А подписа ли нов договор? Правя си сметката, че дори и да не ми е изгодно нали за новите д-ри може да се прекратят за 30 дни или как беше?
Междудругото крайно време беше да пуснат някакви такива планове - аз говоря и с 3те оператора.
Мтел проблем със сметките
Re: Мтел измамници
Bai_Simo написа:А подписа ли нов договор? Правя си сметката, че дори и да не ми е изгодно нали за новите д-ри може да се прекратят за 30 дни или как беше?
Междудругото крайно време беше да пуснат някакви такива планове - аз говоря и с 3те оператора.
Не мисля, че е възможно да си смениш плана без нов договор. Аз си го направих за 1 година, след това ставал безсрочен
- rokera671
- Мнения: 2543
- Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Мтел измамници
А бе махаите ги тия и ще се родите!Аз го направих отдавна и сега си говоря с когото си изкам и колкото си изкам!
- mccoy
- Мнения: 993
- Регистриран на: Нед 11 ное 2007 23:16
- Автомобил: HONDA CRV III 2.2 I-CTDI
- Двигател: N22A2
- Местоположение: Стара Загора
Re: Мтел измамници
rokera671 написа:А бе махаите ги тия и ще се родите!Аз го направих отдавна и сега си говоря с когото си изкам и колкото си изкам!

За 7 години към Глобул нямам основание да се съмнявам че са ме излъгали дори с 1ст. а преди Ментел редовно надписваха сметките ми.
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Вто 01 фев 2011 15:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Silistra
Re: Мтел измамници
Е даде нали и ние това обсъждаме че с М-тел вече можеш да си говориш с когото си поискаш.
Сега тъкмо им разглеждах онлайн магазина - може да си купиш и план
и ако не го харесаш да го върнеш в 7дневен срок. Въпреки че според мен 7 дена са малко да прецениш дали плана ще ти върши работа или не - по реалистично е за 30 дни както ако подпишеш нов д-р.
Сега тъкмо им разглеждах онлайн магазина - може да си купиш и план

Re: Мтел измамници
на около много познати които са на договор към мтел твърдят че м-тел много мами.. Аз лично съм на договор към Глобул.. От година и половина и съм много доволен една стотинка не са ме излъгали... 

- scuba
- R.I.P. Holy Diver
- Мнения: 6971
- Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мтел измамници
shako9793 написа:.. Аз лично съм на договор към Глобул.. От година и половина и съм много доволен една стотинка не са ме излъгали...
Дъщеря ми беше 4 месеца в Калифорния. Телефона изключен и седи в моето шкафче. За последния месец (в който я нямаше) сметката беше 120 лв.!!!
Re: Мтел измамници
Bai_Simo написа:Е даде нали и ние това обсъждаме че с М-тел вече можеш да си говориш с когото си поискаш.
Сега тъкмо им разглеждах онлайн магазина - може да си купиш и плани ако не го харесаш да го върнеш в 7дневен срок. Въпреки че според мен 7 дена са малко да прецениш дали плана ще ти върши работа или не - по реалистично е за 30 дни както ако подпишеш нов д-р.
Според мен си е абсолютно достатъчно. Принципно предварително съм си направил сметка дали даден план ще ми е изгоден. Просто си направих проста статистика на базата на предишното ми потребление. Мисля че е доста полезна една такава справка за да си избереш план. Според мен 7-дневния срок е достатъчен за да провериш на спокойствие условията по договора и ако не ти хареса нещо да се откажеш, а не след това да ревеш, че виж как те били измамили.
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Вто 01 фев 2011 15:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Silistra
Re: Мтел измамници
Е да де ти си правиш някаква прогноза за плана но не можеш да си сигурен докато не ти дойде първата сметка - за това казавам че е по-реалистично 30 дни.
Re: Мтел измамници
Колко време според вас отнема закупуването на прима ваучер? Отговорът прочетете по-долу в любезното ми писмо до г-н Здравко Георгиев - Директор Дирекция "Обслужване на клиенти" - М-Тел:
Излях си мъката и ми стана по-леко, ако доживея някакъв отговор, ще споделя
Здравейте! Вчера (28.12.2011 г.) вечерта посетих магазин на Мобилтел ЕАД в град Бургас, ул. "Сан Стефано" 129, ет. 1. Обърнах се към Ваш служител (Антоанета Вангелова) с молба да зареди директно с ваучер един телефонен номер. Тя не ме попита дали ще платя в брой или с карта, а зареди сумата и веднага издаде касова бележка. Обясних, че желанието ми е да платя с карта на POS терминал в магазина и не желая да обикалям в търсене на банкомат в района. Служителят ми каза, че няма проблем плащането да се анулира, но ще трябва да изчакам малко. Аз се съгласих, защото неволно се случват такива грешки и е разбираемо.
За съжаление се наложи да чакам повече от час и когато магазинът вече трябваше да затваря, заместник-управителят ми предложи да не чакам повече, а да платя с картата си и те да анулират направеното плащане в брой на следващия ден. Интересно защо трябваше да чакам повече от час, за да стигне до този извод?
Искам да изразя разочарованието си от циничното отношение на заместник-управителя на магазина, защото според дамата е мой проблем, че съм чакала във Вашия офис вместо да обикалям в търсене на банкомат навън в студа и си спестя таксата от тегленето на пари в брой. Можете да се уверите сами в истинността на думите ми като проверите във Вашата система часа на първоначалното (анулирано) плащане с часа на бележката, която получих аз на тръгване. Ето и данните от нея: .....
В заключение, тъй като аз не съм Ваш клиент, бих желала да компенсирате с допълнителни безплатни минути 75-годишната ми баба, която чакаше с мен повече от час докато успея все пак да заредя картата й. Вярвам, че сте отговорна компания, която държи на своите клиенти и бих искала както те са коректни към Вас, така и Вие да постъпите коректно с тях.
Благодаря Ви за отделеното време и се надявам на положителен отговор от Ваша страна!
Поздрави,
Излях си мъката и ми стана по-леко, ако доживея някакъв отговор, ще споделя

- mccoy
- Мнения: 993
- Регистриран на: Нед 11 ное 2007 23:16
- Автомобил: HONDA CRV III 2.2 I-CTDI
- Двигател: N22A2
- Местоположение: Стара Загора
Re: Мтел измамници
Милата написа:Колко време според вас отнема закупуването на прима ваучер? ......
Независимо от това дали плащаш в брой или чрез POS терминал са длъжни да ти издадът касова бележка.
Бележката която изкарва POS терминала (в 2 екземпляра)не е фискален бон ,тя служи единственно касиера да си оправдае липсващите пари в касата.
Re: Мтел измамници
На мен ми е ясно, че се издават и двете бележки, но при маркиране на плащането е избрано в брой без да ме попитат, което всъщност не е редно. Днес всъщност получих и отговор от Мтел:
Явно по Коледа наистина стават чудеса
Уважаема госпожа Плачкинова,
Благодаря Ви за отделеното време и изразеното във Вашия e-mail до Директор „Обслужване на клиенти” мнение, което, уверявам Ви, е ценно за нас. Моля да приемете извинения от името на компанията за причиненото Ви неудобство, при обслужването в магазин на компанията в гр. Бургас, ул. „Сан Стефано” №129. Случаят е предоставен на ръководството на Дирекция “Продажби” и са предприети необходимите мерки.
Като компенсация, Prima карта с номер ... е заредена с допълнителна сума от 20 лв.
Успешна Нова 2012 Година!
Ina Shipkova
Явно по Коледа наистина стават чудеса

-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Вто 01 фев 2011 15:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Silistra
Re: Мтел измамници
Еее ами честито! Браво на служителката Ина че е отделила време и внимание за да ви компенсира!
Абе преди година всички бяха най-доволни от услугите на М-тел скоро пак ще е така аз за това не бързам да сменям оператора само плана трябва да сменя - може и още утре докато съм в почивка.
Абе преди година всички бяха най-доволни от услугите на М-тел скоро пак ще е така аз за това не бързам да сменям оператора само плана трябва да сменя - може и още утре докато съм в почивка.
- zloby3400
- Мнения: 811
- Регистриран на: Сря 19 ное 2008 9:38
- Автомобил: Golf III
- Двигател: AEK 1996
- Местоположение: София/Ямбол
- Контакти:
Re: Мтел измамници
Хм, не разбирам защо не са ти върнали тези 20 лева кеш и да извършат плащане с дебитна карта без да издават нов касов бон?
Re: Мтел измамници
Имах голямата глупост, да сключа договор с мтел за предоставяне на интернет и телевизия през мрежата на спектрумнет във Варна.Проблемите ми започнаха около две седмици сле инсталирането на услугата - загуби на пакети ,нисък ъплолд и прекъсваща телевизия.Идваха 4 или 5 екипа вкъщи, правиха се оптимизация на трасето, подменя се устройството за телевизията, но резултат никакъв.Реших по културния начин да си пусна жалба в КЗП, но днес ми се обадиха и ми заявиха, че са получил отговор от мтел, че проблема е отстранен и дори съм получил един безплатен месец,което разбира се не е вярно и аз си пазя касавите бележки.Старая се да звъня през три дни на съпорта, тъй като това е законовия срок за решаване на проблема, но явно според Вас проблем няма.Ако темата не се затрие ще се видим в съда и ще пиша за развръзката.
П.С. Ето и цялата ми тема във форума http://forum.spectrumnet.bg/showthread.php?t=4893
П.С.2 Това е копие и само се жалвам пт тея к****.
П.С. Ето и цялата ми тема във форума http://forum.spectrumnet.bg/showthread.php?t=4893
П.С.2 Това е копие и само се жалвам пт тея к****.
Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта