Рекламация и Техномаркет - втори рунд на стр. 2

Компютри и интернет, аудио и видео, GSM, електроуреди и всяка друга техника, различна от автомобилната, обзавеждане
Потребителски аватар
Ivailo
Мнения: 9497
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
Автомобил: VW Golf mk3
Двигател: AAZ
Местоположение: София/Видин
Контакти:

Re: Рекламация и Техномаркет - първи рунд

Мнениеот Ivailo » Чет 02 дек 2010 22:59


myrshavija написа:Историята приключи бързо - днес се запознах с любезната девойка от Техномаркет. Едната от нелюбезните също беше там и през цялото време ме поглежда изпод вежди и се правеше, че не присъствам в стаята.
Съгласих се на ваучери на стойността на уреда и си купих Блаупункт вместо ЛГ - почти на същата цена и с нови 2г гаранция.
Искам отново да изтъкна колко бях очарован от отношението на момичето от магазина - беше изключително любезна, въпреки че си имаше друга работа и не и беше много до мен. Контрастът с другите две ... служителки да ги наречем ... беше огромен. :lock:

Управителка предполагам?




Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Рекламация и Техномаркет - първи рунд

Мнениеот milmar » Чет 02 дек 2010 23:08


myrshavija написа:...
Искам отново да изтъкна колко бях очарован от отношението на момичето от магазина - беше изключително любезна...


Подковали са я да те умае .... и май е успяла :Mr Green Fun .

...Съгласих се на ваучери на стойността на уреда...


Потребителски аватар
rosy
Вечен БАН
Мнения: 2055
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 15:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Рекламация и Техномаркет - първи рунд

Мнениеот rosy » Чет 02 дек 2010 23:40


Еххх, а имаш едно време един Любо, класик в жанра. Какви битки водеше, каква потребителска активност имаше :bowdown
А сега публични драми за 30 лв :mrgreen:

Браво, поговорил си си с управителката :да:


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Рекламация и Техномаркет - първи рунд

Мнениеот myrshavija » Пет 03 дек 2010 6:47


Определено не беше управител на магазина.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20236
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Рекламация и Техномаркет - първи рунд

Мнениеот Vlad777 » Сря 14 ное 2012 21:34


Отключвам темата, за да споделя какво ми се случи днес :screwy

Преди по-малко от година (декември 2011) си купих от Техномаркет на Цариградско шосе стенен часовник Kela за около 30 лв.

Преди около седмица часовникът спря да работи - пробвах с нови батерии и изостава и спира до 1 ден. Занесох го в магазина тази неделя и поисках да ми го заменят. Обясниха ми, че няма как да стане веднага и трябва да го оставя. Доста се учудих, защото не зная как се ремонтира часовник от този тип, а и ремонта сигурно ще е по-скъп от нов. В крайна сметка го оставих, за което получих протокол. Казаха ми, че ще ми се обадят.

Днес получих "еврейски смс" от един странен номер, който звънна и затвори. Обадих се обратно. И какво да чуя - звънят ми от Техномркет да ми кажат, че този продукт не подлежи на гаранция :shock :shock :shock Естествено не можах да повярвам на ушите си :woooow: :018: Като потребител зная, че всеки продукт по закон има 2 г. гаранция, дори да няма гаранционна карта за него както е в случая. :shock

Служителят ми каза, че ще провери отново и ще ми се обади. Обаждане до този момент няма. :039:


Потребителски аватар
liderass
Мнения: 296
Регистриран на: Чет 22 май 2008 8:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Рекламация и Техномаркет - втори рунд на стр. 2

Мнениеот liderass » Сря 14 ное 2012 22:19


Здравей колега!
Честно да ти кажа вместо да се разкарваш и да губиш времето и парите(за гориво) по добре си купи 1 нов! За 30 лв. за 1 година ползване мисля, че са нищо по 10 ст. на ден. Един пушач ги чади тия 30 лв. за 1 седмица човече .Ако проблема се е появил 1-вата седмица или 1-вия месец съм съгласен, но след 1 година, няма да си мръдна пръста да ходя да се разправям! Това е мое мнение ти си преценявай!


batmit
Мнения: 840
Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
Автомобил: Golf IV
Двигател: AKL 2000
Местоположение: Plovdiv

Re: Рекламация и Техномаркет - втори рунд на стр. 2

Мнениеот batmit » Сря 14 ное 2012 22:33


Колега, от Баумакс си купих акумулаторна отверка. След по-малко от година се развали. Без проблем я замениха с нова. За Техномаркет - носил съм фотоапарат, мрънкаха, че вероятно съм го изпускал и затова се развалил, но го оправиха. От Метро ъглошлайф и виброшлайф - след двуседмична употреба фалираха, нямах време да ги нося по сервизи, разглобих ги - учудване голямо не бяха сглобени правилно, сглобих ги и сега работят. Всичко има две години гаранция, нали сме в Евросъюза - гони ги до дупка. Успех!


Потребителски аватар
instantaccess
Мнения: 689
Регистриран на: Сря 25 авг 2010 18:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg

Re: Рекламация и Техномаркет - втори рунд на стр. 2

Мнениеот instantaccess » Сря 14 ное 2012 23:11


Проблема не трябва да е в това дали става въпрос за 30лв или 300лв. Сигурен съм, че повечето от нас ще изкарат парите на стоката, докато ходят да се разправят. Да не говорим за това, че има и работодатели, на които излизането през деня не им се нрави особено.......НО какво ще стане ако не си търсим правата като потребители - ще ни правят на маймуни и ще ни се качват на главите. Ами не, аз нямам такова желание.
Много пъти съм си купувал стоки от чужбина, веднъж бях взел дрехи за приятелката ми от Швеция, уви, бяха с един размер по-малки. Пазих ги нови, с етикетите и след 3 месеца като отидох пак ми ги замениха с други само срещу касова бележка.
Ние сами си допускаме да ни таковат и после магазините ни виновни, ми не - ние сме си. Успех колега, ако имаш възможност гони ги до дупка.


batmit
Мнения: 840
Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
Автомобил: Golf IV
Двигател: AKL 2000
Местоположение: Plovdiv

Re: Рекламация и Техномаркет - втори рунд на стр. 2

Мнениеот batmit » Сря 14 ное 2012 23:19


:да:


Потребителски аватар
mely
Мнения: 2728
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 10:28
Автомобил: Citroen C crosser
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Рекламация и Техномаркет - втори рунд на стр. 2

Мнениеот mely » Сря 14 ное 2012 23:24


Правете разлика между гаранция и срок на рекламация.Търговска гаранция може и да няма но законовия срок за рекламация е 2 години.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20236
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Рекламация и Техномаркет - втори рунд на стр. 2

Мнениеот Vlad777 » Сря 14 ное 2012 23:53


liderass написа:вместо да се разкарваш и да губиш времето и парите(за гориво) по добре си купи 1 нов!


Колега, след като ми е спрял часовника, така или иначе трябва да отида да го подменя - дали ще платя още един или ще ми го дадат безплатно аз така или иначе си губя времето. Затова и като отидох на място бях учуден, че въпросът ми няма да се реши на момента.

След като по закон имам право да получа нов такъв или да ми го поправят БЕЗПЛАТНО, защо тогава трябва да давам още 30 лв? Значи не стига, че ми продават стока, която е дефектна и трябва да си хабя времето да ходя до магазина за нещо, което вече съм ходил веднъж да го купя, ами и ми създават допълнителни затруднения като НАГЛО ме ЛЪЖАТ, че този часовник не подлежи на гаранция/рекламация?!?

След като съм клиент са ДЛЪЖНИ да се съобразяват с мен! Лично аз за последните 10 години за мен и мои близки съм пазарувал поне за 10000 лв от тази верига. Имам клиентска карта и може да се провери.

До сега проблеми не е имало, но колегите които ме познават знаят, че най-много обичам да ме правят на маймуна, пък ако ще и за 20 стотинки да е!


Потребителски аватар
Ivailo
Мнения: 9497
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
Автомобил: VW Golf mk3
Двигател: AAZ
Местоположение: София/Видин
Контакти:

Re: Рекламация и Техномаркет - втори рунд на стр. 2

Мнениеот Ivailo » Чет 15 ное 2012 1:37


Ами.. Познатата рутина - отиваш там на скандал, аз лично само за тоя еврейски смс ще им вдигна такъв скандал...
Много е лесно от тяхна страна - звъняли са ти, не си вдигнал, има запис, че са те набирали и ти не си отговорил, измили са си ръцете пред който трябва.
После и за самия часовник. Такъв кеф ще ми е да им го изкарам през носа, не е истина.
Съответно отиваш с текстове от ЗЗП, описващи 2-те години срок. Обясняваш им, че ако не ти подменят/върнат парите/ремонтират часовника ще звъниш в КЗП и ако не се шашнат го правиш.
Пробвано многократно и работи, когато имаш законово основание за това.


Потребителски аватар
mely
Мнения: 2728
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 10:28
Автомобил: Citroen C crosser
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Рекламация и Техномаркет - втори рунд на стр. 2

Мнениеот mely » Чет 15 ное 2012 9:02


Точно - почваш со кротце че ЗЗП дава право на 2 години срок на рекламация и т.н и бавно и постепенно вдигаш децибелите.Ако продължат да се правят на луди/което ме съмнява/звъниш директно на КЗП има случаи в които веднага откликват и пристигат.Само дано си пазиш документа за покупка че иначе става една.Само гаранционна карта не е достатъчна.


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Рекламация и Техномаркет - втори рунд на стр. 2

Мнениеот Sunny » Чет 15 ное 2012 13:36


Защо пък трябва да вдига децибелите?
Най-обичам да дойде някой и да ми се кара, че нещо му се е счупило - техника е, случва се.
Има си регламент от закона и той се спазва. Дали ще се караме или не - все тая.
Най-много да започна да спазвам и запетайките на закона и базирайки се на него, да стровя аз нервите на клиента, вместо той моите.
Не е ли по-добре да се разберем човешки и да подпомогна за разрешаване на проблема в най-кратки срокове?!

Относно казуса:
Закона казва, че рекламация се предявява до 2 год. от датата на покупката, независимо от гаранционния срок на изделието, упоменат в заявлението за търговска гаранция или липсата на такова.
Рекламацията се предявява пред търговеца. След предявяването и, в срок ДО един месец търговеца преценява по какъв начин да я удовлетвори (ремонт/замяна/възстановяване на сумата) Ако се забави повече от месец в становището си, то тогава клиента избира начина за удовлетворяване, а и търговеца подлежи на санкция от КЗП.
Та, с касовата бележка и си искаш да го оправят (принципно такива дреболии се подменят, защото ремонта и излиза над себестойността на уреда)


Потребителски аватар
Ljubon
Мнения: 3327
Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Рекламация и Техномаркет - втори рунд на стр. 2

Мнениеот Ljubon » Чет 15 ное 2012 14:30


Sunny написа:Закона казва, че рекламация се предявява до 2 год. от датата на покупката, независимо от гаранционния срок на изделието, упоменат в заявлението за търговска гаранция или липсата на такова.

Не ми е ясно, защо някои гаранции са примерно една година, след като според закона можеш да правиш рекламация в срок до две години от датата на покупката!? Каква е разликата между рекламация и гаранция?
Относно часовника на Vlad777 - имам скъп стенен часовник Citizen, който работи 24г. и се повреди най-накрая. Установих че механизмите на всички часовници от тоя тип са почти еднакви, купих един китайски за 4 лв. и неговия механизъм директно пасна на скъпия. Сега марковия часовник си работи като нов! :deal



Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта