ТЕХНОМАРКЕТ гр. Шумен арогантни!
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: Съб 10 ное 2012 21:45
- Автомобил: Audi s4 b5 Avant
- Двигател: 2700
- Местоположение: BG
Re: ТЕХНОМАРКЕТ гр. Шумен арогантни!
Аз нали съм обяснил какво е станало, що не четете? Подал съм жалби и имаше ефект от това ! Прочетете предходните ми мнения, обяснил съм ясно какво е станало.
Re: ТЕХНОМАРКЕТ гр. Шумен арогантни!
Привидно случката с акумулатора няма нищо общо и са прави колегите със забележките към мен, но ако се замислят внимателно ще намерят и то много общо. Касае поведението и на двамата "потърпевши потребители", навици и пр.
И дайте така лесно да не псуваме Техномаркет независимо, че "свинчо" ми е ужасно противен, ако въобще все още е собственик. Винаги е имало и ще има обидени, вкл. и аз съм бил такъв, но трябва да има въздържаност и подход към насрещния.
Ами ако случката беше с покупка по Интернет и беше установил проблеме вече освободил стоката щях да го питам аз на кого щеше да хленчи и с кого щеше да говореше на висок тон. Ставало е пред очите ми и съм съжалявал потърпевшите, но виновни са си те, че са бързали и не са гледали.
И дайте така лесно да не псуваме Техномаркет независимо, че "свинчо" ми е ужасно противен, ако въобще все още е собственик. Винаги е имало и ще има обидени, вкл. и аз съм бил такъв, но трябва да има въздържаност и подход към насрещния.

Ами ако случката беше с покупка по Интернет и беше установил проблеме вече освободил стоката щях да го питам аз на кого щеше да хленчи и с кого щеше да говореше на висок тон. Ставало е пред очите ми и съм съжалявал потърпевшите, но виновни са си те, че са бързали и не са гледали.

- 777
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2789
- Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: ТЕХНОМАРКЕТ гр. Шумен арогантни!
С покупка по Интернет проблемите са по-малко, защото след като си "освободил" стоката пак имаш право да я върнеш и да си прибереш парите в 15 дневен срок - без значение дали има дефект или просто си решил, че не ти трябва. Специално при ТМ обаче подозирам, че при покупка през Интернет почти сигурно ще получиш мостра или нещо купувано и връщано. Един вид надцакване.
А авторчето май е по-заблудено и от шестокласник. С всяка следваща реплика затвърждава това впечатление. Ще има доста да се дърви и просълзява през годините, а като стане на 40 съм сигурен, че много важно ще поучава младите.
А авторчето май е по-заблудено и от шестокласник. С всяка следваща реплика затвърждава това впечатление. Ще има доста да се дърви и просълзява през годините, а като стане на 40 съм сигурен, че много важно ще поучава младите.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20258
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ТЕХНОМАРКЕТ гр. Шумен арогантни!
Точно така. В единия случай имаме дефектна стока, а в другия някакъв тарикат. В двата случая правото е на точно противоположната страна.KOKO ГЕОРГИЕВ написа:Привидно случката с акумулатора няма нищо общо
Точно така. Колегата е видял, че го правят на маймуна и е в правото си да поиска извинение за претърпяното унижение и стрес. Абсолютно го подкрепям с ДВЕ РЪЦЕ! Търговецът даже е трябвало не само да се извини като е осъзнал грешката си, но и да направи някакъв комплимент като компенсация, вместо да се дърви как може да задържи телефона. Същото се случи и с мен в техномаркет. Пределно ми е ясно какво отношение имат тея арогантни "служители", които кой знае как се "уреждат" на тези позицииKOKO ГЕОРГИЕВ написа: Касае поведението и на двамата "потърпевши потребители", навици и пр.

Що? Според мен пък колкото повече хора ги псуват, толкова повече други хора ще разберат, НИКОГА да не пазаруват от там. Никога.KOKO ГЕОРГИЕВ написа: И дайте така лесно да не псуваме Техномаркет
При покупки от интернет можеш да върнеш стоката в 2 седмичен срок без каквито и да е обяснения и търговецът е длъжен да ти върне парите. Глобите за неизпълнение са доста солени. Няма търговец, който да не го знае това.KOKO ГЕОРГИЕВ написа: Ами ако случката беше с покупка по Интернет и беше установил проблеме вече освободил стоката
- deepd
- Мнения: 78
- Регистриран на: Пон 25 май 2009 20:17
- Автомобил: Golf VII
- Двигател: CLHB - 2015
- Местоположение: BG / Шумен
Re: ТЕХНОМАРКЕТ гр. Шумен арогантни!
За да се случи такава случка са необходими 3 неща - дефектна стока, некомпетентна управителка(ако беше мъж можеше по различен начин да потекат обстоятелствата не за друго а вижда се че има емоции в случая) и не на последно място потребител който си търси правата. Подобно е както се случва при самолетна катастрофа, тоест никога няма само една единствена причина. Колегата няма смисъл да лъже и според мен е наясно, че тук няма кой да му помогне, но целта му е да предупреди колкото се може повече хора, за което трябва да му благодарим, а не да го нападаме с житейски и други поуки. Всеки сам ще си направи извода от случката. Затова е нормално повечето тук да са доволни, просто не са минали от твоя път,защото просто не са се сблъскали трите неща. А колкото до автора на темата, няма значение на колко си,но всеки си има все пак резервен нещо за ало ало,не можеше и нямаше ли възможност да си купиш смарт от рая на техниката все пак на там казваш че тръгваш - Китай? Там не знам как са правилата, но знам че са по евтини. Верно гаранция това онова,но все пак... Аз скоро си купих подобно от сайт от Китай, но само темата за моя модел и само за ром а има над 350 страници,отделно около 100 за покупка,общи коментари,аксесуари,та дори отделна тема само за батерия. Разбира се не всичко съм чел, но в случая явно някъде трябва да е тръгнало слуха с този проблем с този конкретен модел. Все някое време трябва да си отделил колкото и да си зает, щом си отишъл с ясната идея какво точно ще купиш предполагам или греша.
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: ТЕХНОМАРКЕТ гр. Шумен арогантни!
Абе нали всичко е приключило успешно и няма недоволни....Истината е че трябва да си знаем правата и задълженията като потребители и в подобни случаи,без излишно изтърване на нервите да си потърсим правото и ако не се получи м/у двете страни(купувач и продавач),затова са тия комисии на потребителите,а след тях да не се налага,но има и по-висши инстанции...
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: Нед 24 юли 2011 22:05
- Автомобил: vw polo 1.4mpi
- Двигател: AUD 2000
- Местоположение: svishtov
Re: ТЕХНОМАРКЕТ гр. Шумен арогантни!
Много си прав колега когато ми се наложи да решавам такъв проблем първо разлиствам Закона за защита на потребителите, и едва след това ходя да си търся правата. преди години ми се случи да купя МП4 от технополис. Както работеше забива и така остава, оправяше се едва след сервиз, 3 пъти ходи на ремонт. За съжаление закона е така написан че ще я вземат неограничен брой пъти на ремонт докато в един момент изтече гаранцията и я хвърляш. Исках да доплатя и да взема нещо работещо, но не. След като я взех, първите два пъти установих че само са я рестартирали, без да преинсталират или нещо друго, след като заби 3 път ми писна, и направих така че следващият път да не могат да я рестартират, занесох я и този път я ремонтираха така че и досега си работи. Просто нямаше смисъл да занимавам КЗП, след като закона не е на моя страна.
В случая управителката е можела да го плъзне по нанадолнището, и дори и КЗП да се намеси все тая, мотива е: телефона е приет и пратен на ремонт, оформя си протоколите и купувача да му мисли, следващият път как ще пазарува!
В случая управителката е можела да го плъзне по нанадолнището, и дори и КЗП да се намеси все тая, мотива е: телефона е приет и пратен на ремонт, оформя си протоколите и купувача да му мисли, следващият път как ще пазарува!
- deepd
- Мнения: 78
- Регистриран на: Пон 25 май 2009 20:17
- Автомобил: Golf VII
- Двигател: CLHB - 2015
- Местоположение: BG / Шумен
Re: ТЕХНОМАРКЕТ гр. Шумен арогантни!
Забравих най-важния фактор - бързането. Не напразно е казано 100 пъти мери... един раз ший. Сигурен съм че колегата ако е имал време, щеше първо да прочете темата, спомената горе за ТМ, щеше да разлисти споменатите съответно форуми относно модела, а защо не и Закона за правата...
- ktamen
- Мнения: 6362
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: ТЕХНОМАРКЕТ гр. Шумен арогантни!
m135 написа:В случая управителката е можела да го плъзне по нанадолнището, и дори и КЗП да се намеси все тая, мотива е: телефона е приет и пратен на ремонт, оформя си протоколите и купувача да му мисли, следващият път как ще пазарува!
Глупости, авторът е високообразован и с богат житейски опит


- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12115
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: ТЕХНОМАРКЕТ гр. Шумен арогантни!
Ако са приели промените в закона за защита на потребителите миналата година, вече стоката може да се замени след 3 посещения в сервиза в гаранционния срок.m135 написа:Много си прав колега когато ми се наложи да решавам такъв проблем първо разлиствам Закона за защита на потребителите, и едва след това ходя да си търся правата. преди години ми се случи да купя МП4 от технополис. Както работеше забива и така остава, оправяше се едва след сервиз, 3 пъти ходи на ремонт. За съжаление закона е така написан че ще я вземат неограничен брой пъти на ремонт докато в един момент изтече гаранцията и я хвърляш. Исках да доплатя и да взема нещо работещо, но не. След като я взех, първите два пъти установих че само са я рестартирали, без да преинсталират или нещо друго, след като заби 3 път ми писна, и направих така че следващият път да не могат да я рестартират, занесох я и този път я ремонтираха така че и досега си работи. Просто нямаше смисъл да занимавам КЗП, след като закона не е на моя страна.
В случая управителката е можела да го плъзне по нанадолнището, и дори и КЗП да се намеси все тая, мотива е: телефона е приет и пратен на ремонт, оформя си протоколите и купувача да му мисли, следващият път как ще пазарува!
- 777
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2789
- Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: ТЕХНОМАРКЕТ гр. Шумен арогантни!
След 3 посещения, но за един и същи дефект. На 3-то ходене може да променят леко диагнозата и да го броят за първи.
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: ТЕХНОМАРКЕТ гр. Шумен арогантни!
ktamen написа:m135 написа:В случая управителката е можела да го плъзне по нанадолнището, и дори и КЗП да се намеси все тая, мотива е: телефона е приет и пратен на ремонт, оформя си протоколите и купувача да му мисли, следващият път как ще пазарува!
Глупости, авторът е високообразован и с богат житейски опитзатова от магазина са се уплашили и са му сменили телефона
Цялата тая тема нямаше да я има, ако господин авторът й беше още в магазина ПРЕДИ покупката разгледал какво точно купува. Ама явно тия телефони ги вземате все едно си пазарите кило сирене от магазина. Отдели 5-10 минути, огледай го, пробвай го как работи, пък тогава го плати, толкоз ли е трудно? Аз как ПОМОЛИХ продавача да ми разпечата телевизора, да го тествам дали работи, да видя комплектът му дали е пълен? И досега драми съм нямал с отношение на продавач-консултанти.
- 777
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2789
- Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: ТЕХНОМАРКЕТ гр. Шумен арогантни!
Човекът има достатъчно опит от училище и няма нужда да пробва телефона - знае, че ако има дефект като отиде веднага ще му го сменят или върнат парите. Все пак има опит, нищо че купува за първи път. Пък и има шестици по математика и икономика.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12115
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: ТЕХНОМАРКЕТ гр. Шумен арогантни!
Добре де, как става номера? Отива един в магазина, купува си водоструйка от промоцията, на другия ден си изпира килимите в къщи, пък си вика: Абе то е октомври месец, аз какво ще я правя тая водоструйка зимата, обратно в кашона и в магазина я връща. Решил е че не му трябва. Хората си му върнаха парите без драми.
- group®
- Темерут
- Мнения: 10072
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: ТЕХНОМАРКЕТ гр. Шумен арогантни!
Много странна логика вадите.
К'во значи да е гледал?
Там ти включват телефона и това е. Работи ли - работи.
Той откъде да предполага, че батерията може да не се вади?
То по вашата безумна логика трябва когато купувам нещо да седя 2 часа в магазина и да тествам всяка функция и т.н. ли?
Батерията вади ли се - да.
Сим карта работи ли - да.
Мемори - да.
Обхват - да.
Калкулатор - да.
....
Безумно!!!
Т'ва да не е покупка през OLX, еконт, втора ръка и т.н. мизерийки?!
Човек си отива и купува НОВА стока!
Това значи, че не трябва да има проблеми с нея и няма нужда да тества всяка функция!
Т'ва, че тея боклуци от ТЕХНОМАРКЕТ продават мостри на същата цена е поредното доказателство, че са боклуци.
В цял свят не е така, но тук и клиентите са по-лесни за клатене, затова си правят каквото искат.
И да - купуването на нова техника, трябва да е просто като купуването на сирене - отиваш и купуваш, а джаджата ТРЯБВА да си работи. Не да се тества и гледа 2 часа - сиромашка работа. А търговецът е субект, който с неправилни и неадекватни намеси при проблем със стоката (винаги и във всичко има % брак/грешки/проблеми), трябва да понеся санкция. В случая тази тема - ТЕХНОМАРКЕТ боклуци!
Все повече хората се научават да пазаруват онлайн и некоректните търгаши ТЕХНОМАРКЕТ и ТЕХНОПОЛИС ще си му берат гайлето. А и вече го правят - в момента са като галерия. Хората ходят да видят как изглежда стоката преди да купят онлайн. И другото е да разчитат на бързаци, които не могат да чакат онлайн поръчка или старомодни хора (аз съм от тези 2 вида клиенти)
Скачате на колегата, защото е малък, защото ви е лесна мишена, но на неговото място 99% от критикарите щяха да реват също по форумите и друга песен да пеят. За повечето от пишещите тук имам доста наблюдения през годините и знам какво говоря
Обиждате момчето със сарказъм и добре че съм пенсиониран темерут и нямам време за глупости...
Живейте си живота и помнете, че от всеки има по-голям ...!
п.с. много ми е интересно що не скочихте на Владо в неговата тема

едит; Ода навремето в Walmart в щатите имаше опция 6 месеца да върнеш всякаква техника без обяснение и ти връщат парите. Сега не знам дали още е толкова срока (промениха се доста нещата), но пак има 100% такъв. Та всички сиромаси ямайци си купуваха за лятото телевизори, аудио системи, плейстейшъни и т.н. После преди да си идат в Ямайка връщаха и си взимаха парите. На повечето тук това ще се стори извънземно, но всъщност това си е истинска пазарна икономика. Въпросния магазин имаше супер обороти благодарение на такива юзър френдли практики и реално тази загуба е минимална, защото върнатата стока се продава рефърбиш на по-ниска цена. И ако примерно 10% от хората връщат стока, то пак са много напред, защото биеха BestBuy в продажби на техника. Пак казвам, че това беше доста отдавна и сега са по-различни пазарите там, но отново е в полза на клиентите. Тук няма нищо подобно. Единствено онлайн търговията е някаква светлина тук...
К'во значи да е гледал?
Там ти включват телефона и това е. Работи ли - работи.
Той откъде да предполага, че батерията може да не се вади?
То по вашата безумна логика трябва когато купувам нещо да седя 2 часа в магазина и да тествам всяка функция и т.н. ли?
Батерията вади ли се - да.
Сим карта работи ли - да.
Мемори - да.
Обхват - да.
Калкулатор - да.
....
Безумно!!!
Т'ва да не е покупка през OLX, еконт, втора ръка и т.н. мизерийки?!
Човек си отива и купува НОВА стока!
Това значи, че не трябва да има проблеми с нея и няма нужда да тества всяка функция!
Т'ва, че тея боклуци от ТЕХНОМАРКЕТ продават мостри на същата цена е поредното доказателство, че са боклуци.
В цял свят не е така, но тук и клиентите са по-лесни за клатене, затова си правят каквото искат.
И да - купуването на нова техника, трябва да е просто като купуването на сирене - отиваш и купуваш, а джаджата ТРЯБВА да си работи. Не да се тества и гледа 2 часа - сиромашка работа. А търговецът е субект, който с неправилни и неадекватни намеси при проблем със стоката (винаги и във всичко има % брак/грешки/проблеми), трябва да понеся санкция. В случая тази тема - ТЕХНОМАРКЕТ боклуци!
Все повече хората се научават да пазаруват онлайн и некоректните търгаши ТЕХНОМАРКЕТ и ТЕХНОПОЛИС ще си му берат гайлето. А и вече го правят - в момента са като галерия. Хората ходят да видят как изглежда стоката преди да купят онлайн. И другото е да разчитат на бързаци, които не могат да чакат онлайн поръчка или старомодни хора (аз съм от тези 2 вида клиенти)

Скачате на колегата, защото е малък, защото ви е лесна мишена, но на неговото място 99% от критикарите щяха да реват също по форумите и друга песен да пеят. За повечето от пишещите тук имам доста наблюдения през годините и знам какво говоря

Обиждате момчето със сарказъм и добре че съм пенсиониран темерут и нямам време за глупости...

Живейте си живота и помнете, че от всеки има по-голям ...!
п.с. много ми е интересно що не скочихте на Владо в неговата тема


едит; Ода навремето в Walmart в щатите имаше опция 6 месеца да върнеш всякаква техника без обяснение и ти връщат парите. Сега не знам дали още е толкова срока (промениха се доста нещата), но пак има 100% такъв. Та всички сиромаси ямайци си купуваха за лятото телевизори, аудио системи, плейстейшъни и т.н. После преди да си идат в Ямайка връщаха и си взимаха парите. На повечето тук това ще се стори извънземно, но всъщност това си е истинска пазарна икономика. Въпросния магазин имаше супер обороти благодарение на такива юзър френдли практики и реално тази загуба е минимална, защото върнатата стока се продава рефърбиш на по-ниска цена. И ако примерно 10% от хората връщат стока, то пак са много напред, защото биеха BestBuy в продажби на техника. Пак казвам, че това беше доста отдавна и сега са по-различни пазарите там, но отново е в полза на клиентите. Тук няма нищо подобно. Единствено онлайн търговията е някаква светлина тук...
Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта