ТЕХНОМАРКЕТ гр. Шумен арогантни!

Компютри и интернет, аудио и видео, GSM, електроуреди и всяка друга техника, различна от автомобилната, обзавеждане
denyodeniz
Мнения: 134
Регистриран на: Съб 10 ное 2012 21:45
Автомобил: Audi s4 b5 Avant
Двигател: 2700
Местоположение: BG

Re: ТЕХНОМАРКЕТ гр. Шумен арогантни!

Мнениеот denyodeniz » Чет 31 мар 2016 10:20


Аз нали съм обяснил какво е станало, що не четете? Подал съм жалби и имаше ефект от това ! Прочетете предходните ми мнения, обяснил съм ясно какво е станало.




KOKO ГЕОРГИЕВ

Re: ТЕХНОМАРКЕТ гр. Шумен арогантни!

Мнениеот KOKO ГЕОРГИЕВ » Чет 31 мар 2016 10:53


Привидно случката с акумулатора няма нищо общо и са прави колегите със забележките към мен, но ако се замислят внимателно ще намерят и то много общо. Касае поведението и на двамата "потърпевши потребители", навици и пр.
И дайте така лесно да не псуваме Техномаркет независимо, че "свинчо" ми е ужасно противен, ако въобще все още е собственик. Винаги е имало и ще има обидени, вкл. и аз съм бил такъв, но трябва да има въздържаност и подход към насрещния. :icon_lol
Ами ако случката беше с покупка по Интернет и беше установил проблеме вече освободил стоката щях да го питам аз на кого щеше да хленчи и с кого щеше да говореше на висок тон. Ставало е пред очите ми и съм съжалявал потърпевшите, но виновни са си те, че са бързали и не са гледали. :confused


Потребителски аватар
777
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2789
Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
Автомобил:
Двигател:

Re: ТЕХНОМАРКЕТ гр. Шумен арогантни!

Мнениеот 777 » Чет 31 мар 2016 10:58


С покупка по Интернет проблемите са по-малко, защото след като си "освободил" стоката пак имаш право да я върнеш и да си прибереш парите в 15 дневен срок - без значение дали има дефект или просто си решил, че не ти трябва. Специално при ТМ обаче подозирам, че при покупка през Интернет почти сигурно ще получиш мостра или нещо купувано и връщано. Един вид надцакване.

А авторчето май е по-заблудено и от шестокласник. С всяка следваща реплика затвърждава това впечатление. Ще има доста да се дърви и просълзява през годините, а като стане на 40 съм сигурен, че много важно ще поучава младите.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20258
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: ТЕХНОМАРКЕТ гр. Шумен арогантни!

Мнениеот Vlad777 » Чет 31 мар 2016 11:04


KOKO ГЕОРГИЕВ написа:Привидно случката с акумулатора няма нищо общо
Точно така. В единия случай имаме дефектна стока, а в другия някакъв тарикат. В двата случая правото е на точно противоположната страна.
KOKO ГЕОРГИЕВ написа: Касае поведението и на двамата "потърпевши потребители", навици и пр.
Точно така. Колегата е видял, че го правят на маймуна и е в правото си да поиска извинение за претърпяното унижение и стрес. Абсолютно го подкрепям с ДВЕ РЪЦЕ! Търговецът даже е трябвало не само да се извини като е осъзнал грешката си, но и да направи някакъв комплимент като компенсация, вместо да се дърви как може да задържи телефона. Същото се случи и с мен в техномаркет. Пределно ми е ясно какво отношение имат тея арогантни "служители", които кой знае как се "уреждат" на тези позиции :wild Само дето са ми мааалко по-здрави нервите и не се поддадох на простата управителка, а тя си влезе в мишата дупка пред 20 човека персонал и 100 човека клиенти - магазинът беше фул. До ден днешен името й излиза в Интернет. Tемата са я прочели десетки хиляди хора - към днешна дата 39'334 прегледа.
KOKO ГЕОРГИЕВ написа: И дайте така лесно да не псуваме Техномаркет
Що? Според мен пък колкото повече хора ги псуват, толкова повече други хора ще разберат, НИКОГА да не пазаруват от там. Никога.
KOKO ГЕОРГИЕВ написа: Ами ако случката беше с покупка по Интернет и беше установил проблеме вече освободил стоката
При покупки от интернет можеш да върнеш стоката в 2 седмичен срок без каквито и да е обяснения и търговецът е длъжен да ти върне парите. Глобите за неизпълнение са доста солени. Няма търговец, който да не го знае това.


Потребителски аватар
deepd
Мнения: 78
Регистриран на: Пон 25 май 2009 20:17
Автомобил: Golf VII
Двигател: CLHB - 2015
Местоположение: BG / Шумен

Re: ТЕХНОМАРКЕТ гр. Шумен арогантни!

Мнениеот deepd » Чет 31 мар 2016 11:12


За да се случи такава случка са необходими 3 неща - дефектна стока, некомпетентна управителка(ако беше мъж можеше по различен начин да потекат обстоятелствата не за друго а вижда се че има емоции в случая) и не на последно място потребител който си търси правата. Подобно е както се случва при самолетна катастрофа, тоест никога няма само една единствена причина. Колегата няма смисъл да лъже и според мен е наясно, че тук няма кой да му помогне, но целта му е да предупреди колкото се може повече хора, за което трябва да му благодарим, а не да го нападаме с житейски и други поуки. Всеки сам ще си направи извода от случката. Затова е нормално повечето тук да са доволни, просто не са минали от твоя път,защото просто не са се сблъскали трите неща. А колкото до автора на темата, няма значение на колко си,но всеки си има все пак резервен нещо за ало ало,не можеше и нямаше ли възможност да си купиш смарт от рая на техниката все пак на там казваш че тръгваш - Китай? Там не знам как са правилата, но знам че са по евтини. Верно гаранция това онова,но все пак... Аз скоро си купих подобно от сайт от Китай, но само темата за моя модел и само за ром а има над 350 страници,отделно около 100 за покупка,общи коментари,аксесуари,та дори отделна тема само за батерия. Разбира се не всичко съм чел, но в случая явно някъде трябва да е тръгнало слуха с този проблем с този конкретен модел. Все някое време трябва да си отделил колкото и да си зает, щом си отишъл с ясната идея какво точно ще купиш предполагам или греша.


Потребителски аватар
gergeto
Мнения: 3344
Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: ТЕХНОМАРКЕТ гр. Шумен арогантни!

Мнениеот gergeto » Чет 31 мар 2016 11:36


Абе нали всичко е приключило успешно и няма недоволни....Истината е че трябва да си знаем правата и задълженията като потребители и в подобни случаи,без излишно изтърване на нервите да си потърсим правото и ако не се получи м/у двете страни(купувач и продавач),затова са тия комисии на потребителите,а след тях да не се налага,но има и по-висши инстанции...


m135
Мнения: 226
Регистриран на: Нед 24 юли 2011 22:05
Автомобил: vw polo 1.4mpi
Двигател: AUD 2000
Местоположение: svishtov

Re: ТЕХНОМАРКЕТ гр. Шумен арогантни!

Мнениеот m135 » Чет 31 мар 2016 11:55


Много си прав колега когато ми се наложи да решавам такъв проблем първо разлиствам Закона за защита на потребителите, и едва след това ходя да си търся правата. преди години ми се случи да купя МП4 от технополис. Както работеше забива и така остава, оправяше се едва след сервиз, 3 пъти ходи на ремонт. За съжаление закона е така написан че ще я вземат неограничен брой пъти на ремонт докато в един момент изтече гаранцията и я хвърляш. Исках да доплатя и да взема нещо работещо, но не. След като я взех, първите два пъти установих че само са я рестартирали, без да преинсталират или нещо друго, след като заби 3 път ми писна, и направих така че следващият път да не могат да я рестартират, занесох я и този път я ремонтираха така че и досега си работи. Просто нямаше смисъл да занимавам КЗП, след като закона не е на моя страна.
В случая управителката е можела да го плъзне по нанадолнището, и дори и КЗП да се намеси все тая, мотива е: телефона е приет и пратен на ремонт, оформя си протоколите и купувача да му мисли, следващият път как ще пазарува!


Потребителски аватар
deepd
Мнения: 78
Регистриран на: Пон 25 май 2009 20:17
Автомобил: Golf VII
Двигател: CLHB - 2015
Местоположение: BG / Шумен

Re: ТЕХНОМАРКЕТ гр. Шумен арогантни!

Мнениеот deepd » Чет 31 мар 2016 12:24


Забравих най-важния фактор - бързането. Не напразно е казано 100 пъти мери... един раз ший. Сигурен съм че колегата ако е имал време, щеше първо да прочете темата, спомената горе за ТМ, щеше да разлисти споменатите съответно форуми относно модела, а защо не и Закона за правата...


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6362
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: ТЕХНОМАРКЕТ гр. Шумен арогантни!

Мнениеот ktamen » Чет 31 мар 2016 12:42


m135 написа:В случая управителката е можела да го плъзне по нанадолнището, и дори и КЗП да се намеси все тая, мотива е: телефона е приет и пратен на ремонт, оформя си протоколите и купувача да му мисли, следващият път как ще пазарува!

Глупости, авторът е високообразован и с богат житейски опит :bowdown затова от магазина са се уплашили и са му сменили телефона :mhihi


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12115
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: ТЕХНОМАРКЕТ гр. Шумен арогантни!

Мнениеот К.Одаджийски » Чет 31 мар 2016 13:20


m135 написа:Много си прав колега когато ми се наложи да решавам такъв проблем първо разлиствам Закона за защита на потребителите, и едва след това ходя да си търся правата. преди години ми се случи да купя МП4 от технополис. Както работеше забива и така остава, оправяше се едва след сервиз, 3 пъти ходи на ремонт. За съжаление закона е така написан че ще я вземат неограничен брой пъти на ремонт докато в един момент изтече гаранцията и я хвърляш. Исках да доплатя и да взема нещо работещо, но не. След като я взех, първите два пъти установих че само са я рестартирали, без да преинсталират или нещо друго, след като заби 3 път ми писна, и направих така че следващият път да не могат да я рестартират, занесох я и този път я ремонтираха така че и досега си работи. Просто нямаше смисъл да занимавам КЗП, след като закона не е на моя страна.
В случая управителката е можела да го плъзне по нанадолнището, и дори и КЗП да се намеси все тая, мотива е: телефона е приет и пратен на ремонт, оформя си протоколите и купувача да му мисли, следващият път как ще пазарува!
Ако са приели промените в закона за защита на потребителите миналата година, вече стоката може да се замени след 3 посещения в сервиза в гаранционния срок.


Потребителски аватар
777
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2789
Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
Автомобил:
Двигател:

Re: ТЕХНОМАРКЕТ гр. Шумен арогантни!

Мнениеот 777 » Чет 31 мар 2016 13:23


След 3 посещения, но за един и същи дефект. На 3-то ходене може да променят леко диагнозата и да го броят за първи.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: ТЕХНОМАРКЕТ гр. Шумен арогантни!

Мнениеот stefan4o » Чет 31 мар 2016 13:27


ktamen написа:
m135 написа:В случая управителката е можела да го плъзне по нанадолнището, и дори и КЗП да се намеси все тая, мотива е: телефона е приет и пратен на ремонт, оформя си протоколите и купувача да му мисли, следващият път как ще пазарува!

Глупости, авторът е високообразован и с богат житейски опит :bowdown затова от магазина са се уплашили и са му сменили телефона :mhihi

Цялата тая тема нямаше да я има, ако господин авторът й беше още в магазина ПРЕДИ покупката разгледал какво точно купува. Ама явно тия телефони ги вземате все едно си пазарите кило сирене от магазина. Отдели 5-10 минути, огледай го, пробвай го как работи, пък тогава го плати, толкоз ли е трудно? Аз как ПОМОЛИХ продавача да ми разпечата телевизора, да го тествам дали работи, да видя комплектът му дали е пълен? И досега драми съм нямал с отношение на продавач-консултанти.


Потребителски аватар
777
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2789
Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
Автомобил:
Двигател:

Re: ТЕХНОМАРКЕТ гр. Шумен арогантни!

Мнениеот 777 » Чет 31 мар 2016 13:35


Човекът има достатъчно опит от училище и няма нужда да пробва телефона - знае, че ако има дефект като отиде веднага ще му го сменят или върнат парите. Все пак има опит, нищо че купува за първи път. Пък и има шестици по математика и икономика.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12115
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: ТЕХНОМАРКЕТ гр. Шумен арогантни!

Мнениеот К.Одаджийски » Чет 31 мар 2016 17:05


Добре де, как става номера? Отива един в магазина, купува си водоструйка от промоцията, на другия ден си изпира килимите в къщи, пък си вика: Абе то е октомври месец, аз какво ще я правя тая водоструйка зимата, обратно в кашона и в магазина я връща. Решил е че не му трябва. Хората си му върнаха парите без драми.


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10072
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: ТЕХНОМАРКЕТ гр. Шумен арогантни!

Мнениеот group® » Чет 31 мар 2016 17:14


Много странна логика вадите.
К'во значи да е гледал?
Там ти включват телефона и това е. Работи ли - работи.
Той откъде да предполага, че батерията може да не се вади?
То по вашата безумна логика трябва когато купувам нещо да седя 2 часа в магазина и да тествам всяка функция и т.н. ли?
Батерията вади ли се - да.
Сим карта работи ли - да.
Мемори - да.
Обхват - да.
Калкулатор - да.
....
Безумно!!!
Т'ва да не е покупка през OLX, еконт, втора ръка и т.н. мизерийки?!
Човек си отива и купува НОВА стока!
Това значи, че не трябва да има проблеми с нея и няма нужда да тества всяка функция!
Т'ва, че тея боклуци от ТЕХНОМАРКЕТ продават мостри на същата цена е поредното доказателство, че са боклуци.
В цял свят не е така, но тук и клиентите са по-лесни за клатене, затова си правят каквото искат.

И да - купуването на нова техника, трябва да е просто като купуването на сирене - отиваш и купуваш, а джаджата ТРЯБВА да си работи. Не да се тества и гледа 2 часа - сиромашка работа. А търговецът е субект, който с неправилни и неадекватни намеси при проблем със стоката (винаги и във всичко има % брак/грешки/проблеми), трябва да понеся санкция. В случая тази тема - ТЕХНОМАРКЕТ боклуци!
Все повече хората се научават да пазаруват онлайн и некоректните търгаши ТЕХНОМАРКЕТ и ТЕХНОПОЛИС ще си му берат гайлето. А и вече го правят - в момента са като галерия. Хората ходят да видят как изглежда стоката преди да купят онлайн. И другото е да разчитат на бързаци, които не могат да чакат онлайн поръчка или старомодни хора (аз съм от тези 2 вида клиенти) :drunk

Скачате на колегата, защото е малък, защото ви е лесна мишена, но на неговото място 99% от критикарите щяха да реват също по форумите и друга песен да пеят. За повечето от пишещите тук имам доста наблюдения през годините и знам какво говоря :mhihi
Обиждате момчето със сарказъм и добре че съм пенсиониран темерут и нямам време за глупости... :icon_evil

Живейте си живота и помнете, че от всеки има по-голям ...!

п.с. много ми е интересно що не скочихте на Владо в неговата тема :c010 :mhihi


едит; Ода навремето в Walmart в щатите имаше опция 6 месеца да върнеш всякаква техника без обяснение и ти връщат парите. Сега не знам дали още е толкова срока (промениха се доста нещата), но пак има 100% такъв. Та всички сиромаси ямайци си купуваха за лятото телевизори, аудио системи, плейстейшъни и т.н. После преди да си идат в Ямайка връщаха и си взимаха парите. На повечето тук това ще се стори извънземно, но всъщност това си е истинска пазарна икономика. Въпросния магазин имаше супер обороти благодарение на такива юзър френдли практики и реално тази загуба е минимална, защото върнатата стока се продава рефърбиш на по-ниска цена. И ако примерно 10% от хората връщат стока, то пак са много напред, защото биеха BestBuy в продажби на техника. Пак казвам, че това беше доста отдавна и сега са по-различни пазарите там, но отново е в полза на клиентите. Тук няма нищо подобно. Единствено онлайн търговията е някаква светлина тук...



Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта