Bosch домакински уреди мошеници

Компютри и интернет, аудио и видео, GSM, електроуреди и всяка друга техника, различна от автомобилната, обзавеждане
Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6361
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Bosch домакински уреди жалки мошеници

Мнениеот ktamen » Чет 26 яну 2012 14:19


Бош наистина яко се излагат със случая на колегата. Но според личния ми опит е точно обратното.
Преди няколко години купих на един комшия малък зелен флекс с една година гаранция. След година и 2 дни комшията идва и носи счупения бош (по негова вина, четките се износили, а той продължил да го мъчи и колектора се скапал), погледнахме гаранцията и им теглихме една майна, че толкова точно са го сметнали да издържи точно година. Все пак отидох в магазина да питам за нов ротор и там огромна изненада. Бош със задна дата увеличили гаранцията на 2 години и въпреки, че на моята си пишеше черно на бяло, че е само една година смениха флекса с нов. - Е как да не ме спечелят като клиент.
Колега, повече трябва да се сърдиш на идиотите, които съчиняват малоумните закони позволяващи такава подигравка с клиентите, а не на дойчовците. Намери някой говорещ немски и звъни в Германия, аз все още имам доверие на Бош.




Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Bosch домакински уреди жалки мошеници

Мнениеот Miki » Чет 26 яну 2012 15:28


Adnan написа:...
Имам закупена фурна BOSCH висок клас от даден търговец (то тук търговеца няма значение) с гаранция 5 години ...


Напротив, има значение. За гаранция трябва да се обръщате към търговеца, от който е купен даден уред, а не да се занимавате със сервизи - това е негово, а не ваше задължение!


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Re: Bosch домакински уреди жалки мошеници

Мнениеот forski » Чет 26 яну 2012 15:38




Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Bosch домакински уреди жалки мошеници

Мнениеот Adnan » Чет 26 яну 2012 17:10


Miki написа:
Adnan написа:...
Имам закупена фурна BOSCH висок клас от даден търговец (то тук търговеца няма значение) с гаранция 5 години ...


Напротив, има значение. За гаранция трябва да се обръщате към търговеца, от който е купен даден уред, а не да се занимавате със сервизи - това е негово, а не ваше задължение!

Търговеца от който е закупен уреда се казва Техно-микс.
Но наистина не тук търговеця няма какво повече да направи.
Аз отначало се обърнах към тях те ме насочиха към сервиза а сервиза към производителя.


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Bosch домакински уреди мошеници

Мнениеот LILO&STICH » Чет 26 яну 2012 17:32


Има спомен,че точно техно микс имат проблем с бош!
Поради-това трябва де е проблема! ;)


Потребителски аватар
pensiq
Мнения: 588
Регистриран на: Чет 11 мар 2010 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Bosch домакински уреди мошеници

Мнениеот pensiq » Чет 26 яну 2012 18:03


Adnan разбирам мъката Ви, но генерални заключения за марката БОШ и то домакински уреди е малко необоснована.Другите уреди, които произвежда компанията имат най-много ментета, но чул ли си от някой незапознат по темата да дава генерални заключения?

П.С.Гони си правата и търси немскоговорящ.


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Bosch домакински уреди мошеници

Мнениеот Adnan » Чет 26 яну 2012 21:31


pensiq написа:Adnan разбирам мъката Ви, но генерални заключения за марката БОШ и то домакински уреди е малко необоснована.

Когато една марка за 1 година се докаже с своят дефект и се скрива зад законите на институция за мен заключенията са ясни.
Тук става въпрос за пари и то не за малко. Уреда закупен от мен струва 10 пъти повече от някой флекс, бормашина или каквото и да е което не струва човек да се засегне.
Сметни си го сам елементарно е:
1. Поточна линия на уред от 100 000 уреда която себестойност струва "Х" с реални и истински качествени материали при която има фира 5%.
И сега сметни стойноста "Х" от ( т.1) - (20-30%) заради елемент който намаля качеството и увеличава фирата на много повече от 5%.
Ако си чел съм писал, че същата фурна има дефект и то фабричен който самите BOSCH признават но си измиват ръцете с измислени сервизи и то по съвсен легален начин от който ти потребителя нямаш право на глас.
Който иска да бъде на мойто положение и с любезност да му го начу**т да си купи от BOSCH ИЗМАМНИЦИТЕ каквото си иска.

П.С. Звъннах на бош германия сектор обслужване на клиенти говорихме на английски. Казаха да пиша жалба в сайта им казах за клиентска удовлетвореност, е писах им вече 3 пъти и че 2 емайла с снимков материял съм изпратил. Отговора е :
- Ще се свържем с вас на посоченият емейл. Лек ден.


bnick
Мнения: 1549
Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
Автомобил: Passat B8
Двигател: ACDF 2019
Местоположение: София

Re: Bosch домакински уреди мошеници

Мнениеот bnick » Чет 26 яну 2012 21:39


Adnan написа:Тук става въпрос за пари и то не за малко. Уреда закупен от мен струва 10 пъти повече от някой флекс, бормашина или каквото и да е което не струва човек да се засегне.


Бош имат уреди по-скъпи и от фурна, не знам дали им знаеш въобще цените. Иначе кофти са те завъртяли, дано стигнете до приемлив вариант за теб :beer


KirilGeorgiev
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2709
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Bosch домакински уреди мошеници

Мнениеот KirilGeorgiev » Чет 26 яну 2012 21:41


Печката в колата и в магазина от който си я купил Искаш книгата за рекламаций пишеш си вътре каквото трябва па те да се оправят Ти нямаш нищо общо със сервиза


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Bosch домакински уреди мошеници

Мнениеот Adnan » Чет 26 яну 2012 21:48


bnick написа:Бош имат уреди по-скъпи и от фурна, не знам дали им знаеш въобще цените. Иначе кофти са те завъртяли, дано стигнете до приемлив вариант за теб :beer

Айде почна се, писал съм електроуреди не съм писал турбокомпресори, ГНП'та, системи за управление, поточни линии ...

Ходил съм в магазина опитах се да се разбера с тях, всеки си измива ръцете с сервиз СОТИВ Н ЕООД (парадия на сервиза).


KirilGeorgiev
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2709
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Bosch домакински уреди мошеници

Мнениеот KirilGeorgiev » Чет 26 яну 2012 21:52


Ти от сервиза печка не си купувал и нямаш никаква работа с тях


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6361
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Bosch домакински уреди мошеници

Мнениеот ktamen » Чет 26 яну 2012 21:58


forski написа:http://www.kenanoff.com/blog/archives/190 дано помогне :roll:

Много полезен линк. Там ясно е казано, че трябва да тормозиш търговеца, а не Сотиров. Търговеца е длъжен да ти оправи уреда, а не да те препраща към разни сервизи.
Описано е много добре какво трябва да правиш, ако търговеца те препраща към някой друг. И в закона ясно е казано, че това за 6те месеца не важи за случаи като твоя.


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Bosch домакински уреди мошеници

Мнениеот Adnan » Чет 26 яну 2012 22:07


ktamen написа:
forski написа:http://www.kenanoff.com/blog/archives/190 дано помогне :roll:

Много полезен линк. Там ясно е казано, че трябва да тормозиш търговеца, а не Сотиров. Търговеца е длъжен да ти оправи уреда, а не да те препраща към разни сервизи.
Описано е много добре какво трябва да правиш, ако търговеца те препраща към някой друг. И в закона ясно е казано, че това за 6те месеца не важи за случаи като твоя.

Няма да помогне самата КЗП се изказа по моят казус а именно, че след 6 месечен срок рекламация не може да се прави по дефектна стока.
А това явно от BOSCH и сервиз СОТИРОВ Н ЕООД го занят много много добре.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6361
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Bosch домакински уреди мошеници

Мнениеот ktamen » Чет 26 яну 2012 22:15


Чл. 108. Всяко несъответствие на потребителската стока с договора за продажба, което се прояви до 6 месеца след доставянето на стоката, се смята, че е съществувало при доставянето й, освен ако се докаже, че липсата на съответствие се дължи на естеството на стоката или на характера на несъответствието.

Характера на твоето несъответствие очевидно доказва, че за него този член не важи. Проблема е в корумпираните ни държавни служители, може би е трябвало да бъдеш по-нахален или и аз незнам. Просто живеем в Абсурдистан. Аз бих винил повече Техномикс, а не Бош.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Bosch домакински уреди мошеници

Мнениеот Winner25 » Чет 26 яну 2012 22:18


Само не мога да разбера къде е проблема да предявиш рекламация към търговеца? И какъв е проблема с тези 6 месеца?
Ето текста от ЗЗП
Чл. 108. Всяко несъответствие на потребителската стока с договора за продажба, което се прояви до 6 месеца след доставянето на стоката, се смята, че е съществувало при доставянето й, освен ако се докаже, че липсата на съответствие се дължи на естеството на стоката или на характера на несъответствието.

Даже и дефекта да е бил на лице при покупката, пак трябва да го отстранят.

Интересно в случая кой е "производителя" който отказва рекламацията :roll:



Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта