RE:Проблем с монтажа на бойлера грее мек.връзка

Компютри и интернет, аудио и видео, GSM, електроуреди и всяка друга техника, различна от автомобилната, обзавеждане
Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Re: RE:Проблем с монтажа на бойлера грее мек.връзка

Мнениеот golfer » Вто 02 апр 2013 9:33


ktamen написа:Моля привържениците на лошата нула да ми обяснят другата мека връзка що не грее :mhihi :mhihi

написал съм го, ама требе да се чете:
Студената не грееше защото клапана при мен е пластмасов и прекъсва веригата.




anton123
Мнения: 169
Регистриран на: Пон 06 апр 2009 21:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sliven

Re: RE:Проблем с монтажа на бойлера грее мек.връзка

Мнениеот anton123 » Вто 02 апр 2013 9:38


Aбсолютно същия проблем вчера,след смяна на нагревател няма проблем.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6362
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: RE:Проблем с монтажа на бойлера грее мек.връзка

Мнениеот ktamen » Вто 02 апр 2013 11:11


golfer написа:
ktamen написа:Моля привържениците на лошата нула да ми обяснят другата мека връзка що не грее :mhihi :mhihi

написал съм го, ама требе да се чете:
Студената не грееше защото клапана при мен е пластмасов и прекъсва веригата.

Това обяснява защо при теб е греела само едната мека връзка, но аз имах предвид бойлера на Митко.


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6382
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Re: RE:Проблем с монтажа на бойлера грее мек.връзка

Мнениеот MITKO_DVD » Вто 02 апр 2013 11:32


bayspiro написа:
MITKO_DVD написа:

П.С.друго което ми прави впечатление е че когато бойлера е изразходван да речем на половина и трябва да грее около 1 час бойлера,то първите да речем 40 минути меката връзка си е студена,последните 10-15 мин. преди да изключи се затопля icon_idea icon_idea icon_idea


С това требеше да започнеш - наред ти е бойлера и нулата, клапана сигурно е от новия модел. Той така си работи - като се повиши налягането /водата се разширява/ -пуска по малко назад в тръбата /стария модел капеше постоянно от малката тръбичка на клапана и правеше баните на г..з от варовик и ръжди, а и от това блокираше предпазителния механизъм - за това го модифицираха. :beer

Клапана беше в к-т с бойлера и ми се строи много по-малък от колкото клапана на стария бойлер,а е и месингов или няква такава сплав,сега довечера ще взема да сложа стария клапан който е пластмасов за проба и ще пиша icon_idea icon_idea


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: RE:Проблем с монтажа на бойлера грее мек.връзка

Мнениеот radi_nrj » Вто 02 апр 2013 13:59


MITKO_DVD написа:Клапана беше в к-т с бойлера и ми се строи много по-малък от колкото клапана на стария бойлер,а е и месингов или няква такава сплав,сега довечера ще взема да сложа стария клапан който е пластмасов за проба и ще пиша icon_idea icon_idea


Не знам тук как е ама на Елдом ако сам си смениш възвратния пада гаранцията!


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6382
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Re: RE:Проблем с монтажа на бойлера грее мек.връзка

Мнениеот MITKO_DVD » Вто 02 апр 2013 15:40


radi_nrj написа:
MITKO_DVD написа:Клапана беше в к-т с бойлера и ми се строи много по-малък от колкото клапана на стария бойлер,а е и месингов или няква такава сплав,сега довечера ще взема да сложа стария клапан който е пластмасов за проба и ще пиша icon_idea icon_idea


Не знам тук как е ама на Елдом ако сам си смениш възвратния пада гаранцията!


тук всичко ти се дава в насипно състояние и ти си го сгабаш,като конструктор на млад техник от едно време,само че с китайско упътване :mhihi :mhihi


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: RE:Проблем с монтажа на бойлера грее мек.връзка

Мнениеот LILO&STICH » Вто 02 апр 2013 15:41


MITKO_DVD написа:
radi_nrj написа:
MITKO_DVD написа:Клапана беше в к-т с бойлера и ми се строи много по-малък от колкото клапана на стария бойлер,а е и месингов или няква такава сплав,сега довечера ще взема да сложа стария клапан който е пластмасов за проба и ще пиша icon_idea icon_idea


Не знам тук как е ама на Елдом ако сам си смениш възвратния пада гаранцията!


тук всичко ти се дава в насипно състояние и ти си го сгабаш,като конструктор на млад техник от едно време,само че с китайско упътване :mhihi :mhihi

Е ти имаш вече корейска база .Колко му е,да се справиш и с китайски кенеф :mhihi


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6382
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Re: RE:Проблем с монтажа на бойлера грее мек.връзка

Мнениеот MITKO_DVD » Вто 02 апр 2013 20:04


Сложих пластмасовия клапан от стария бойлер и след 5 мин.работа-бойлера беше загрял на около 40-50 градуса меката връзка отново започна да става топла,което ще рече че не е до лоша връзка на нулата icon_idea ,явно си е така.
Искам да помоля някой да провери и при него ли е така или не-дали след като е загрял на 2/3 бойлера меката връзка на студената вода да ли згрява-затопля ли се icon_idea

П.С.май разбрах къде ми е грешката :redface ,аз връзвам меката връзка директно на клапана,а към самия бойлер имаше един пластмасов фитинг,който явно трябва да го вържа на клапана и меката връзка на фитинга,защото по този начин явно меката връзка притиска клапанчето от долу и го отваря лекичко icon_idea icon_idea icon_idea icon_idea


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: RE:Проблем с монтажа на бойлера грее мек.връзка

Мнениеот milmar » Вто 02 апр 2013 21:37


Виж настройката на терморегулатора, не е желателно бойлера да нагрява на максимум. Постоянното качване на налягане (заради високата температура, особенно ако е над 90 градуса) води до постоянна "гимнастика" (раздуване-свиване) на водосъдържателя и преждевременна амотризация на покритието му. Както и други потенциални неприятности.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6362
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: RE:Проблем с монтажа на бойлера грее мек.връзка

Мнениеот ktamen » Вто 02 апр 2013 22:09


milmar написа: не е желателно бойлера да нагрява на максимум.

:th_up
Всъщност е препоръчително да загрява на минимум. Скоростта на корозия много силно зависи от температурата, температурните загуби (демек паричките, които плащаш за да имаш постоянно топла вода независимо дали я ползваш или не) също зависят от температурата. Количеството котлен камък, което се отлага и то зависи от грудусите, на които се изключва нагревателя.
Бойлера, който ползваме тук е около 30годишен поцинкован от бай Тошово време. Почти не е изключван за тези 30 години. Преди няколко години за първи път прокапа, купих му гърне от неръждавейка, но се оказа че капе от уплътнението на нагревателя. Наложи се да сменя целия нагревател, а неръждаемото гърне си ми остана. Като го отворих очаквах да е догоре пълен с котлен камък защото като съм ходил да ремонтирам бойлерите на комшии въпреки, че са работили само по няколко години вадя от тях по една кофа котлен камък, но от нашия извадих само една шепа. Релето го изключва при около 45 градуса.


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6382
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Re: RE:Проблем с монтажа на бойлера грее мек.връзка

Мнениеот MITKO_DVD » Сря 03 апр 2013 7:48


Бойлера никога не го държа на макс.винаги е една идея преди това icon_idea

Вие вадите котлен камък,аз от моя стария оня ден можех да извадя за 1г.и 8м. 1 кофа тиня и ръжда :eek :eek :eek


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: RE:Проблем с монтажа на бойлера грее мек.връзка

Мнениеот fox_vt » Сря 03 апр 2013 11:42


Така е навремето от нашия вадехме една кофа цифром и словом тиня и ръжда,ама тиня все едно от блато гребана :mhihi Ама то като видях в какво състояние са вик тръбите и колко пясък идва и ми запушва душа на проточния е нормално тва явление.


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6382
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Re: RE:Проблем с монтажа на бойлера грее мек.връзка

Мнениеот MITKO_DVD » Сря 03 апр 2013 19:29


bayspiro написа:...наред ти е бойлера и нулата, клапана сигурно е от новия модел. Той така си работи - като се повиши налягането /водата се разширява/ -пуска по малко назад в тръбата /стария модел капеше постоянно от малката тръбичка на клапана и правеше баните на г..з от варовик и ръжди, а и от това блокираше предпазителния механизъм - за това го модифицираха.


имаме участник познал точния резултат :bowdown :bowdown :bowdown

днес взех нов клапан щот тес клесове от БГ сервиз са много зле било от него и това не го покрива гаранцията-бойлер на 1 ден :eek :eek :eek :eek :eek ,взех сложих и по препоръка на Калинчо-Одата,който измъчих доста последните 2-3 дена :redface :redface :beer :beer :beer ми каза като сложа новия клапан да не завивам меката връзка да видя да ли това твърдение на Бай Спиро е вярно и така и стана след 3-4 мин. работа бойлера(беше по показания на средата) почна да капе от самия клапан където се завива меката връзка,НЕ от пишката отстрани icon_idea ,таа че няма яд,явно са така icon_idea

П.С.а тез от БГ сервиз ме е страх да ги викна повече у нас ,като се има в предвид че те са гаранционен сервиз на почти всички марки за бяла и черна техника дет се вика всичко дет е с ток :thumb_down :thumb_down :thumb_down :thumb_down :thumb_down


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6362
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: RE:Проблем с монтажа на бойлера грее мек.връзка

Мнениеот ktamen » Сря 03 апр 2013 19:42


Нещо не ми стана ясно :rolleyes Това връщане на гореща вода няма ли да вдигне сметката за ток (осезателно да я вдигне). Ако клапана капе или е неизправен или налягането е прекалено голямо - И в двата случая става въпрос за проблем :exclaim И ми се струва, че проблема е в хептен китайския възвратен клапан - той не трябва да пуска нито капка назад :exclaim при никакво налягане. Щом пуска значи трябва да се смени с друг произведен по-далечко от Големио Дувар.
Доколкото разбирам предпазния клапан и възвратния клапан са обединени - Може ли снимка на една такава чудесия.


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6382
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Re: RE:Проблем с монтажа на бойлера грее мек.връзка

Мнениеот MITKO_DVD » Сря 03 апр 2013 20:07


Изображение



Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта