
Ремонт на АТХ захранване.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Ремонт на АТХ захранване.
Ако не е късно
, недей сменя нищо за сега, а натовари изходите 5V и 3.3V с накакви резистори (4.7 Ohm/5W или нещо подобно) или мощни ламБи 12V и пак мери.

- petarkolev
- Мнения: 1702
- Регистриран на: Пет 10 ное 2006 10:16
- Автомобил: Jetta II 1.8
- Двигател: RP
- Местоположение: София
Re: Ремонт на АТХ захранване.
Не е късно
. като натоваря 3 те и 5 те волта всичко е добре, но като включа товар към 12 волта спира. Товарите са: лампа от 6 волта- и 12 волта-40вата автомобилни. Да не би да идва голям товара за клетото захр.
http://prikachi.com/images.php?images/69/8765069O.jpg

http://prikachi.com/images.php?images/69/8765069O.jpg
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Ремонт на АТХ захранване.
Трябва да се натоварват равномерно напреженията, иначе ще изключва, особено ако на 3.3 и 5 няма товар. Така се получава защото трафа е един а регулирането на 5 и 3.3 е с приоритет и ако се товарят само другите напрежения, тези скачат и се задейства защита.
- petarkolev
- Мнения: 1702
- Регистриран на: Пет 10 ное 2006 10:16
- Автомобил: Jetta II 1.8
- Двигател: RP
- Местоположение: София
Re: Ремонт на АТХ захранване.
Първо включвам товарите на 3 и 5 волта и тогава на 12 в. и спира. Иначе максималния товар който понася на 12в. е 5вата.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Ремонт на АТХ захранване.
Пробвай да натовариш 5-те волта до 2А, т.е. с резистор 2-3 Ohm.
Виж на страница 3 има таблица, в която между другото са дадени Minimum Load, за 5V е 2A.
Виж на страница 3 има таблица, в която между другото са дадени Minimum Load, за 5V е 2A.
- petarkolev
- Мнения: 1702
- Регистриран на: Пет 10 ное 2006 10:16
- Автомобил: Jetta II 1.8
- Двигател: RP
- Местоположение: София
Re: Ремонт на АТХ захранване.
След проведените експерименти се получиха следните стойности за амперите:
5в. натоварени с резистор 2,2 ома тока е 1,86 ампера.
12в. натоварени с 0,47 ома тока е 12,3 амп.
пак 12те волта с парче реотан, което започва да свети почти тока е 15 ампера.
Започвам да си мисля, че нищо му няма вече след всички интервенции които му направих и мисля да го вкарам обратно в компа.
5в. натоварени с резистор 2,2 ома тока е 1,86 ампера.
12в. натоварени с 0,47 ома тока е 12,3 амп.
пак 12те волта с парче реотан, което започва да свети почти тока е 15 ампера.
Започвам да си мисля, че нищо му няма вече след всички интервенции които му направих и мисля да го вкарам обратно в компа.
- petarkolev
- Мнения: 1702
- Регистриран на: Пет 10 ное 2006 10:16
- Автомобил: Jetta II 1.8
- Двигател: RP
- Местоположение: София
Re: Ремонт на АТХ захранване.
И да кажа крайния резултат. След монтиране обратно в компа промяна няма, само леко завърта вентилаторите и толкова-отива на боклука.
- besriworld
- Мнения: 54
- Регистриран на: Вто 29 сеп 2009 12:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Ремонт на АТХ захранване.
Интересно... щом изкарва тези тоци захранването би трябвало да е ОК
Нещо да товари 5в линия която е на един траф с напрежението необходимо за "клатенето" на ключовите транзистори ?
Новото захранване да не е по просто и да не следи всичките напрежения ?
Опита ли се да го подкараш без HDD и DVD ако има ... т.е да се опиташ да намалиш максимално първоначалната консумация ?
Нещо да товари 5в линия която е на един траф с напрежението необходимо за "клатенето" на ключовите транзистори ?
Новото захранване да не е по просто и да не следи всичките напрежения ?
Опита ли се да го подкараш без HDD и DVD ако има ... т.е да се опиташ да намалиш максимално първоначалната консумация ?
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Ремонт на АТХ захранване.
Някое от напреженията не е наред. Ако ти е ценен компютъра не прави проби с него, защото за начало може да започнеш да губиш периферията - HDD, DVD, те са по чувствителни от дъното.
- petarkolev
- Мнения: 1702
- Регистриран на: Пет 10 ное 2006 10:16
- Автомобил: Jetta II 1.8
- Двигател: RP
- Местоположение: София
Re: Ремонт на АТХ захранване.
Ще го сменя със сигурност. Не искам да си правя експерименти с него добре работи и ще го скапя с това захранване.
Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта