"Черен петък" в emag.bg

Компютри и интернет, аудио и видео, GSM, електроуреди и всяка друга техника, различна от автомобилната, обзавеждане
Marto_Polo
Мнения: 614
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: "Черен петък" в emag.bg

Мнениеот Marto_Polo » Пон 21 дек 2015 11:12


Да споделя и аз нещо за гаранцията. Купих преди време таблет. Гаранцията си беше ок, имаше си номер на продукта и беше към емаг. Наложи се да я ползавам след няколко месеца ползване. Пуснах заявка през сайта и дойдоха да я вземат от адрес. Дори бях забравил да сложа вътре гаранцията, но след като им звънях казаха, че не е проблем. Дотук всичко беше ок и го върнаха след 15дни някъде. Беше отстранен проблема (мисля, че беше софтуерен), но го бяха изпускали и беше вдлъбнат в единия ъгъл и сега там неможе да се залепи скрин протектора заради надигнатото и постоянно е отлепен. А бележката от сервиза с това какво са ремонтирали е на румънски и съответно неразбираемо за мен.
Наскоро на същия таблет потъна копчето за включване и понеже не знаех дали няма да откажат сервиз за такава повреда реших да си го поправя сам.




kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: "Черен петък" в emag.bg

Мнениеот kossis » Пон 21 дек 2015 11:21


Явно задължително ги хвърлят и чупят допълнително Румънците, за да не се праща за ремонт нищо. Другият вариант е да го изгубят.
Ти колега си от късметлиите.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: "Черен петък" в emag.bg

Мнениеот kossis » Вто 19 яну 2016 17:59


След като един потребител Николай Пенчев от Ало.бг ме набута с поръчка на куха пратка, която отказа по телефона ??? без изобщо да отиде до офиса на Еконт в Стара Загора. И разбрах от Еконт че имал и други три пратки за над 200 лева които отказал.
Разбрах че Еконт и другите Куриери играят с разни такива измамници за генериране на кухи доставки и реализиране на печалби от това.
В резултат на това и въпреки че на разписката пише че разходите се поемат от поръчителя на стоката, Еконт ме кара Аз да платя 8,40 за връщане на продукта в София. Или да го унищожели и да платя пак 4.40 ??? :screwy :mrgreen

Пиша това защото Същата измама се реализира от Е-маг и Куриерите ! Пращат се дефектни стоки на хората и после Куриера реализира Транспорт който поръчителят ще-неще плаща !!!

Измамници, които другата седмица ще вдигна на Ура !!!

Това доизбистрих и навързах след разговор с други потърпевши "доволни" от Е-маг.

Това е нашата куха икономика.

Едит
Вече не съм сигурен дали пратката ми е това което изпратих и ще искам при връщането да видя това !


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: "Черен петък" в emag.bg

Мнениеот kossis » Пон 25 яну 2016 14:28


ОФФ

Нека се знае, за да не отварям нова тема.

Днес си взех пратката като отказах да платя транспорта, поради горното ми съмнение за измама.
Малко смутени и замислени двамата приемчици бяха негласно - съгласни с мен.

После се обадих на въпросният измамник, който преди това си беше спрял телефона или не ми вдигаше изобщо.
Сега не ми позна другият номер и ми вдигна.
На въпроса ми -защо така е направил- смотоляви някаква глупост че бил се преместил, каквото и да значи това и ми пожела приятен ден.
Аз му казах че е измамник и че не съм платил за транспорта и отново той остава в играта.
Той вече не отоговаряше, но се чуваше фоново шум от приема на поръчки на друг служител на Еконт или друга конкурентна фирма вероятно.

Тоест измамника работеше за някоя куриерска фирма също, ако не и Еконт !

Или конкуренцията прави мръсно на Еконт или Еконт си самогенерира трафик поръчки.


Та този Николай Пенчев -тел.0886991115 най вероятно е техен служител и явно е и измамник ! :thumb_down :no :death :dummy :screwy :newsm66


Потребителски аватар
Skruji
Мнения: 1150
Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател:
Местоположение: София

Re: "Черен петък" в emag.bg

Мнениеот Skruji » Чет 28 яну 2016 11:42


Споделям опит с гаранционния сервиз и не само на Емаг.
От първия черен петък преди 2 години си купувам телефон HTC 8X. Чакам около 10 дни и го получавам. По една или друга причина не го ползвах много интензивно и преди 2-3 месеца, точно няколко седмици преди да изтече гаранцията, телефонът се разваля. Попълних формуляр на техния сайт и след няколко дни дойде куриер, взе го от мен и на сервиз. След 3 седмици ми връщат телефона, който бях пратил в безупречно състояние, надраскан отстрани и с някаква гадна, неизчистваема лепенка на гърба. Прежалвам драскотините и започвам да го ползвам. Да, ама не, след 2-3 дни отново същия дефект. Звъннах на телефона им, обясних им че така не се прави, не стига че не са го оправили, а ми го връщат и с козметични дефекти. Пак наново формуляр през сайта им, пак куриер и на сервиз. Стоя там около месец и ми пратиха мейл, че не може да се оправи и да избера дали да ми върнат парите или да купя нещо друго. Избрах да ми възстановят сумата, защото не харесах нищо при тях. Възстановиха ми я след няколко дни.
Общо взето постъпиха коректно и по закон. Друг е въпросът, че техниците в сервиза им са мърлячи.
От втория черен петък преди около година имам да купени таблета, от които единия дефектира. Върнах им го и го оправиха за около 2 седмици. Този път без външни забележки.
Т.е. като цяло са коректни.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: "Черен петък" в emag.bg

Мнениеот kossis » Чет 28 яну 2016 14:47


Като те чета, а и от моят личен опит, мисля повече да не купувам нищо от тия Румънски ............ :no Пък ако ще на 90 % да намалят стоките и само те да са магазинът.

Няма нищо без пари, което да е читаво- това е моят извод. Намалено ли е на повече от 15% значи е с дефект и тнт.

Имам си познат управител в Техмарт и в Технополис - звънвам и 15% надолу.

А и телефон от мобилен оператор никога повече няма да купя също - те са мъртви за мене. Даже и договори с тях няма за картите които ползвам- 4 карти има и нито една няма договор с тях :Mr Green Fun . И се обадих на едни номер да забраня да ми се обаждат за да ме агитират за разни договори.
Можел и два телефона да взема от тях с разни промо и тнт неща и все с дефекти. И с връзки го ремонитираха тоя смартфона и след около няколко месеца пак изби подцветката- на бял фон -петна,. Не е проблем и батерията още е ок, но дразни.
Абе Техо-магазините с истинска гаранция и познати управители е истината. А и 15 % намаление върху читав продукт.

Ще им купувам на тия дефектните стоки и ще си ги ремонтирам сам ?! Писна ми -станах спец по всьо и имам инструмент за всьо. А и на куриерите ще им пълня гушите.


Потребителски аватар
Skruji
Мнения: 1150
Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател:
Местоположение: София

Re: "Черен петък" в emag.bg

Мнениеот Skruji » Чет 28 яну 2016 17:40


По-скоро истината е, че техниката не е това, което беше. Особено смартфоните и таблетите, повечето ми познати с такива са опирали до сервиз по време на гаранцията. Срокът им на експлотация си е заложен фабрично за около 2 години и после нов. Аз не смятам, че за това са виновни търговците, но за сервиза си са. Не е допустимо перфектна външно стока да ти се връща в лош вид и дори неотремонтирана. Но въпреки това аз бих си купил продукти от Емаг отново, не само защото спазиха законовата норма спрямо мен. Даже днес си поръчах една машинка за подстригване. :smile


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: "Черен петък" в emag.bg

Мнениеот kossis » Пет 29 яну 2016 9:33


Абе техниката не била това което била ?! :bowdown

Защо тогава първите две кафемашини на Делонги купени от Техномаркет в разстояние на можеби 7 години нямат никакви проблеми и работят в двата апартамента и до ден днешен безупречно, а тази намалената от Е-маг която купих от Черният Перък имаше проблем с крана за парата ?

Сами можете да си отговорите.

Разликата в моделите на трите кафемашини е много малка, като тази последната е с една екстра повече- авто стоп след 10 минути. Нея я взех за Вилата.

И според мене, сервизът в Румъния които би следвало да ползваме ние тук е измислица. Аз не чух на някого да са ремонтирали продукт със сериозен дефект. Напротив- трошат ги още ?! :bowdown :screwy
Това какво е незнам ?
От цялата работа печелят куриерите, но и Емаг също имат печалби дори и от тези калпави стоки.
Примерно аз си ремонтирах сам машината и реално те си взеха парите от преоцененият продукт, които и без това е взет от завода като преоценен вероятно с по ниска цена.

И при смартфоните -ако продукта е на реалната си стойност не би следвало да има проблем. Има и проблемни модели и марки, но това е друга бира.

Специално за Емаг- търговците са с пълната вина за тези стоки и сервизирането им. Такава им е политиката на фирмата.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8369
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: "Черен петък" в emag.bg

Мнениеот Stivi » Пет 29 яну 2016 10:48


kossis написа:Абе техниката не била това което била ?! :bowdown

Защо тогава първите две кафемашини на Делонги купени от Техномаркет в разстояние на можеби 7 години нямат никакви проблеми и работят в двата апартамента и до ден днешен безупречно, а тази намалената от Е-маг която купих от Черният Перък имаше проблем с крана за парата ?

Сами можете да си отговорите.


Ти потвърждаваш точно тезата ,че техниката не е това което е била ,докато си мислиш че я отричаш icon_idea Сам казваш че ползваш кафе машини купени преди 7 години, а новата веднага дала фира,това означава ,че преди 7 години са правели много по-здрава техника каквото е искал да каже и колегата който цитираш :a045


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13380
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: "Черен петък" в emag.bg

Мнениеот Zdravko Zankov » Пет 29 яну 2016 10:50


Абе и аз се набутах с едни лампи,Филипс,за 3лв два броя.
Поръчах два комплекта.В описанието пише жълти,но изобщо не са жълти.
Да ги върна трябва да платя 6лв,толкова колкото ми струват лампите.
Едва ли ще поръчам нещо отново.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: "Черен петък" в emag.bg

Мнениеот kossis » Пет 29 яну 2016 11:14


Stivi написа:
kossis написа:Абе техниката не била това което била ?! :bowdown

Защо тогава първите две кафемашини на Делонги купени от Техномаркет в разстояние на можеби 7 години нямат никакви проблеми и работят в двата апартамента и до ден днешен безупречно, а тази намалената от Е-маг която купих от Черният Перък имаше проблем с крана за парата ?

Сами можете да си отговорите.


Ти потвърждаваш точно тезата ,че техниката не е това което е била ,докато си мислиш че я отричаш icon_idea Сам казваш че ползваш кафе машини купени преди 7 години, а новата веднага дала фира,това означава ,че преди 7 години са правели много по-здрава техника каквото е искал да каже и колегата който цитираш :a045


Ако четеш внимателно и разбираш малко от механиката на тези ел уреди, което не е задължително, ще видиш че проблемът е в недобре стругован кран.
Кранат е от месинг- вечен е и не се предлага като резерван част. Та при отварянето му видях че конусното легло не е добре струговано, защото по иглата оставяше кръгообразна следа. Тоест тя контактуваше с острят му ръб и не можеше да уплътни.
Завода е произвел примерно 1000 броя с дефектният кран и понеже дефекта е малък ги е продал на Е-маг на 1/4 от цената и така.
Невиждам това какво общо има с качествената продукция която е излезнала от същият този завод и се продава на реланата стойност ?
Това си е калпава изработка на крана за пара и няма нищо счупено и тнт. Но не значи че всички кафемашини са с монтиран такъв кран.
Просто прецизни настройки на струг в случая. Колкото по масово производство, толкова повече шанс за дефектни елементи.


Потребителски аватар
Skruji
Мнения: 1150
Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател:
Местоположение: София

Re: "Черен петък" в emag.bg

Мнениеот Skruji » Пет 29 яну 2016 11:24


Изображение
Съжалявам ама не се сдържах :biggrin


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: "Черен петък" в emag.bg

Мнениеот kossis » Пет 29 яну 2016 11:32


Каква конспирация.
Просто стоката трябва да се продаде, макар и с леки дефекти. А къде е иделаното място за това ? В интернет пространството естествено. Че и куриерите са на печалба.


Потребителски аватар
Skruji
Мнения: 1150
Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател:
Местоположение: София

Re: "Черен петък" в emag.bg

Мнениеот Skruji » Пет 29 яну 2016 11:39


Просто не мога да си представя схемата за дефектната партида, продадена на някаква ниска цена. И как ако даден производител има реноме, ще пусне с ясно съзнание дефектна стока за продан.
Може и да си прав, но за мен е нереално.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: "Черен петък" в emag.bg

Мнениеот kossis » Пет 29 яну 2016 11:56


Ами факт -същите тези намалени кафемашини през Черният петък се появиха после повторно като преоценени -отваряни и върнати от клиентите. Явно хората не са могли да си фрезоват капещият кран. :Mr Green Fun Но допускам че е имало и с други дефекти.
Същото стана пак с тези кафемашини по коледа- пак имаше преоценени - върнати.

Аз лично я купих от ОЛХ от едни тарикат който я продаваше уж защото я взел за подарък но човека имал вече такава, после си призна че било с цел печалба. Купих я с малко по висока цена, защото се замотах и не си взех през Черният петък. Накрая разбрах защо я е продавал. Та тоя хем спечели, хем се отърва от дефекта.
Аз пък съм доволен че дефекта не беше голям и го оправих. При другите може и да е имало и по сериозни проблеми.

А относно завода- това са заводи в Китай, работещи за конкретна марка и правещи продукт с определено качество поръчано от Марката.
Това че тези машини са били трето качество и примерно е трябвало да отидат за продажба в страни от третият свят е друга тема. Обаче и ние получаваме подобни стоки много често защото нашите дистрибутори търсят продукти по нашите възможности, което често е свързано с по ниско качество и дефекти.
Аз лично купих Партнер колибри- моторен тример за трева с лек дефект в сглобката който оправих, но на реалната цена от магазин, после пък взех Хускварна -моторна коса за 700 лева пак с дефект- бензиновода се разпадаше от бензина. Смених го със силиконов и се оправи работата.

Та на завода в Китай му е все едно къде ще отиде продукцията произведена от него - той си търси парите за съответното качество !
А и на Марката и е все едно че тук ще си купиме некачествена тяхна стока. В Западните страни е техният истински пазар.

Трябва да разбереме че докато ни е нисък стандарта и покупателната възможност, ще ни се предлагат стоки трето качество на по ниски цени, както и некачествена продукция.
Ние сме Държава със стандарт от третият свят, а пък се учудваме че ни продават стоки предназначени за там с ниско качество.



Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта