Аз всеки ден се потрисам с какво фирми се налага да работя... става въпрос за магазини за строителни материали...
Лошото отношение към клиента е едно от нещата които може да ме накара да отида в друг магазин бил той и по скъп.
Ако се замислите, не само по цялата верига от управител до чистачка е пълно с хора които не знаят как да се държат с клиента
Разочарован съм от www.smf-bg.com
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Разочарован съм от www.smf-bg.com
Аз не виждам нищо кой знае какво за обсъждане.
И нищо кой знае колко необичайно има.
Възможно е да има пропуск но е обяснено.
След като клиента има съмнения изисква каквото желае за да бъде убеден-проформа фактура, мейлот фирмен имейл , но не и по начин звучащ -ти коя си ма.
Подобни заядливци като мършавия са много налични в тая държава, затова аз бих го сиктирдосал по същия начин.
Много се говори за това колко са невъзпитани търговците, и почти никой не обръща внимание колко са още по невъзпитани са клиентите.
И нищо кой знае колко необичайно има.
Възможно е да има пропуск но е обяснено.
След като клиента има съмнения изисква каквото желае за да бъде убеден-проформа фактура, мейлот фирмен имейл , но не и по начин звучащ -ти коя си ма.
Подобни заядливци като мършавия са много налични в тая държава, затова аз бих го сиктирдосал по същия начин.
Много се говори за това колко са невъзпитани търговците, и почти никой не обръща внимание колко са още по невъзпитани са клиентите.
-
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Вто 30 авг 2005 23:02
- Автомобил: Opel Vectra
- Двигател: 22ZE 2009
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Разочарован съм от www.smf-bg.com
След последния пост се наложи да прочета отново темата, защото я следя от началото с интерес. След сериозен анализ на кореспондецията, мога да направя следните дълбокомислени изводи:
1. Първите две писма са в съвсем културен вид.
2. Третото писмо отговор от личен имейл е с неподходящ тон за търговец. "Ако ви притеснява" и т. н. Щом човека е писал, значи го притеснява. Просто отговаряш и толкова.
3. Купувача не е доразбрал информацията от горепосоченото трето писмо. Идеята на лелката е, че ако при поръчка през сайта избере опцията плащане по банков път, ще види същата сметка и така ще се потвърди коректността й. После може да си поръча все пак с наложен платеж. Разбира се поради тона на третото писмо купувача пали фитила и не обръща внимание на този детайл. От там нататък - ясна работа.
Отговора на продавача на притесненията на купувача (негово право) трябваше да бъде - ОК, ето банковата сметка т корпоративен имейл, също така може да проверите банковата сметка като изберете опция плащане по банков път на нашия сайт.
П. С. Вярно е, че някои разбират "клиента винаги има право" като винаги има право да се държи като прасе. Тук обаче не е така
1. Първите две писма са в съвсем културен вид.
2. Третото писмо отговор от личен имейл е с неподходящ тон за търговец. "Ако ви притеснява" и т. н. Щом човека е писал, значи го притеснява. Просто отговаряш и толкова.
3. Купувача не е доразбрал информацията от горепосоченото трето писмо. Идеята на лелката е, че ако при поръчка през сайта избере опцията плащане по банков път, ще види същата сметка и така ще се потвърди коректността й. После може да си поръча все пак с наложен платеж. Разбира се поради тона на третото писмо купувача пали фитила и не обръща внимание на този детайл. От там нататък - ясна работа.
Отговора на продавача на притесненията на купувача (негово право) трябваше да бъде - ОК, ето банковата сметка т корпоративен имейл, също така може да проверите банковата сметка като изберете опция плащане по банков път на нашия сайт.
П. С. Вярно е, че някои разбират "клиента винаги има право" като винаги има право да се държи като прасе. Тук обаче не е така
- M.Mitov
- Мнения: 505
- Регистриран на: Пон 22 юни 2009 19:52
- Автомобил: VW Passat B5
- Двигател: AFN-2 000
- Местоположение: София,България
Re: Разочарован съм от www.smf-bg.com
О.Ч.З. или магазина на Wizard на Скобелев 

Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта