Конкретен въпрос за климатик
- Vasseto
- Мнения: 2701
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Конкретен въпрос за климатик
Колега,
лагерите не се заваряват за осите. Зависи колко ти е изядена оста. Ако е много се наварява и се стругова до размер. При теб е малък диаметър и съм виждал как нашите механици слагат течен метал и после стругара я докарва до размер на подобен ротор. Ако е малка хлабината, за която говориш, има лепила за метал. Просто залепи лагера. Ползвай такова лепило, което после да може да се отлепи при нужда. Потърси такова решение. Утре ще питам механиците за такова лепило. Ако не забравя ще ти пусна снимки.
Поздрави Вассето
P.S. Има едно зелено лепило аааууууу!!! Позвах го за залепя една гайка на очила. Е!!! Докато завия гайката и запече и се скъса винта. Очилата отидоха в коша.
лагерите не се заваряват за осите. Зависи колко ти е изядена оста. Ако е много се наварява и се стругова до размер. При теб е малък диаметър и съм виждал как нашите механици слагат течен метал и после стругара я докарва до размер на подобен ротор. Ако е малка хлабината, за която говориш, има лепила за метал. Просто залепи лагера. Ползвай такова лепило, което после да може да се отлепи при нужда. Потърси такова решение. Утре ще питам механиците за такова лепило. Ако не забравя ще ти пусна снимки.
Поздрави Вассето
P.S. Има едно зелено лепило аааууууу!!! Позвах го за залепя една гайка на очила. Е!!! Докато завия гайката и запече и се скъса винта. Очилата отидоха в коша.
Re: Конкретен въпрос за климатик
Давай решение човек.
За сега климатика е супер тих с моето награпяване.
Но аз мисля да заплатя нови -Турбина и мотор ! Да ми е чиста работата. От къде да се снабдя ?
Знам им и данните и размерите ! Ако е необходимо мога да ги приложа.
За сега климатика е супер тих с моето награпяване.
Но аз мисля да заплатя нови -Турбина и мотор ! Да ми е чиста работата. От къде да се снабдя ?
Знам им и данните и размерите ! Ако е необходимо мога да ги приложа.
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Конкретен въпрос за климатик
Що не се обадиш на тея от панасоник?
Работно време: Пон – Пет 9:00 – 17:00 070011262
1000 София, ул.Съборна 2А, ет.4
Аз така миналата година си взех за друг климатик един чарк,който беше хем оригинален,хем ефтин
,ама беше за друга марка 
Работно време: Пон – Пет 9:00 – 17:00 070011262
1000 София, ул.Съборна 2А, ет.4
Аз така миналата година си взех за друг климатик един чарк,който беше хем оригинален,хем ефтин


- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Конкретен въпрос за климатик
Това излиза 

Re: Конкретен въпрос за климатик
Да -препратиха ме до Роял електроникс и тия го имат мотора-отивам и го завземам, да си го харча.
Цената не е като за совалка !
Тия от Магнум са мафия !!!
В България има само мафия !
Турбината на место ще я мериме !
И те не поддържали Мидея, но имат тоя мотор.
Тенкю !
Цената не е като за совалка !
Тия от Магнум са мафия !!!
В България има само мафия !
Турбината на место ще я мериме !
И те не поддържали Мидея, но имат тоя мотор.
Тенкю !
Re: Конкретен въпрос за климатик
Значи -лепил съм тандем помпа(вакуум помпа) на ТДИ-Пасат. Щуцера се разбива от старост и вибрациите там.
Залепих го с Покси-пол-сив за метал.
Тук обаче черупката е мнго малка и има и грес от лагера по оста. Единствено от към зегерката може да се напластява, но дали ще има положителен ефект ????
Оста ми е износена микрони-щом след начукване и нарязване-задира лагера и се набива добре.
Но външната капачка от към турбината също трябва-хем да е плътна, хем да пружинира лагера-аксиално.
Демек на компресия да пружинира. И външно ако е с луфт-те ти чукане пак !
Аз нали формовах наново външната капачка. Гарги отвън-лагера не можеше да влезе и посел с подходяща -тежест цилиндър го докарах до точен вътрешен размер.
Залепих го с Покси-пол-сив за метал.
Тук обаче черупката е мнго малка и има и грес от лагера по оста. Единствено от към зегерката може да се напластява, но дали ще има положителен ефект ????
Оста ми е износена микрони-щом след начукване и нарязване-задира лагера и се набива добре.
Но външната капачка от към турбината също трябва-хем да е плътна, хем да пружинира лагера-аксиално.
Демек на компресия да пружинира. И външно ако е с луфт-те ти чукане пак !
Аз нали формовах наново външната капачка. Гарги отвън-лагера не можеше да влезе и посел с подходяща -тежест цилиндър го докарах до точен вътрешен размер.
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Конкретен въпрос за климатик
Роял които са в ТУ ли? Аз от тях си взех и моята джаджа 

Re: Конкретен въпрос за климатик
Да утре мисля да ги навестя !
Са ще ги задебна на Стрит Вю-то и това е !!!
Колега я дай малко обяснения, че отдавна не съм ходил на там-от както завърших Съобщителният колеж, а брато скоро взе МАГ -от ТУ и неще да ходи на там и той.
Та да кажеш тоя учебен Блок-7 хале 4, къде е точно.
Са ще ги задебна на Стрит Вю-то и това е !!!
Колега я дай малко обяснения, че отдавна не съм ходил на там-от както завърших Съобщителният колеж, а брато скоро взе МАГ -от ТУ и неще да ходи на там и той.
Та да кажеш тоя учебен Блок-7 хале 4, къде е точно.
Последна промяна от kossis на Пон 07 окт 2013 16:26, променено общо 1 път.
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Конкретен въпрос за климатик
Само си свери какво ти дават,че склададжията е един заплес 

Re: Конкретен въпрос за климатик
Снимки, кодове, притежавам цялата спецификация.
Колега я дай малко обяснения, че отдавна не съм ходил на там-от както завърших Съобщителният колеж, а брато скоро взе МАГ -от ТУ и неще да ходи на там и той.
Та да кажеш тоя учебен Блок-7 хале 4, къде е точно.
То табели с фирменото лого нямало !
Колега я дай малко обяснения, че отдавна не съм ходил на там-от както завърших Съобщителният колеж, а брато скоро взе МАГ -от ТУ и неще да ходи на там и той.
Та да кажеш тоя учебен Блок-7 хале 4, къде е точно.
То табели с фирменото лого нямало !
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Конкретен въпрос за климатик
Няма да. Ако идваш от централният вход ,пподължаваш с колата наляво и само направо. После ще видиш много коли на мегаланците,и до тях са тея роял
Re: Конкретен въпрос за климатик
Тоя па климатик сега работи супер тихо.
Мисля да го сглобя,че сега е без маската и дисплея виси от кабела вертикално надолу.
Филтрите са опряни във ваната отдолу-абе добре го тествам.
Ма ми писна да го разглобявам 5 пъти.
Видях го на Стрит Вю-то бил съм там много пъти разбирасе. Брато там си прави зъбни колела в тия халета за машинка на аудито за климата
!
Но утре съм там и ще се запася ! Тоя го оставям да върти докато издъхне и после ново.
Питах и заваркаджиите за опция телоподаващо- ставало и са го правили. Та това ми се струва най истинско на тая мека ос. Заваряваш нови лагери и не пипаш повече. То следващият път може и компресора да е свършил, та да сменяш пак лагери на вътрешното.
Ето за това са форумите да разбиват мафията на майсторите тарикати !!!
Мисля да го сглобя,че сега е без маската и дисплея виси от кабела вертикално надолу.

Филтрите са опряни във ваната отдолу-абе добре го тествам.
Ма ми писна да го разглобявам 5 пъти.
Видях го на Стрит Вю-то бил съм там много пъти разбирасе. Брато там си прави зъбни колела в тия халета за машинка на аудито за климата

Но утре съм там и ще се запася ! Тоя го оставям да върти докато издъхне и после ново.
Питах и заваркаджиите за опция телоподаващо- ставало и са го правили. Та това ми се струва най истинско на тая мека ос. Заваряваш нови лагери и не пипаш повече. То следващият път може и компресора да е свършил, та да сменяш пак лагери на вътрешното.
Ето за това са форумите да разбиват мафията на майсторите тарикати !!!
Re: Конкретен въпрос за климатик
Завзех си моторче от Беко
Същото като моето. RPG-25 за 71 лева.
И тия ги мързи та ги боли да работят.
Трагедия !!!!
Турбината е с един милиметър по малка в диаметър -96 мм-моята е 97 мм, и с 2 мм по дълга- моята е 766мм, а от Бекото е 768мм
Не взех, но мисля че ще стане- по тясна-ок, дължината също не е проблем-има по 5-7 мм от двете страни разстояние.
Майстора от село ми каза че няма смисъл да купувам турбина, щом като след като съм оправил мотора и шума е спрял.
Всичките били с биене и не били идеални. Може като е била мръсна моята, тогава да е разбила мотора.
Той ми каза че е трагедия с частите-пращали други части, мотаели се, ако може да им дават пари и да пърдят само с извинение !
Кажете вие тази по голямата на Беко дали ще има проблем като е по тясна и по дълга малко ???
пак е синя с баланси и захвата е тоя.
Шумове нещо да не излезнат от завихрянето ???
Също има ли изобщо смисъл да давам още 80 кинта за турбо.
Утре ще посетя и Магнум, да ги тормозя на място тия кучета !
==================
Защо новият мотор като го закача на платката, но без турбина се върти с еднаква скорост ???
Моя като го пусках така и се засилваше и намаляше и така пулсираше, а тоя пък се върти постоянно монотонно ???
Какво следи тоя мотор ?
Вземам си думите назад за Магнум !
Като знаеш как да питаш, отидеш на точното място и попаднеш на точният специалист - получаваш повече от всичко !!!! Части , Документи и тнт.
Благодарности на Специалиста от Магнум !
А до Магнум и ЛУТО -за басейнаджииски фолия и тенти за всичко- е това също ми трябваше !
С един коршум-ТДИ 5.5 -два заека !
Най смешното е че мотора от беко е 1:1, а мотора в Магнум беше с по тесен корпус, но с по широки капачки -тоест влиза вътре и става, но ще остава празно място отстрани, което не е проблем.
Втулка - същата, турбината - трябва да чакам няколко дена-била в някакъв стар склад. За сега мяма да я вземам- и този специалист ми каза че евентуално може да мацна малко силикон по гумената присъединителна втулка вътре -щото видях че е леко зацелила се. Но не виси.
Взех тампона -сменям го довечера и слагам каската на климата. Като се разтропа пак-получава нов мотор !
Двигателите се въртяли на пулсации-но не се виждало- когато е с турбото. Другият чишит е -постоянно въртене-този които купих-Спеца ми го каза.
==========================
Гледам в сервизната документация и ми прави впечатление че моторчето на турбината се върти с разлика от по 150-200 оборота между различните скорости -1220-1100-850. Та тази разлика в оборотите трудно може да се види, когато не е закачен към турбината.
Интересното е как се управляват тези скорости- по Напрежение ли ??? Предполагам.
Другият вариант е с честотен преобразувател.

И тия ги мързи та ги боли да работят.
Трагедия !!!!
Турбината е с един милиметър по малка в диаметър -96 мм-моята е 97 мм, и с 2 мм по дълга- моята е 766мм, а от Бекото е 768мм
Не взех, но мисля че ще стане- по тясна-ок, дължината също не е проблем-има по 5-7 мм от двете страни разстояние.
Майстора от село ми каза че няма смисъл да купувам турбина, щом като след като съм оправил мотора и шума е спрял.
Всичките били с биене и не били идеални. Може като е била мръсна моята, тогава да е разбила мотора.
Той ми каза че е трагедия с частите-пращали други части, мотаели се, ако може да им дават пари и да пърдят само с извинение !
Кажете вие тази по голямата на Беко дали ще има проблем като е по тясна и по дълга малко ???
пак е синя с баланси и захвата е тоя.
Шумове нещо да не излезнат от завихрянето ???
Също има ли изобщо смисъл да давам още 80 кинта за турбо.
Утре ще посетя и Магнум, да ги тормозя на място тия кучета !

==================
Защо новият мотор като го закача на платката, но без турбина се върти с еднаква скорост ???
Моя като го пусках така и се засилваше и намаляше и така пулсираше, а тоя пък се върти постоянно монотонно ???
Какво следи тоя мотор ?
Вземам си думите назад за Магнум !
Като знаеш как да питаш, отидеш на точното място и попаднеш на точният специалист - получаваш повече от всичко !!!! Части , Документи и тнт.
Благодарности на Специалиста от Магнум !

А до Магнум и ЛУТО -за басейнаджииски фолия и тенти за всичко- е това също ми трябваше !
С един коршум-ТДИ 5.5 -два заека !
Най смешното е че мотора от беко е 1:1, а мотора в Магнум беше с по тесен корпус, но с по широки капачки -тоест влиза вътре и става, но ще остава празно място отстрани, което не е проблем.
Втулка - същата, турбината - трябва да чакам няколко дена-била в някакъв стар склад. За сега мяма да я вземам- и този специалист ми каза че евентуално може да мацна малко силикон по гумената присъединителна втулка вътре -щото видях че е леко зацелила се. Но не виси.
Взех тампона -сменям го довечера и слагам каската на климата. Като се разтропа пак-получава нов мотор !
Двигателите се въртяли на пулсации-но не се виждало- когато е с турбото. Другият чишит е -постоянно въртене-този които купих-Спеца ми го каза.
==========================
Гледам в сервизната документация и ми прави впечатление че моторчето на турбината се върти с разлика от по 150-200 оборота между различните скорости -1220-1100-850. Та тази разлика в оборотите трудно може да се види, когато не е закачен към турбината.
Интересното е как се управляват тези скорости- по Напрежение ли ??? Предполагам.
Другият вариант е с честотен преобразувател.
- Golf 3 Yahting GT
- Мнения: 445
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 21:49
- Автомобил: VW GOLF III YACHTING GT VARIANT
- Двигател: AEK 1.6-74kW - 1996
- Местоположение: Пловдив
Re: Конкретен въпрос за климатик
Vasseto написа:Golf 3 Yahting GT написа:kossis написа:
Пусковия кондензатор, в същност е работен - но това са подробности.
Здравейте колеги,
тези мотори нямат работни(пускови) кондезатори. Те са с електронно управление. (Цитат: "но това са подробности").
Тука с това изказване не съм съгласен

И да не е много офф, ще опиша малко за използваните ел. двигатели за вентилаторите във вътрешните тела на домашните климатизатори:
Вариант 1 - с монофазен асинхронен ел. двигател с работен кондензатор (при повечето монофазни климатизатори мидеа) - управлението на оборотите се осъществява посредством датчик на хол които брой оборотите и подава сигнал за спиране или пускането на захранването към ел. двигателя за да могат да се поддържат в някакви граници необходимите обороти според зададената скорост.
Вариант 2 - по старите климатизатори - използват се много скоростни ел двигатели.
Вариант 3 - при повечето инвертерни климатизатори( и не само при тях) се използва ел. двигател с честотно управление за вътрешния вентилатор.
Вариант 4 - посредством промяна на волтажа на напрежението подавано към ел. двигателя(срещал съм ги само при неинверторни стари климатизатори ЛГ).
Предполагам има и други, но за мой късмет не съм попадал на проблемни такива.

Поздрави!

Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта