Въпрос за хладилен компресор!

Компютри и интернет, аудио и видео, GSM, електроуреди и всяка друга техника, различна от автомобилната, обзавеждане
Потребителски аватар
pkaramitev
Мнения: 171
Регистриран на: Чет 07 юни 2007 16:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Въпрос за хладилен компресор!

Мнениеот pkaramitev » Вто 11 ное 2008 19:42


Привет колеги! :D Имам в къщи един компресор свален от хладилник,с него е свързан аерограф да си пръскам моделите с него!Въпросът ми е че от 4 г. го ползвам и малко масло хвърля през тръбичката където духа,и дали не трябва да се долива масло, от къде и какво точно!?




fasty
Мнения: 85
Регистриран на: Пон 24 дек 2007 17:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот fasty » Вто 11 ное 2008 22:38


Не се долива , мисля че ако не го мандахерцаш наляво надясно не би трябвало хвърля ,изхождам от това че след кото си купиш хладилник
24 часа не се включва за да се утаи маслото в компресора.


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Вто 11 ное 2008 22:51


fasty написа:Не се долива , мисля че ако не го мандахерцаш наляво надясно не би трябвало хвърля ,изхождам от това че след кото си купиш хладилник
24 часа не се включва за да се утаи маслото в компресора.


Колега по това което си написал показва че не си запознат с компресорите. Всички компресори при работата си, особено полу херметиците увличат масло от картера си и го пращат по нагнетателната си магистрала. Това налага да се долива масло на компресори които не са в затворен кръг, както хладилните системи,въпреки че и там си има тънкости за да накараш компресора да си прибере маслото сам. В случая на колегата е необходимо да се долива масло, а относно това какво да е маслото, за хладилни компресори се използват естерни или поли ойл естерни масла. А ако не си много прецизен за маслото просто го изсипи всичкото и налей ново но трябва да е "тънко" масло. Ако искаш ми напиши марката и модела на компресора за да потърся какво масло и колко.


fasty
Мнения: 85
Регистриран на: Пон 24 дек 2007 17:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот fasty » Вто 11 ное 2008 23:02


Наистина не знаех ,че има разлика между отворен и затворен кръг, просто разсъждавах логично,извинявам се за което .


Потребителски аватар
pkaramitev
Мнения: 171
Регистриран на: Чет 07 юни 2007 16:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pkaramitev » Вто 11 ное 2008 23:27


Изображение
Ето за този модел става въпрос!А по-важното за мен е от къде се сипва маслото? Има 3 тръбички-едната смуче,другата духа,а третата е запоена! От снимката са-омазаната е духащата,до нея е смучещата, а по-встрани е запоената(в смисъл дупчицата и е запоена)
От художествен магазин в който продават и компресори за аерографи,включително и такива с хладилни компресори,си закупих едно жълтеникаво масло.(доста е редичко)Хладилните компресори там бяха направени с тръбичка за доливане и прозорче в долната част за проверка на нивото на маслото.
Въпросът сега е как да си проверя моето масло,и евентуално да го сменя с новото?!


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Сря 12 ное 2008 0:03


Този компресор събира около 400мл. масло. от тръбата от която смуче се пълни маслото, също и от там можеш да го изсипеш. А тези компресори с прозорчето са доста по-скъпа серия, а фуния можеш и сам да си сложиш на въпросната тръба от която смуче, даже можеш да си измислиш нещо като филтър за да не вкарва боклуци.


Потребителски аватар
pkaramitev
Мнения: 171
Регистриран на: Чет 07 юни 2007 16:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pkaramitev » Сря 12 ное 2008 0:44


Дълбок поклон КОЛЕГА! Дълбок поклон! :bowdown



Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта