ТЕХНОМАРКЕТ гр. Шумен арогантни!

Компютри и интернет, аудио и видео, GSM, електроуреди и всяка друга техника, различна от автомобилната, обзавеждане
denyodeniz
Мнения: 134
Регистриран на: Съб 10 ное 2012 21:45
Автомобил: Audi s4 b5 Avant
Двигател: 2700
Местоположение: BG

Re: ТЕХНОМАРКЕТ гр. Шумен арогантни!

Мнениеот denyodeniz » Чет 31 мар 2016 20:22


ktamen написа:
group® написа:
ktamen написа:Всъщност хлапето има право да му вземат телефона и да го мотат цял месец. По закон е така.

Това не е така.
Има право да иска и замяна.
Откажат ли му с претекст, че нямат, той доказва, че има в друг магазин и/или онлайн пак при тях и още по-зле става за ТЕХНОМАРКЕТ. Тогава вече става Нелоялна търговска практика - умишлена заблуда на клиент и т.н.
Точно КЗП най-обича такива шашми.

Я го обясни това по-подробно. Къде пише, че може да иска замяна? Щом са му дали мострата е ясно, че са нямали друга такава бройка. Има ли някакви срокове? Проблем ли ще е, ако другия телефон пътува месец докато стигне до клиента?


Имаха друга бройка, някъде в коментарите съм го казал, а ти пак не четеш и продължаваш да раздаваш мъдрост по Земята. :) Имаха дръга бройа същият телефон само, че бял, който с нищо друго не се различава от черният освен капачето отзад. :) Цената, марка и модел едно и също, имаха модел, но не пожелаха дори да ми го предложат :) :stumm А иначе в техномаркет като цяло го имат в наличност !!! В конкретният магазин в гр.Шумен го имаха и пак не го предложиха.Дори да го нямаха, имат възможност да си доставят стоки от другите складове.




Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6362
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: ТЕХНОМАРКЕТ гр. Шумен арогантни!

Мнениеот ktamen » Чет 31 мар 2016 20:33


Шестиците са метафора, имах предвид споменаването на успехите ти с образованието ти или колко добре се познавате с чичо Гугъл. Защо изобщо трябваше да ги споменаваш тези подробности и каква връзка имат те със счупения телефон :gruebel
Сякаш Техномаркет може да лъжат шлосери, архитекти, шивачки и машинни инженери, но не и ит спецове :mhihi
Въпросът за другата бройка не беше към теб, а към group®. Но ако смяташ, че наистина познаваш законите може и ти да ми покажеш къде пише, че ти решаваш - смяна или ремонт, и какъв е срока на евентуалната замяна. Щото доколкото знам търговеца решава дали да смени дефектната стока или да я ремонтира. Може и да греша по този въпрос, но искам да ми се покаже къде го пише.

Последна промяна от ktamen на Чет 31 мар 2016 20:37, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10072
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: ТЕХНОМАРКЕТ гр. Шумен арогантни!

Мнениеот group® » Чет 31 мар 2016 20:36


Понеже не съм юрист, разчитам на тълкования на такива:
При новия специален режим по ЗЗПотр потребителят има пак четири, при това - същите права: разваляне, намаляване на цената, ремонт, замяна. Заедно с тях той отново има и право на обезщетение за вреди, което може да се наслагва към всяко едно упражнено право (чл. 113, ал. 4 ЗЗПотр).

Както вече стана дума, тези права на потребителя по ЗЗПотр произтичат не само от несъответствие на стоката, а и от неправилен монтаж/инсталация или при неправилни инструкции за такъв монтаж/инсталация [1.3.2].

Разликата между стария и новия режим е в това, че при новата уредба на ЗЗПотр потребителят е ограничен в избора на всяка една от четирите си възможности, докато купувачът по ЗЗД има неограничено право да избере, кое свое право да предяви. Ограничението в избора се изразява в това, че потребителят може да:

1. предявява правата си в определена поредност ("каскадно" предявяване) и че

2. при това предявяване трябва да се съобрази и интересът на продавача.

Поредността на предявяването е в групи (две групи по две права) и е следната. При несъответствие на стоката потребителят поначало може да иска или 1) поправянето й, или 2) замяната й с нова стока (първа група права, чл. 112, ал. 1 ЗЗПотр). Тоест, потребителят първоначално въобще не разполага нито с възможността 3) да иска намаляване на цената, нито пък може 4) да развали договора (да върне вещта и да си иска обратно цената) (втора и подчинена група права).

Тези негови права (намаляване на цената и разваляне) обаче не са окончателно отнети. Те са в латентно състояние и могат да се "активират". За това обаче трябва да се осъществят допълнителни предпоставки, а именно - поисканото поправяне или замяна ("привеждане в съответствие с договора") да са отказани или да не са извършени в едномесечен срок от рекламацията (чл. 113, ал. 2 и чл. 114 ЗЗПотр).

Съобразяването на интереса на продавача пък се изразява в следното.

В рамките на първата група права (ремонт и замяна) потребителят има право да избере, кое от тях иска. Този избор обаче също е ограничен. Ако избраното от потребителя право 1) не може да се осъществи или ако 2) осъществяването му е "непропорционално" спрямо другата възможност, правото на избор всъщност няма, а се стига до "концентрация" върху възможното, съответно - пропорционалното право.

Избраното от потребителя право ще е невъзможно например в следните случаи: 1) иска се замяна, а вече няма стоки от същия вид (спрени от производство, забранени за продажба и т.н.); 2) иска се поправка, а поради естеството си стоката на практика не може да се поправи (процесор, матрица на монитор).

Избраната от потребителя възможност пък ще е непропорционална, ако например: 1) исканият ремонт струва на търговеца повече отколкото да замени стоката; 2) исканата замяна е възможна, защото стоки от същия вид има, но пък набавянето им е свързано с разходи, значително надхвърлящи тези за ремонта. Дефиниция на "непропорционалност" се съдържа в чл. 112, ал. 2 ЗЗПотр.

В рамките на втората (подчинена) група права (разваляне и намаляване на цената) потребителят също не е напълно свободен. Ограничението се изразява в следните две посоки: 1) ако несъответствието е незначително, не може да се иска разваляне, а само намаляване на цената (чл. 114, ал. 3 ЗЗПотр - аналогично, чл. 87, ал. 4 ЗЗД) и 2) макар че правата на разваляне, съответно - на намаляване на цената, вече са възникнали, те не могат да се упражнят, ако продавачът в едномесечния срок от предявяването на рекламацията замени или поправи стоката (чл. 113, ал. 1, чл. 114, ал. 2 ЗЗПотр).

Източник: http://www.lawsbg.com/forum/index.php?topic=2437.0

Тоест може да поиска или поправка, или замяна (1ва каскада). Той решава
Телефона го има примерно в ТЕХНОМАРКЕТ Варна.
Те казват, че нямат друга бройка в магазина, но той казва, че ще си го вземе от Варна.
Те не могат да откажат дори на база транспортни разходи, които уж са по-скъпи от ремонта, защо той сам си го взима. Всичко това, ако се направи със свидетели, писмени претенции за рекламация,, жалби с вх.номер и всичко по реда си - няма да могат много да го клатят. Те много добре знаят, че за това 'емоционално' клатене ще си патят. Да ще го мотат 1 месец с транспорти и т.н., но с жалба към КЗП ще докаже, че е имало лесен и бърз вариант да удовлетворят претенцията му, но не са го направили. КЗП ще им тресне акт. После те ще обжалват. После КЗП ще го върне в съда и т.н. Клатенето за тях е по-голямо! Всичко това ще им струва много повече от тези 300лв. и те го знаят (затова и самия управител оправя нещата).
Принципно и той може да ги клати още. Да с юрист, а не съвети от тук :mhihi Може барабар с всичко да предяви иск и за претърпени вреди от дефект. Дреболии разни ще си измисли, но ако има приятел юрист да ги подхване, ще си ги осъди за 50лв (примерно) + разходи по делото и с хонорара на приятеля ще си се почерпят :drunk
Тези неща ги има и някои хора доста ги подкарват. Жалко, че не придобиват популярност, основно заради извънсъдебни споразумения с компенсация и декларация за поверителност.
Интересни са случаите на КЗП - може да ги поразгледате тук - https://kzp.bg/registar-neloyalni-targovski-praktiki
Оказва се, че доста права си имаме, но не си ги знаем :confused


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: ТЕХНОМАРКЕТ гр. Шумен арогантни!

Мнениеот stefan4o » Чет 31 мар 2016 20:38


Нещо си се объркал. Аз съм на твоя страна, не на страната на ТМ, не мисля, е някой писал в темата е на тяхна. Това, че дадох пример аз как пазаря съвсем не значи, че първото изречение не важи. Просто гледам, когато и където мога да си отварям очите, понеже после може да ми коства време и нерви, които никой няма да ми възстанови. Аз много рядко повишавам тон на отсрещния и гледам да не навлизам в конфронтации с околните. Ако искаш го наречи късмет, но винаги излизам от кофти ситуации. Читав управител не би допуснал такива панаири в управлявания от него обект.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6362
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: ТЕХНОМАРКЕТ гр. Шумен арогантни!

Мнениеот ktamen » Чет 31 мар 2016 20:44


поисканото поправяне или замяна ("привеждане в съответствие с договора") да са отказани или да не са извършени в едномесечен срок от рекламацията (чл. 113, ал. 2 и чл. 114 ЗЗПотр).

И аз не съм юрист, но поне моето тълкувание на този цитат означава, че могат да мотат клиента цял месец, напълно законно, без да се притесняват от никакви заплахи с КЗП, айдукати и прочее. Никъде не виждам да пише, че са длъжни да му сменят продукта по най-бързия възможен начин.


denyodeniz
Мнения: 134
Регистриран на: Съб 10 ное 2012 21:45
Автомобил: Audi s4 b5 Avant
Двигател: 2700
Местоположение: BG

Re: ТЕХНОМАРКЕТ гр. Шумен арогантни!

Мнениеот denyodeniz » Чет 31 мар 2016 20:49


group® написа:Понеже не съм юрист, разчитам на тълкования на такива:
При новия специален режим по ЗЗПотр потребителят има пак четири, при това - същите права: разваляне, намаляване на цената, ремонт, замяна. Заедно с тях той отново има и право на обезщетение за вреди, което може да се наслагва към всяко едно упражнено право (чл. 113, ал. 4 ЗЗПотр).

Както вече стана дума, тези права на потребителя по ЗЗПотр произтичат не само от несъответствие на стоката, а и от неправилен монтаж/инсталация или при неправилни инструкции за такъв монтаж/инсталация [1.3.2].

Разликата между стария и новия режим е в това, че при новата уредба на ЗЗПотр потребителят е ограничен в избора на всяка една от четирите си възможности, докато купувачът по ЗЗД има неограничено право да избере, кое свое право да предяви. Ограничението в избора се изразява в това, че потребителят може да:

1. предявява правата си в определена поредност ("каскадно" предявяване) и че

2. при това предявяване трябва да се съобрази и интересът на продавача.

Поредността на предявяването е в групи (две групи по две права) и е следната. При несъответствие на стоката потребителят поначало може да иска или 1) поправянето й, или 2) замяната й с нова стока (първа група права, чл. 112, ал. 1 ЗЗПотр). Тоест, потребителят първоначално въобще не разполага нито с възможността 3) да иска намаляване на цената, нито пък може 4) да развали договора (да върне вещта и да си иска обратно цената) (втора и подчинена група права).

Тези негови права (намаляване на цената и разваляне) обаче не са окончателно отнети. Те са в латентно състояние и могат да се "активират". За това обаче трябва да се осъществят допълнителни предпоставки, а именно - поисканото поправяне или замяна ("привеждане в съответствие с договора") да са отказани или да не са извършени в едномесечен срок от рекламацията (чл. 113, ал. 2 и чл. 114 ЗЗПотр).

Съобразяването на интереса на продавача пък се изразява в следното.

В рамките на първата група права (ремонт и замяна) потребителят има право да избере, кое от тях иска. Този избор обаче също е ограничен. Ако избраното от потребителя право 1) не може да се осъществи или ако 2) осъществяването му е "непропорционално" спрямо другата възможност, правото на избор всъщност няма, а се стига до "концентрация" върху възможното, съответно - пропорционалното право.

Избраното от потребителя право ще е невъзможно например в следните случаи: 1) иска се замяна, а вече няма стоки от същия вид (спрени от производство, забранени за продажба и т.н.); 2) иска се поправка, а поради естеството си стоката на практика не може да се поправи (процесор, матрица на монитор).

Избраната от потребителя възможност пък ще е непропорционална, ако например: 1) исканият ремонт струва на търговеца повече отколкото да замени стоката; 2) исканата замяна е възможна, защото стоки от същия вид има, но пък набавянето им е свързано с разходи, значително надхвърлящи тези за ремонта. Дефиниция на "непропорционалност" се съдържа в чл. 112, ал. 2 ЗЗПотр.

В рамките на втората (подчинена) група права (разваляне и намаляване на цената) потребителят също не е напълно свободен. Ограничението се изразява в следните две посоки: 1) ако несъответствието е незначително, не може да се иска разваляне, а само намаляване на цената (чл. 114, ал. 3 ЗЗПотр - аналогично, чл. 87, ал. 4 ЗЗД) и 2) макар че правата на разваляне, съответно - на намаляване на цената, вече са възникнали, те не могат да се упражнят, ако продавачът в едномесечния срок от предявяването на рекламацията замени или поправи стоката (чл. 113, ал. 1, чл. 114, ал. 2 ЗЗПотр).

Източник: http://www.lawsbg.com/forum/index.php?topic=2437.0

Тоест може да поиска или поправка, или замяна (1ва каскада). Той решава
Телефона го има примерно в ТЕХНОМАРКЕТ Варна.
Те казват, че нямат друга бройка в магазина, но той казва, че ще си го вземе от Варна.
Те не могат да откажат дори на база транспортни разходи, които уж са по-скъпи от ремонта, защо той сам си го взима. Всичко това, ако се направи със свидетели, писмени претенции за рекламация,, жалби с вх.номер и всичко по реда си - няма да могат много да го клатят. Те много добре знаят, че за това 'емоционално' клатене ще си патят. Да ще го мотат 1 месец с транспорти и т.н., но с жалба към КЗП ще докаже, че е имало лесен и бърз вариант да удовлетворят претенцията му, но не са го направили. КЗП ще им тресне акт. После те ще обжалват. После КЗП ще го върне в съда и т.н. Клатенето за тях е по-голямо! Всичко това ще им струва много повече от тези 300лв. и те го знаят (затова и самия управител оправя нещата).
Принципно и той може да ги клати още. Да с юрист, а не съвети от тук :mhihi Може барабар с всичко да предяви иск и за претърпени вреди от дефект. Дреболии разни ще си измисли, но ако има приятел юрист да ги подхване, ще си ги осъди за 50лв (примерно) + разходи по делото и с хонорара на приятеля ще си се почерпят :drunk
Тези неща ги има и някои хора доста ги подкарват. Жалко, че не придобиват популярност, основно заради извънсъдебни споразумения с компенсация и декларация за поверителност.
Интересни са случаите на КЗП - може да ги поразгледате тук - https://kzp.bg/registar-neloyalni-targovski-praktiki
Оказва се, че доста права си имаме, но не си ги знаем :confused


Много точни неща намираш, благодаря ти за това, което написа и се основаваме на доказателства.Аз по принцип нямам нервите вече да се занимавам и да доказвам нещо на други. :) Точен човек си и му разбираш много добре на нещата.

Иначе ktamen, връзката, че казвах "колко съм разбиращ" беше за да докажа на служителката и на вас, че не съм гола вода по темата и то въобще.
Като цяло не искам да ти казвам много подробности отностно мен, защото много лесно ще ме намериш в гугъл.Няма нужда! Просто няма как на краставичар да продават дефектни кратсавици, това е.Ако не им понася да се изнасят и да не забравяме, че клиента е винаги прав.Това, че клиента винаги е прав не означава, че се търпи абсолютно всяка негова прищявка, а означава, че биха обяснили с извинения какво е положението.АКо не им харесва тука в БГ с бизнеса си, да изчезнат в чужбина.Но в чужбина ако стане това, ще ги затворят с глоба от поне 50 000 евро. Само в наща родина минават тия тарикати :)


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20258
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: ТЕХНОМАРКЕТ гр. Шумен арогантни!

Мнениеот Vlad777 » Чет 31 мар 2016 20:55


Може да не пише, но всеки коректен търговец не би го направил ей така, само да натрие носа на клиент, който е недоволен от дефектен продукт.

Затова е тук и форума и затова е и темата. Може всичко да е законно, но не и коректно.

Техномаркет Шумен.


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10072
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: ТЕХНОМАРКЕТ гр. Шумен арогантни!

Мнениеот group® » Чет 31 мар 2016 21:07


ktamen написа:
поисканото поправяне или замяна ("привеждане в съответствие с договора") да са отказани или да не са извършени в едномесечен срок от рекламацията (чл. 113, ал. 2 и чл. 114 ЗЗПотр).

И аз не съм юрист, но поне моето тълкувание на този цитат означава, че могат да мотат клиента цял месец, напълно законно, без да се притесняват от никакви заплахи с КЗП, айдукати и прочее. Никъде не виждам да пише, че са длъжни да му сменят продукта по най-бързия възможен начин.

Освен това което Владо каза ще допълня, че за необяснено забавяне и т.н. също може после да си предяви претенция.
В смисъл, че търговеца трябва да има разумно обяснение, защо не може клиента да иде във Варна и да си вземе/подмени телефона.
КЗП могат също да постановят, че това излишно размотаване е нелоялна търговска практика.
И ще го направят, особено щом се касае за претенция, предявена още в деня на покупката.
Там има разни други положения за доказване, че ТЕХНОМАРКЕТ са знаели за дефекта и са можели да предотвратят създалото се неудобство на клиента, защото се касае за съхраняване на стоката против предписанията на производителя, амортизиране и продаване на стоката за нова. Става дума за експлоатацията на батерията в телефона и т.н. Но там се иска доста познания и практика.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: ТЕХНОМАРКЕТ гр. Шумен арогантни!

Мнениеот milmar » Чет 31 мар 2016 21:12


denyodeniz написа:
ktamen написа:
group® написа:Обиждате момчето със сарказъм

Въпросното момче е твърдо убедено, че са му сменили телефона, щото си знае си правата и може да ги отстоява.
Всъщност хлапето има право да му вземат телефона и да го мотат цял месец. По закон е така.
Сарказмът е за да се опитаме да му обясним, че нито си знае правата, нито може да ги отстоява. Все някой трябва да му обясни, че многобройните измамени клиенти, не само от Техномаркет, а изобщо, не са по-глупави от него. И че самочувствието му няма абсолютно никакво покритие.
Това, че са му сменили телефона е просто жест от страна на магазина. Сменили са го без да са длъжни.


Споко е братлянки, не съм умрял за вашите Български права и задължения. След някоя година изчезвам от България да бачкам при родителите ми в Холандия да работя в ИТ Фирма! :) Там поне хората уважават човеците, а не се държат с тях като мааймуни в магазин, които си плащат за дефектна стока и накрая ги унижават пред други хора... .....


От тук нататък не четох.
Само едно мога да кажа, братлянка па'ли гуменките и бегай у Китай, Гренландия или където щеш. Не зная защо темата продължава въобще, след като е обидна и за форума....

Сигурен съм, че в Гренландия ще си добре, особенно като се държиш просташки по форумите, магазините, хим. тоалентни и където и да е!

Пък колко знаеш IT техниката и програмирането подозирам :biggrin , но в Холандия търсят и мазачи, миячи на чинии, както и чистачи на улиците, ако има проблем с IT-то ...


ПП Лично за мен не заслучаваш отделеното мастило, време и въобще кой каквото е отдели по твой адрес :mrgreen , лек път.

Последна промяна от milmar на Чет 31 мар 2016 21:23, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6362
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: ТЕХНОМАРКЕТ гр. Шумен арогантни!

Мнениеот ktamen » Чет 31 мар 2016 21:16


denyodeniz написа:Иначе ktamen, връзката, че казвах "колко съм разбиращ" беше за да докажа на служителката и на вас, че не съм гола вода по темата и то въобще.
Като цяло не искам да ти казвам много подробности отностно мен, защото много лесно ще ме намериш в гугъл.Няма нужда! Просто няма как на краставичар да продават дефектни кратсавици, това е.Ако не им понася да се изнасят и да не забравяме, че клиента е винаги прав.Това, че клиента винаги е прав не означава, че се търпи абсолютно всяка негова прищявка, а означава, че биха обяснили с извинения какво е положението.АКо не им харесва тука в БГ с бизнеса си, да изчезнат в чужбина.Но в чужбина ако стане това, ще ги затворят с глоба от поне 50 000 евро. Само в наща родина минават тия тарикати :)

От телефони 99%, че разбираш повече от мен. Ама темата не е за телефони, а за потребителски права. Успехите ти в ит образованието ти нямат никаква връзка с потребителските права. И поне от постовете ти става ясно, че изобщо не си запознат какви са твоите потребителски права.
И посмали го малко това самочувствие, никак не ме вълнува кой си и какъв си, че да питам Гугъл за теб :h020
За съжаление некоректните търговци няма да си тръгнат. Ще си тръгнат такива като теб, дето смятат, че подобни подигравки са недопустими.
Vlad777 написа: Може всичко да е законно, но не и коректно.


И в България има не малко търговци, които освен законни се опитват и да са коректни. Теми като тази са добър стимул за такива търговци. Темата със сигурност ще повлияе на доста желаещи да си купят телефон. И ако не са любители на разправиите с управители, ще отидат в някой друг магазин, където държат повече на доволните клиенти от Техномаркет.
group®, струва ми се, че малко се увличаш със собствените си тълкувания. Дори да има нещо вярно в тях, филма ще е много по-дълъг и от турска сапунка. И много трудно ще се намери желаещ да го изгледа целия. Особено при твърде съмнителен завършек.
Милене, с този ник и от Попово ми се струва, че колегата съвсем нормално говори за българите във второ лице.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: ТЕХНОМАРКЕТ гр. Шумен арогантни!

Мнениеот milmar » Чет 31 мар 2016 21:40


Нищо чудно да учи в Русенския Университет, по стечение на обстоятелствата имам връзки там, мога да опитам да го уредя с лесни изпити и да не се бави на път към Исландия :biggrin . То не че в нашето 'У'браз'У'вание има трудни изпити, имайки предвид на какво дередже е .....
:dummy
denyodeniz написа:....
Само в наща родина минават тия тарикати :)
....


Не знам във ваща родина как е, но в моята Родина е за жалост вече много зле ...


denyodeniz
Мнения: 134
Регистриран на: Съб 10 ное 2012 21:45
Автомобил: Audi s4 b5 Avant
Двигател: 2700
Местоположение: BG

Re: ТЕХНОМАРКЕТ гр. Шумен арогантни!

Мнениеот denyodeniz » Чет 31 мар 2016 21:51


Спрете да пишете по темата, който разбрал е разбрал, който не е да е разбрал след толкова коментари. Аз споделих моя случка, това е само.Вече ваш личен въпрос с каква критика или разбиране ще подходите. :)

А за уреждането на образованието, разбирам, вече вие как сте завършили.... Няма да коментирам с хора с образование на тъгъдък, говорещи ми за права и мъдрост.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: ТЕХНОМАРКЕТ гр. Шумен арогантни!

Мнениеот milmar » Чет 31 мар 2016 21:56


Ти всичко разбираш, но просто спри и се концентрирай върху подготовката за пътя!
Моята Родина не се пише с малко Р, каквато и да изглежда в твоите очи!
Лек път.
Моля, спрете вече тази "тема" !!!


denyodeniz
Мнения: 134
Регистриран на: Съб 10 ное 2012 21:45
Автомобил: Audi s4 b5 Avant
Двигател: 2700
Местоположение: BG

Re: ТЕХНОМАРКЕТ гр. Шумен арогантни!

Мнениеот denyodeniz » Чет 31 мар 2016 22:01


Благодаря за мненията ви.Оценявам ги все пак. Но България като родина ражда повече малцинства от колкото българи и не мисля, че вече има нужда да се пише с главна буква.Самата родина България гони навън родените и израстналите тук. Помислете пак като видите статистиката за последните 10г.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13380
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: ТЕХНОМАРКЕТ гр. Шумен арогантни!

Мнениеот Zdravko Zankov » Чет 31 мар 2016 22:03


Автора,с последните мнения темата ти кривна в друга посока.



Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта