mely написа:Вервай ...ама не е баш така.Аз нали го ядох...2 пъти с телефони на приятели.Някъде бях писал в нечия тема.
КЗП просто потвърдиха становещето на сервиза.Единия път дисплея се пукнал щото е удрян...а той се пукна както соя на бюрото пред нас.Втория път ония в сервиза казаха -мокрен и КЗП потвърдихпа мокрен е...съдете се ако искате.
Та така,оказва се че КЗП нищо не правят а само си вземат заплатките.Няма да се учудя ако вече и процент от продажната цена отива за тях.
Едно време ставаше ...и аз съм се оправял много пъти ноооооо.
mely написа:Winner25 написа:
orlin4ooo написа:
давам това мнение като бивш служител на Германос - да винаги те изкарват че си го намокрил...
Това съм ги чувал и от бивш служител на 2be. Явно е редовна практика
Не са само Германос -Всички така действат.Мтел също.Но най интередното е че КЗП им преглася ....дааааааа мокрен е
Аз казах нещо....Сега и до КЗП да се обърнеш и те ще ти кажат същото каквото и Германос.От тази институция файда няма.Имаше докато нашите търговци не се бяха окопитили.Тази инстанция глоби не може да налага.....