Пиша да си изкажа недоволството и да предупредя някой да не се сблъска със същата противна история.
Проблемите започнаха преди месец. Прекараха ми услугата, сложиха новия модем/рутер Wi-Fi рутер Huawei HG231F.
1. При подписване на договора казват едни програми, а се указа че HD не са в пакета. Лъжа брошура/договор!
2. Първа седмица всичко ок. След 6 дни започва прекъсване и засичане на програмите...
3. Малко по-късно започна да не ми се логва компа към рутера, няма нет.
4. Следва обаждане на 123, чакане 30мин, след това те пренасочват към техник и пак 40мин, явно е един на смяна.
За месец се налага 4 пъти да се свързвам с тях и е все така.
Започват се едни критично тъпи въпроси и съвети: рестартирай, направи задно кълбо :) и прочие.
След толкова нерви и не ми вярват, че имат проблем техен, пращат техник.
От вратата сменя рутера и е много надъхан да е готов. Ама аз имам богати познания в ИТ областта и знам че няма да е Ок.
Сменя рътера и опа...няма нет, дори "Големия майстор" не се логва към рутера с неговия лаптоп..
След 2 дни нета дойде...
Така драмата е голяма, нерви и сметки за говорене и чакане на 123.

Не виждам смисъл от реване по форуми, когато имаш подобен проблем. Просто се обаждаш, подаваш заявка и си чакаш, докато дойдат да ти отстранят проблема.

. И какво чакаш? Ти си си платил, а чакаш и мъчиш? Ами като дойде датата за плащане защо аз не получавам азявка и после да ме чакат да им платя? Мисля, че като цяло не си прав. Не че няма по-зле и от тези, обаче не разбирам защо да ги жалим, особенно след като служителите им техническите отдели най-често са неграмотни до голяма степен, а тези в икономическите - нагли до максимум?