48 лева е труд,за частите допълнително ,с уговорка ,ако е скъпо ,да те уведомят и в зависимост от това "ДА" или "НЕ" се процедира нататък.Пращат ти съобщение при ремонтирана техника.
Надявам се ,че си прочел къде съм обиколил, какво съм видял и как 21 дни апарата не беше пипнат ,за да кажат дали ще се прави или не в сервиз "Бушона".
Сервиз фотоапарати Canon, София?
- Ivo_Dinkov
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
- Автомобил: Audi Quattro Turbo
- Двигател: BGB
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
Re: Сервиз фотоапарати Canon, София?

Ivo_Dinkov написа:golfer написа:вършили са ми работа за разни неща.
може да са вдигнали цените и да са намалили качеството, знам ли?
Малко полезно четиво за този "сервиз":Ivo_Dinkov написа:Така, бях слушал за сервиз Бушона, но по неволя се сблъсках с тях.
Преди седмица реших да щракна няколко снимки с апарата на познат, който отлежава от сума ти време у нас и открих че прави чисто черни снимки, а допреди седмица си снимаше
Не ме беше яд толкова за апарата, а че не е мой...Както и да е, взех другия и снимах каквото ми трябваше, но още на другия ден се заех да разбуля мистерията как така от нищото се е развалил и тръгнах по сервизите.
На никой не му се занимаваше и всички ме пращаха в един специализиран сервиз в Младост 1, бл.25, близо до ПАН сервиза. В списъка ми с непроверени сервизи по път от нас до офиса и обратно останаха 3 клона на един сервиз и фото- магазин и сервиз Бушона.
За Бушона само лоши неща съм чел и ги задрасках от списъка и занесох в най- близкия до офиса ми клон на другата алтернатива.
Минаха няколко дни, но апарата ми така и не беше диагностициран какво му е. Днес отидох да си го взема, понеже ми писна и се оказа, че всъщност не ги правят при тях, а ползват друг сервиз.
Поисках координатите и се изпотих, като мацката ми преписа номер от визитка на сервиз 'Бушона'.
Свързах се с тях и след изчакване да се "освободят компютрите им", ми казаха, забележете:
- Апарата ви ще бъде диагностициран след 15 работни дни ПОНЕ
- Защо толкова много
- Ами защото много скоро е донесен, трябва малко да постои, не може днес го носят и да ви го направим толкова бързо. Всъщност може, но тогава ще ви струва 50% ПОВЕЧЕ
- тииииииииииииииииит тииииииииииит тииииииииииииит
И така, след работа отивам да си взема апарата. А вас колеги ви съветвам да минавате на отсрещния тротоар поне, когато сте в близост до този "сервиз"Ivo_Dinkov написа:Купона продължи и като отидох да взема апарата- по неясни за мен причини беше в чантата на едната от служителките в сервиза (извади го от личния си багаж). Обясних си го, че просто ще го върне във фотомагазинчето, в което го оставих.
Но след като предложиха да ми го купят за части, съвсем се втрещих- как така ще ми го купят, като не знаят какво му е?!?
Отказах и казах, че ще го занеса да ми го диагностицират на момента на друго място, ако е скъп ремонта, тогава ще им го предложа за части (с идеята да купя нов апарат на собственика...), но ми обясниха, че изляза ли от сервиза с апарата, вече няма да го искат.
Живи и здрави, тръгнах си, благодарейки на родителите ми, че са ме възпитали подобаващо и това ми попречи да им кажа какво мисля за тяхIvo_Dinkov написа:Епилог: след преглед на механиката и четене по форуми, се оказа, че проблема е в матрицата- с времето от влагата се изкривява малко, не дава на няколко пина контакт и при някое от пусканията на апарата, изгаря. Подменя се БЕЗПЛАТНО от Канон, незвисимо дали е изтекла гаранцията или не. Масов проблем било.
Такива ми ти работиIvo_Dinkov написа:В официалния сервиз на Канон ремонтираха апарата абсолютно безплатно.
Re: Сервиз фотоапарати Canon, София?
Ето какво трябва да се знае преди да се занесе фотоапарат или друга техника за ремонт в Бушона http://www.bushona.com/ .
1. За различните видове техника има различен срок за ремонт.
2. За фотоапаратите типичния срок за ремонт е от 15 до 25 работни дни по реда на пристигане. /За всяка техника приета за ремонт се издава документ с уникален номер на поръчка./
3. Диагностиката се извършва едновременно със старта на ремонта. /Не е възможно всеки един фотоапарат при приеманото му да бъде разглобен веднага и да бъде „погледнат”/.
4. Този срок може да бъде по-кратък ако, се заплати за Експресна поръчка което е 50% върху стандартната цена.
/Не е възможно всички апарати да бъдат обслужени експресно./ Високата цена за експресната поръчка е политика на фирмата. Възможно е да бъде отказана експресна поръчка поради видимо лошо или тежко състояние на апарата, липса на резервни части, или техническа невъзможност.
Възможно е при започване на ремонта на фотоапарата да се окаже , че не може да бъде поправен или ремонта му е видимо икономически не изгоден.
5. Цените за ремонт са обявени в таблица, заедно със степени на трудност. Те биват задължително представени на клиента предварително.
- Когато клиента се е съгласил с даден бюджет за ремонт – НЕ следва обаждане от страна на сервиза, ако ремонта влиза в този бюджет.
- Когато очакваната стойност на ремонта надхвърля предварително договорената цена, следва обаждане от страна на сервиза и допълнително договаряне. /Това става в случаите със счупени дисплей, счупени механични части, дефектни CCD матрици или друго което не е в наличност./ Резервните части се внасят. Те нямат постоянна цена или тя се изменя с +/- 15% поради разлики в разходи за транспорт, валутни курсове, брой резервни части в една пратка и др.
- При нужда от внос на резервна част ремонта се забавя. Причината е , че в една пратка се събират поръчки за различни видове части. Върху броя части се разпределят транспортните разходи.
Пример:
Една част струва 10 USD и тежи 50 грама. Цена на транспорта на пратката е до 0.500 грама е 65 USD с фиксирана застраховка./Минималното тегло е определено от шипинг компанните./ Би следвало да се предложи цена за частта от 75 USD, без ДДС, мита и такси. Това е очевидно безсмислено и следователно се изчакват да се съберат клиенти с нужда от внос на части, с цел намаляване на цената на всяка една част.
6. Ако ремонта е неуспешен поради липса на, части, софтуер, сервизна документация или прекалено висока цена на частите се заплаща диагностика. Диагностиката по същество е 90% от работата. Задължителното заплащане на диагностиката е част от фирмената политика. В стойността са включени цената на труда, издаване на документи, обслужване, телефонни разговори и т.н. Задължителното заплащане на диагностиката не противоречи на българското или европейското законодателство.
7. След приключване на ремонт и/или диагностика се издава ВИНАГИ безплатен Ремонтно диагностичен лист с описание на проблема и стъпките на извършения ремонт.
8. Гаранция: При успешен ремонт има гаранция която за различните уреди е различна. Издава се гаранционен лист с дата и номер на поръчката и се посочва срока.
- Ако се изгуби листа , това НЕ е проблем, защото гаранцията си остава валидна поради факта, че съответния уред е записан в базата данни. При желание от страна на клиента, може да му бъде преиздавана нова гаранционна карта БЕЗПЛАТНО.
Предложение за изкупуване на дефектни дигитални апарати.
- Така клиента може да прецени дали му е по изгодно да го ремонтира или желае да се раздели с разваления си апарат срещу съответна сума.
- Когато се предлага цена за изкупуване на даден апарат тя е валидна САМО в деня на предложението. Т.е. на следващия ден цената за изкупуване може да е по-висока или по-ниска.
- Сервизът си запазва правото да откаже изкупуването на даден апарат.
Безплатни ремонти, съдействие за замяна:
Всеки един производител има своя политика относно гаранционното и след гаранционно подържане на дадена техника.
Даденият производител възлага задачата да се ремонтират определени дефекти, при определени условия БЕЗПЛАТНО за клиентите. Сервиза прави това защото му се заплаща след това тази услуга.
- Ние можем да съдействаме БЕЗПЛАТНО за решаване на различни проблеми при наличие на съответните документи за продукти на Olympus, Fujifilm и Praktica.
- Ние НЕ можем да правим това за други марки с които нямаме договор.
- Ето още информация в официалния сайт на Олимпус: http://www.olympus.bg/401.html
За Fujifilm и Praktica може да се свързвате директно или , чрез магазина продавач.
В сервиз Бушона http://www.bushona.com/ се ремонтират всички марки фотоапарати при установения по горе ред.
Всяка една фирма е свободна да определя начина си на работа стига това да не противоречи на законите на страната.
Каква ще бъде цената на дадена услуга е въпрос на преценка на фирмата и това не подлежи на коментар поради идеята за свободен пазар.
Няма фиксиран от закона срок за ремонт на дадена техника.
Изключение: До 30 дни трябва да бъде ремонтирана или заменена техника с фабрична гаранция когато е в гаранционен срок, с необходимите документи и т.н.
Справка: Закон за защита на потребителите
1. За различните видове техника има различен срок за ремонт.
2. За фотоапаратите типичния срок за ремонт е от 15 до 25 работни дни по реда на пристигане. /За всяка техника приета за ремонт се издава документ с уникален номер на поръчка./
3. Диагностиката се извършва едновременно със старта на ремонта. /Не е възможно всеки един фотоапарат при приеманото му да бъде разглобен веднага и да бъде „погледнат”/.
4. Този срок може да бъде по-кратък ако, се заплати за Експресна поръчка което е 50% върху стандартната цена.
/Не е възможно всички апарати да бъдат обслужени експресно./ Високата цена за експресната поръчка е политика на фирмата. Възможно е да бъде отказана експресна поръчка поради видимо лошо или тежко състояние на апарата, липса на резервни части, или техническа невъзможност.
Възможно е при започване на ремонта на фотоапарата да се окаже , че не може да бъде поправен или ремонта му е видимо икономически не изгоден.
5. Цените за ремонт са обявени в таблица, заедно със степени на трудност. Те биват задължително представени на клиента предварително.
- Когато клиента се е съгласил с даден бюджет за ремонт – НЕ следва обаждане от страна на сервиза, ако ремонта влиза в този бюджет.
- Когато очакваната стойност на ремонта надхвърля предварително договорената цена, следва обаждане от страна на сервиза и допълнително договаряне. /Това става в случаите със счупени дисплей, счупени механични части, дефектни CCD матрици или друго което не е в наличност./ Резервните части се внасят. Те нямат постоянна цена или тя се изменя с +/- 15% поради разлики в разходи за транспорт, валутни курсове, брой резервни части в една пратка и др.
- При нужда от внос на резервна част ремонта се забавя. Причината е , че в една пратка се събират поръчки за различни видове части. Върху броя части се разпределят транспортните разходи.
Пример:
Една част струва 10 USD и тежи 50 грама. Цена на транспорта на пратката е до 0.500 грама е 65 USD с фиксирана застраховка./Минималното тегло е определено от шипинг компанните./ Би следвало да се предложи цена за частта от 75 USD, без ДДС, мита и такси. Това е очевидно безсмислено и следователно се изчакват да се съберат клиенти с нужда от внос на части, с цел намаляване на цената на всяка една част.
6. Ако ремонта е неуспешен поради липса на, части, софтуер, сервизна документация или прекалено висока цена на частите се заплаща диагностика. Диагностиката по същество е 90% от работата. Задължителното заплащане на диагностиката е част от фирмената политика. В стойността са включени цената на труда, издаване на документи, обслужване, телефонни разговори и т.н. Задължителното заплащане на диагностиката не противоречи на българското или европейското законодателство.
7. След приключване на ремонт и/или диагностика се издава ВИНАГИ безплатен Ремонтно диагностичен лист с описание на проблема и стъпките на извършения ремонт.
8. Гаранция: При успешен ремонт има гаранция която за различните уреди е различна. Издава се гаранционен лист с дата и номер на поръчката и се посочва срока.
- Ако се изгуби листа , това НЕ е проблем, защото гаранцията си остава валидна поради факта, че съответния уред е записан в базата данни. При желание от страна на клиента, може да му бъде преиздавана нова гаранционна карта БЕЗПЛАТНО.
Предложение за изкупуване на дефектни дигитални апарати.
- Така клиента може да прецени дали му е по изгодно да го ремонтира или желае да се раздели с разваления си апарат срещу съответна сума.
- Когато се предлага цена за изкупуване на даден апарат тя е валидна САМО в деня на предложението. Т.е. на следващия ден цената за изкупуване може да е по-висока или по-ниска.
- Сервизът си запазва правото да откаже изкупуването на даден апарат.
Безплатни ремонти, съдействие за замяна:
Всеки един производител има своя политика относно гаранционното и след гаранционно подържане на дадена техника.
Даденият производител възлага задачата да се ремонтират определени дефекти, при определени условия БЕЗПЛАТНО за клиентите. Сервиза прави това защото му се заплаща след това тази услуга.
- Ние можем да съдействаме БЕЗПЛАТНО за решаване на различни проблеми при наличие на съответните документи за продукти на Olympus, Fujifilm и Praktica.
- Ние НЕ можем да правим това за други марки с които нямаме договор.
- Ето още информация в официалния сайт на Олимпус: http://www.olympus.bg/401.html
За Fujifilm и Praktica може да се свързвате директно или , чрез магазина продавач.
В сервиз Бушона http://www.bushona.com/ се ремонтират всички марки фотоапарати при установения по горе ред.
Всяка една фирма е свободна да определя начина си на работа стига това да не противоречи на законите на страната.
Каква ще бъде цената на дадена услуга е въпрос на преценка на фирмата и това не подлежи на коментар поради идеята за свободен пазар.
Няма фиксиран от закона срок за ремонт на дадена техника.
Изключение: До 30 дни трябва да бъде ремонтирана или заменена техника с фабрична гаранция когато е в гаранционен срок, с необходимите документи и т.н.
Справка: Закон за защита на потребителите
- kriso_g
- Мнения: 1636
- Регистриран на: Вто 09 юни 2009 13:03
- Автомобил: MK4 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: Рудозем
Re: Сервиз фотоапарати Canon, София?
Да не пиша нова тема..имам едно старо канонче иксус 700 от къде мога да му намеря нова батерия,че тая взе много бързо да се предава 

- vwfena
- Мнения: 1827
- Регистриран на: Пон 04 апр 2005 0:14
- Автомобил: VW passat
- Двигател: PB 1991
- Местоположение: Елин Пелин
- Контакти:
Re: Сервиз фотоапарати Canon, София?
kriso_g написа:Да не пиша нова тема..имам едно старо канонче иксус 700 от къде мога да му намеря нова батерия,че тая взе много бързо да се предава
Не знам дали е тази, но според чичко гугъл трябва да е това:
http://www.photopavilion.com/?page=cata ... des-pane-0
http://www.store-bg.net/product_info.ph ... 7bdf131aac
http://www.digicam.bg/accessoriesproduct-nb_3l.html
http://photo-place.org/product.php?p=4690
П.С. За по-голяма сигурност погледни на самата батерия не пише ли някъде модел.

- kriso_g
- Мнения: 1636
- Регистриран на: Вто 09 юни 2009 13:03
- Автомобил: MK4 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: Рудозем
Re: Сервиз фотоапарати Canon, София?
Благодаря много 

-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Нед 30 яну 2011 12:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Сервиз фотоапарати Canon, София?
И какво стана с фотоапарата, Емо?
Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта