Разочарован съм от www.smf-bg.com

Компютри и интернет, аудио и видео, GSM, електроуреди и всяка друга техника, различна от автомобилната, обзавеждане
Потребителски аватар
AmW
Мнения: 3550
Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Разочарован съм от www.smf-bg.com

Мнениеот AmW » Чет 26 юни 2014 22:06


Аз всеки ден се потрисам с какво фирми се налага да работя... става въпрос за магазини за строителни материали...
Лошото отношение към клиента е едно от нещата които може да ме накара да отида в друг магазин бил той и по скъп.
Ако се замислите, не само по цялата верига от управител до чистачка е пълно с хора които не знаят как да се държат с клиента




Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Разочарован съм от www.smf-bg.com

Мнениеот silent » Пон 30 юни 2014 7:22


Аз не виждам нищо кой знае какво за обсъждане.
И нищо кой знае колко необичайно има.
Възможно е да има пропуск но е обяснено.
След като клиента има съмнения изисква каквото желае за да бъде убеден-проформа фактура, мейлот фирмен имейл , но не и по начин звучащ -ти коя си ма.
Подобни заядливци като мършавия са много налични в тая държава, затова аз бих го сиктирдосал по същия начин.
Много се говори за това колко са невъзпитани търговците, и почти никой не обръща внимание колко са още по невъзпитани са клиентите.


drmilendd
Мнения: 1115
Регистриран на: Вто 30 авг 2005 23:02
Автомобил: Opel Vectra
Двигател: 22ZE 2009
Местоположение: София
Контакти:

Re: Разочарован съм от www.smf-bg.com

Мнениеот drmilendd » Пон 30 юни 2014 12:08


След последния пост се наложи да прочета отново темата, защото я следя от началото с интерес. След сериозен анализ на кореспондецията, мога да направя следните дълбокомислени изводи:
1. Първите две писма са в съвсем културен вид.
2. Третото писмо отговор от личен имейл е с неподходящ тон за търговец. "Ако ви притеснява" и т. н. Щом човека е писал, значи го притеснява. Просто отговаряш и толкова.
3. Купувача не е доразбрал информацията от горепосоченото трето писмо. Идеята на лелката е, че ако при поръчка през сайта избере опцията плащане по банков път, ще види същата сметка и така ще се потвърди коректността й. После може да си поръча все пак с наложен платеж. Разбира се поради тона на третото писмо купувача пали фитила и не обръща внимание на този детайл. От там нататък - ясна работа.
Отговора на продавача на притесненията на купувача (негово право) трябваше да бъде - ОК, ето банковата сметка т корпоративен имейл, също така може да проверите банковата сметка като изберете опция плащане по банков път на нашия сайт.
П. С. Вярно е, че някои разбират "клиента винаги има право" като винаги има право да се държи като прасе. Тук обаче не е така


Потребителски аватар
M.Mitov
Мнения: 505
Регистриран на: Пон 22 юни 2009 19:52
Автомобил: VW Passat B5
Двигател: AFN-2 000
Местоположение: София,България

Re: Разочарован съм от www.smf-bg.com

Мнениеот M.Mitov » Вто 01 юли 2014 15:01


О.Ч.З. или магазина на Wizard на Скобелев :screwy



Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта