Циркулационна помпа за локално парно

Компютри и интернет, аудио и видео, GSM, електроуреди и всяка друга техника, различна от автомобилната, обзавеждане
Потребителски аватар
Persin
Мнения: 392
Регистриран на: Пон 11 яну 2010 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Russe-Pleven

Re: Циркулационна помпа за локално парно

Мнениеот Persin » Вто 12 фев 2013 12:59


самкатааa написа:2x60 вата

юпс-са трябва да ти е 300 вата и няма да имаш проблем




Потребителски аватар
самкатааa
Мнения: 198
Регистриран на: Пон 09 яну 2012 17:06
Автомобил: Seat Ibiza 6L
Двигател: ATD

Re: Циркулационна помпа за локално парно

Мнениеот самкатааa » Вто 12 фев 2013 22:19


Ами значи имам зарядно за акумолатор,имам е две релета на 12 волта. http://vikiwat.com/akumulator-12V-7Ah-Bosch-D126.html ето този акумолатор ще захрани ли такъв инвертор който да е 300W


Потребителски аватар
самкатааa
Мнения: 198
Регистриран на: Пон 09 яну 2012 17:06
Автомобил: Seat Ibiza 6L
Двигател: ATD

Re: Циркулационна помпа за локално парно

Мнениеот самкатааa » Сря 13 фев 2013 20:53


Колеги няма да стане с инвертор.Той предава правоъгълни импулси а UPS-a синусоидни.А на помпите трабват синусоидни защото щяло да се развали помпата


Потребителски аватар
Golf 3 Yahting GT
Мнения: 445
Регистриран на: Вто 27 окт 2009 21:49
Автомобил: VW GOLF III YACHTING GT VARIANT
Двигател: AEK 1.6-74kW - 1996
Местоположение: Пловдив

Re: Циркулационна помпа за локално парно

Мнениеот Golf 3 Yahting GT » Сря 13 фев 2013 21:09


самкатааa написа:Колеги няма да стане с инвертор.Той предава правоъгълни импулси а UPS-a синусоидни.А на помпите трабват синусоидни защото щяло да се развали помпата


Здрасти Колега,

За това си прав, но и самия "UPS" представлява акумулатор(една или повече батерии) и инвертор за преобразуване от право(постоянно) напрежение 12(или 18, 24, 36, 48)V към 220-230V променливо напрежение.
И все пак, ще се използва само когато го няма основното захранване(напрежението в мрежата) - колкото да разтовари камината(котела, печката или каквото е)за около 1 час. Разбира се ако правилно съм разбрал?
Там където работя ползваме едни UPS по половин тон(48 акумулатора) за захранване на монофазни компресори и вентилатори, и да ти кажа няма голяма разлика в поведението им.

Така, че не виждам какъв ще проблема ако поработват помпите на UPS-а.

А по въпроса за твоите цели препоръчвам UPS от 300VA(W) до 500VA(W), по възможност с добавяне(изходи) на(за) допълнителен акумулатор.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Циркулационна помпа за локално парно

Мнениеот Bai Sando » Сря 13 фев 2013 22:50


С най обикновен инвертор от 150 вата съм и акумулатор варта+няколко релета :c020
Помпата ми е 60 вата и при работа от инвертора си върти водата,но е малко по-шумна.Нищо и няма ако работи така 20-30 минути :th_up
Изображение
Изображение
Изображение
Лошото само е,че не зарежда акумулатора и понякога трябва да го зареждам.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Циркулационна помпа за локално парно

Мнениеот fox_vt » Чет 14 фев 2013 12:53


Е що не сложи едно малко трафче грец и една LM за поддържане на напрежението да си къта там 100-200мА и да не се занимаваш.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Циркулационна помпа за локално парно

Мнениеот Bai Sando » Чет 14 фев 2013 19:16


Много си прав :biggrin То имам в схемата 2 трафа на 12-14 волта някъде които командават релетата,понеже нямах релета на 220в :redface Никога не е късно да пусна два кабела към акумулатора,но да не се презареди само :rolleyes


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Циркулационна помпа за локално парно

Мнениеот fox_vt » Чет 14 фев 2013 22:21


Няма да се презареди в оригиналните юпс и така е направено,нагласяш LM примерно да поддържа 14.4волта и като се изравнят двете напрежения ще си стои така докато не се консумира ток от АБ.За стабилизатор на напрежението можеш да ползваш коя да е от серията LM78**.Схемата е тази http://www.hobbykit.eu/hobbyb/h1505.html

пп ще се наложи да сложиш и токоограничаващ резистор за момента в който използваш АБ продължително време и стабилизатора ще се претовари.

Последна промяна от fox_vt на Чет 14 фев 2013 22:25, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Циркулационна помпа за локално парно

Мнениеот Bai Sando » Чет 14 фев 2013 22:25


Ей браво,наистина добра информация ми даде :icon_razz


Marto_Polo
Мнения: 614
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: Циркулационна помпа за локално парно

Мнениеот Marto_Polo » Пет 15 фев 2013 0:43


Да попитам от българските производители на UPS-и, кой бихте препоръчали?


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8367
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Циркулационна помпа за локално парно

Мнениеот Stivi » Пет 15 фев 2013 10:14


На моята инсталация електрониката е на местната фирма и по мнението на хора от форумите е доста добра ,но интересно че точно резервираното захранване за помпа не е активно в менюто "продукти" не знам дали са го спрели от производство или е някаква друга причината? http://www.intiel.com/index.htm
Намерих го с търсачката,това отгоре с червените кабелите е моето : http://www.intiel.com/ups_bg.htm,с него и с някой акумулатор за дизел втора употреба ще имаш захранване по-добро от някой фабричен UPS !



Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта