Идва клиента и си оставя лаптопа(това важи и за Технополис/Техномаркет,като там не знам колко време стой),в зависимост от натовареността на работният ден ,за да стигнем до въпросният лаптоп(ремонтите се карат под номера) времето което ни отнема е от 1 до максимум 2 работни дни.Тестваме продукта за посоченият дефект.Установяваме повредата и даваме становище какво е за смяна.Опакова се същият ден и се праща към София с констатация от нашата фирма.Транспорт - 1 ден и е в София,ако не чака части(чака части=1 седмица) го връщат отремонтиран с заменена от нас посочена част до 2 работни дни.Още 1 ден път и когато дойде при нас се инсталира безплатна 30 дневна версия на Windows и работи 24 часа.След това се дава на клиента.Това като период е 1 седмица и рядко има подобни фалове....
А относно надраният клавиш, какво да ти кажа, от София идват чистно нови кутий за настолни компютри с черти точно от макетни ножчета.Тези фенове там като разопаковат стоката явно яката натискат с ножовете и винаги нарязват съдържанието
