Ikov_VR написа:То пък щото повечето клиенти са едни грамотни и разбрани....Но всяка ситуация си е различна.
Повечето клиенти ...
Колега, ти прочете ли първия и още много други постове в темата? Няма значение какви са повечето клиенти, дори да са дебили с коефициент на интелигентност 0, всеки служител е длъжен да обяснява, ако трябва, до последно.
Но нека се върнем на случаите, в които не се въвеждат данни от подадени заявления. Тогава за какво говорим - за неграмотност, за неразбраност, за некадърност или за напълно умишлено забавяне на "наливането" на информацията в системата на Виваком с цел, ако клиентът не си пази съответното заявление, да трябва то да се подаде отново и да се дръпне още една или повече месечни такси?
Заглавието на темата, както отбеляза един колего по-горе е некадърници, защото вярвам, че това се дължи на отделни случаи на откровено некадърни служители, а не на политика на компанията, която цели умишлено ощетяване на клиентите, или бъркам? Защото, ако не се касае за некадърност, то става въпрос за много по-сериозно неморално и противоправно поведение за отковена измама на клиенти.
И ако случаите са доволно много, то една солидна глоба от КРС и КЗП не би била много далеч.