Проблем с бойлер Diplomat

Компютри и интернет, аудио и видео, GSM, електроуреди и всяка друга техника, различна от автомобилната, обзавеждане
petrushkov
Мнения: 320
Регистриран на: Вто 27 окт 2009 21:41
Автомобил: VW T4 1996
Двигател: AET
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Проблем с бойлер Diplomat

Мнениеот petrushkov » Пон 05 дек 2016 14:44


За увеличаване живота на бойлера има друг трик. Поставят се някакви керамични парчета (може и чиниика за чай , ако влезе през дупката на фланеца)на нагреватела (разкъсва електромагнитните вълни от паразитен ток и намалява образуването на котлен камък. Пробвал съм го, работи. За една година преди и след около 50% по малко котлен камък в бойлера и по реотана.
И колегата Stivi е прав, по отношение на максималната температура и живота :)

Последна промяна от petrushkov на Вто 06 дек 2016 7:18, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12115
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Проблем с бойлер Diplomat

Мнениеот К.Одаджийски » Пон 05 дек 2016 21:15


Ами сухата защита най-вероятно е можела да се включва и заради прецакан реотан.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6362
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Проблем с бойлер Diplomat

Мнениеот ktamen » Пон 05 дек 2016 21:44


petrushkov написа:За увеличаване живота на бойлера има друг трик. Поставят се някакви керамични парчета (може и чиниика за чай , ако влезе през дупката на фланеца)на нагреватела (разкъсва електромацнитните вълни от паразитен ток и намалява образуването на котлен камък. Пробвал съм го, работи. За една година преди и след около 50% по малко котлен камък в бойлера и по реотана.
И колегата Stivi е прав, по отношение на максималната температура и живота :)

Ама трябва да вкараш и един мармот вътре да завива котления камък със станиол :th_up


petrushkov
Мнения: 320
Регистриран на: Вто 27 окт 2009 21:41
Автомобил: VW T4 1996
Двигател: AET
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Проблем с бойлер Diplomat

Мнениеот petrushkov » Вто 06 дек 2016 7:17


Колега ktamen много ги харесвам мармотите :) реотан и труд по 50 левчета :)


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12115
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Проблем с бойлер Diplomat

Мнениеот К.Одаджийски » Вто 06 дек 2016 8:19


Ами, реотан с всичките му гайки, шайби, подложки, уплътнители, анодна защита и гумата на фланеца са около 30-35 лв. За труд може и 50 лв да е, не е малко работа да се смени


Потребителски аватар
Sonny_89
Мнения: 866
Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
Двигател: CFFB + Z19DTH
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с бойлер Diplomat

Мнениеот Sonny_89 » Вто 06 дек 2016 8:30


Ама защо реотан? Казах ви, че със стария терморегулатор си нагряваше както трябва, просто изключваше защитата (предполагам, заради регулатора). Сега вече нямам този проблем, но просто дори врътката да е на max, индикаторът не може да стигне до максималната си стойност.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6362
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Проблем с бойлер Diplomat

Мнениеот ktamen » Вто 06 дек 2016 8:52


Щом ти стига водата, не пипай!
Ниската температура наистина рязко увеличава живота на бойлера, освен това се намалява отделянето на котлен камък.
Това за порцелановите полета е вярно, само ако има и мармот във бойлера, иначе не действа.



Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта