Конкретен въпрос за климатик

Компютри и интернет, аудио и видео, GSM, електроуреди и всяка друга техника, различна от автомобилната, обзавеждане
Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2701
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Re: Конкретен въпрос за климатик

Мнениеот Vasseto » Нед 06 окт 2013 22:59


Колега,
лагерите не се заваряват за осите. Зависи колко ти е изядена оста. Ако е много се наварява и се стругова до размер. При теб е малък диаметър и съм виждал как нашите механици слагат течен метал и после стругара я докарва до размер на подобен ротор. Ако е малка хлабината, за която говориш, има лепила за метал. Просто залепи лагера. Ползвай такова лепило, което после да може да се отлепи при нужда. Потърси такова решение. Утре ще питам механиците за такова лепило. Ако не забравя ще ти пусна снимки.

Поздрави Вассето


P.S. Има едно зелено лепило аааууууу!!! Позвах го за залепя една гайка на очила. Е!!! Докато завия гайката и запече и се скъса винта. Очилата отидоха в коша.




kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Конкретен въпрос за климатик

Мнениеот kossis » Пон 07 окт 2013 7:58


Давай решение човек.

За сега климатика е супер тих с моето награпяване.

Но аз мисля да заплатя нови -Турбина и мотор ! Да ми е чиста работата. От къде да се снабдя ?

Знам им и данните и размерите ! Ако е необходимо мога да ги приложа.


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Конкретен въпрос за климатик

Мнениеот LILO&STICH » Пон 07 окт 2013 11:11


Що не се обадиш на тея от панасоник?

Работно време: Пон – Пет 9:00 – 17:00 070011262
1000 София, ул.Съборна 2А, ет.4
Аз така миналата година си взех за друг климатик един чарк,който беше хем оригинален,хем ефтин :c020 ,ама беше за друга марка :Mr Green Fun


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Конкретен въпрос за климатик

Мнениеот kossis » Пон 07 окт 2013 12:13


Телефон ??? 070011262 Това ли е ?


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Конкретен въпрос за климатик

Мнениеот LILO&STICH » Пон 07 окт 2013 12:24


Това излиза :c020


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Конкретен въпрос за климатик

Мнениеот kossis » Пон 07 окт 2013 13:43


Да -препратиха ме до Роял електроникс и тия го имат мотора-отивам и го завземам, да си го харча.

Цената не е като за совалка !

Тия от Магнум са мафия !!!

В България има само мафия !

Турбината на место ще я мериме !

И те не поддържали Мидея, но имат тоя мотор.

Тенкю !


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Конкретен въпрос за климатик

Мнениеот kossis » Пон 07 окт 2013 15:21


Значи -лепил съм тандем помпа(вакуум помпа) на ТДИ-Пасат. Щуцера се разбива от старост и вибрациите там.
Залепих го с Покси-пол-сив за метал.

Тук обаче черупката е мнго малка и има и грес от лагера по оста. Единствено от към зегерката може да се напластява, но дали ще има положителен ефект ????

Оста ми е износена микрони-щом след начукване и нарязване-задира лагера и се набива добре.

Но външната капачка от към турбината също трябва-хем да е плътна, хем да пружинира лагера-аксиално.
Демек на компресия да пружинира. И външно ако е с луфт-те ти чукане пак !
Аз нали формовах наново външната капачка. Гарги отвън-лагера не можеше да влезе и посел с подходяща -тежест цилиндър го докарах до точен вътрешен размер.


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Конкретен въпрос за климатик

Мнениеот LILO&STICH » Пон 07 окт 2013 15:32


Роял които са в ТУ ли? Аз от тях си взех и моята джаджа :mhihi


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Конкретен въпрос за климатик

Мнениеот kossis » Пон 07 окт 2013 16:05


Да утре мисля да ги навестя !

Са ще ги задебна на Стрит Вю-то и това е !!!

Колега я дай малко обяснения, че отдавна не съм ходил на там-от както завърших Съобщителният колеж, а брато скоро взе МАГ -от ТУ и неще да ходи на там и той.

Та да кажеш тоя учебен Блок-7 хале 4, къде е точно.

Последна промяна от kossis на Пон 07 окт 2013 16:26, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Конкретен въпрос за климатик

Мнениеот LILO&STICH » Пон 07 окт 2013 16:24


Само си свери какво ти дават,че склададжията е един заплес :mhihi


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Конкретен въпрос за климатик

Мнениеот kossis » Пон 07 окт 2013 16:26


Снимки, кодове, притежавам цялата спецификация.

Колега я дай малко обяснения, че отдавна не съм ходил на там-от както завърших Съобщителният колеж, а брато скоро взе МАГ -от ТУ и неще да ходи на там и той.

Та да кажеш тоя учебен Блок-7 хале 4, къде е точно.

То табели с фирменото лого нямало !


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Конкретен въпрос за климатик

Мнениеот LILO&STICH » Пон 07 окт 2013 16:31


Няма да. Ако идваш от централният вход ,пподължаваш с колата наляво и само направо. После ще видиш много коли на мегаланците,и до тях са тея роял


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Конкретен въпрос за климатик

Мнениеот kossis » Пон 07 окт 2013 21:01


Тоя па климатик сега работи супер тихо.

Мисля да го сглобя,че сега е без маската и дисплея виси от кабела вертикално надолу. :mrgreen

Филтрите са опряни във ваната отдолу-абе добре го тествам.

Ма ми писна да го разглобявам 5 пъти.

Видях го на Стрит Вю-то бил съм там много пъти разбирасе. Брато там си прави зъбни колела в тия халета за машинка на аудито за климата :mrgreen !

Но утре съм там и ще се запася ! Тоя го оставям да върти докато издъхне и после ново.

Питах и заваркаджиите за опция телоподаващо- ставало и са го правили. Та това ми се струва най истинско на тая мека ос. Заваряваш нови лагери и не пипаш повече. То следващият път може и компресора да е свършил, та да сменяш пак лагери на вътрешното.

Ето за това са форумите да разбиват мафията на майсторите тарикати !!!


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Конкретен въпрос за климатик

Мнениеот kossis » Вто 08 окт 2013 11:29


Завзех си моторче от Беко :Mr Green Fun Същото като моето. RPG-25 за 71 лева.

И тия ги мързи та ги боли да работят.
Трагедия !!!!

Турбината е с един милиметър по малка в диаметър -96 мм-моята е 97 мм, и с 2 мм по дълга- моята е 766мм, а от Бекото е 768мм

Не взех, но мисля че ще стане- по тясна-ок, дължината също не е проблем-има по 5-7 мм от двете страни разстояние.

Майстора от село ми каза че няма смисъл да купувам турбина, щом като след като съм оправил мотора и шума е спрял.
Всичките били с биене и не били идеални. Може като е била мръсна моята, тогава да е разбила мотора.
Той ми каза че е трагедия с частите-пращали други части, мотаели се, ако може да им дават пари и да пърдят само с извинение !
Кажете вие тази по голямата на Беко дали ще има проблем като е по тясна и по дълга малко ???
пак е синя с баланси и захвата е тоя.
Шумове нещо да не излезнат от завихрянето ???

Също има ли изобщо смисъл да давам още 80 кинта за турбо.

Утре ще посетя и Магнум, да ги тормозя на място тия кучета ! :Mr Green Fun


==================
Защо новият мотор като го закача на платката, но без турбина се върти с еднаква скорост ???

Моя като го пусках така и се засилваше и намаляше и така пулсираше, а тоя пък се върти постоянно монотонно ???

Какво следи тоя мотор ?


Вземам си думите назад за Магнум !

Като знаеш как да питаш, отидеш на точното място и попаднеш на точният специалист - получаваш повече от всичко !!!! Части , Документи и тнт.

Благодарности на Специалиста от Магнум ! :beer

А до Магнум и ЛУТО -за басейнаджииски фолия и тенти за всичко- е това също ми трябваше !

С един коршум-ТДИ 5.5 -два заека !

Най смешното е че мотора от беко е 1:1, а мотора в Магнум беше с по тесен корпус, но с по широки капачки -тоест влиза вътре и става, но ще остава празно място отстрани, което не е проблем.

Втулка - същата, турбината - трябва да чакам няколко дена-била в някакъв стар склад. За сега мяма да я вземам- и този специалист ми каза че евентуално може да мацна малко силикон по гумената присъединителна втулка вътре -щото видях че е леко зацелила се. Но не виси.
Взех тампона -сменям го довечера и слагам каската на климата. Като се разтропа пак-получава нов мотор !


Двигателите се въртяли на пулсации-но не се виждало- когато е с турбото. Другият чишит е -постоянно въртене-този които купих-Спеца ми го каза.

==========================
Гледам в сервизната документация и ми прави впечатление че моторчето на турбината се върти с разлика от по 150-200 оборота между различните скорости -1220-1100-850. Та тази разлика в оборотите трудно може да се види, когато не е закачен към турбината.

Интересното е как се управляват тези скорости- по Напрежение ли ??? Предполагам.

Другият вариант е с честотен преобразувател.


Потребителски аватар
Golf 3 Yahting GT
Мнения: 445
Регистриран на: Вто 27 окт 2009 21:49
Автомобил: VW GOLF III YACHTING GT VARIANT
Двигател: AEK 1.6-74kW - 1996
Местоположение: Пловдив

Re: Конкретен въпрос за климатик

Мнениеот Golf 3 Yahting GT » Сря 30 окт 2013 18:35


Vasseto написа:
Golf 3 Yahting GT написа:
kossis написа:

Пусковия кондензатор, в същност е работен - но това са подробности.



Здравейте колеги,
тези мотори нямат работни(пускови) кондезатори. Те са с електронно управление. (Цитат: "но това са подробности").

Тука с това изказване не съм съгласен :beat_butt2

И да не е много офф, ще опиша малко за използваните ел. двигатели за вентилаторите във вътрешните тела на домашните климатизатори:
Вариант 1 - с монофазен асинхронен ел. двигател с работен кондензатор (при повечето монофазни климатизатори мидеа) - управлението на оборотите се осъществява посредством датчик на хол които брой оборотите и подава сигнал за спиране или пускането на захранването към ел. двигателя за да могат да се поддържат в някакви граници необходимите обороти според зададената скорост.
Вариант 2 - по старите климатизатори - използват се много скоростни ел двигатели.
Вариант 3 - при повечето инвертерни климатизатори( и не само при тях) се използва ел. двигател с честотно управление за вътрешния вентилатор.
Вариант 4 - посредством промяна на волтажа на напрежението подавано към ел. двигателя(срещал съм ги само при неинверторни стари климатизатори ЛГ).
Предполагам има и други, но за мой късмет не съм попадал на проблемни такива. :mhihi

Поздрави! :beer



Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта