 12 ное 2009 0:18


Здравей.
Пишеш- На отопление климатика правел по-голямо налягане и за това не тръгвал ми каза управителя на магазина като ходих да се разправям. Иначе на охлаждане е пускан лятото и то за малко.
Ако е така климатика е презареден.Няма да работи и на студено лятото.


Потребителски аватар
Peteff
Мнения: 1757
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
Контакти:

Re: Рекламация на закупен климатик?

Мнениеот Peteff » Чет 12 ное 2009 7:49


от моя скромен опит ще споделя малко информация която съм научил .ако на студено работи добре , а на топло ако тръгва компресора и спира веднага , или ако се мъчи да тръгне но не успява за мен диагнозата е или заминаващ компресор или кондензатор , но по вероятно е да заминава компресора
относно зареждането/презареждането - по принцип климатика се зарежда с кантар и се слага точно определено количество фреон - на капака или на самото външно тяло си пише колко. може да се зареди и на манометри - демек без кантар само по показанията на манометрите - там вече трудно може да се сложи точно толкова фреон колкото трябва, въпрос на усет и знания е.
относно фреоните - р410 не се дозарежда - той е трикомпонентен фреон като различните компоненти са с различна плътност тежина и т.н. - та ако изпуска не се знае от кой компонент колко е изпуснало . та мисълта ми е за да се зареди като хората трябва да се отстрани пропуска ,да се изпусне колкото фреон има след теча и да му се сложи нов фреон - на кантар . така се прави по принцип
за р22 мога да кажа че може да се дозарежда и няма проблем - там вече на манометри се дожарежда защото няма как да се знае колко е изтекъл
та в крайна сметка първо трябва да се отстрани пропуска и чак тогава да се зарежда т.к. пак ще замине фреона след време зависещо от големината на пропуска

та колега какво става със твоя климатик - някакво развитие ?



Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Pichaga и 36 госта