
Симулиране на йонизационен контрол с диод
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Симулиране на йонизационен контрол с диод
Вдъхновен от темата за транзисторите ето го и моя проблем. Трябва ми диод A10Z2 с който се симулира йонизационен контрол на горелка/запалка. Идеята е че имам газово котле, което ще преправям за ток, но ми трябва да излъжа котела, че има пламък без да е запалена горелката. Ето тук на 12-та страница е описано за какво иде реч: http://www.sescon.com/wp-content/upload ... %20Eng.pdf Другия варянт е да намеря генератор/трансформатор за 5 микроволта и така да излъжа автоматиката, ама... 

- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Симулиране на йонизационен контрол с диод
dancing_niki написа: Другия варянт е да намеря генератор/трансформатор за 5 микроволта и така да излъжа автоматиката, ама...
А защо ще лъжеш автоматиката откъм входа на пламъка?Гледам и на двете схеми крайния сигнал за автоматиката е 90 волта постоянно напрежение, само не знам защо е толкова високо?Трансформатор от 220/110 волта с еднополупериоден изправител и кондензатор ще даде около 80 волта постоянно в изхода си.Може и да стигнат да си мисли че гори.Частите са ти макс 20на лева-според трафа най-вече който не трябва да е мощен.Опитай така, а ако бъркам за нещо поправи ме

- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: Симулиране на йонизационен контрол с диод
Не бъркаш, но това е индустриална запалка, а котлето вкъщи е Dakon Kompakt 24 CT и бирата е малко по-различна. Преди малко взех една развалена платка от същия и сега ще видя дали йонизационния контрол влиза като аналогов сигнал с микроволтовете си или след усилвателя. Ако е след усилвателя, ще видя колко волта е и ще го направя така. Тук идеята е да стане евтина реконструкция от газ на ток. Каква е логиката на котлето: от вътрешния термостат като дойде сигнал да се пуска котела, той пуска вентилатора за 10 сек за предварителна вентилация, после отваря газовия блок и следи за йонизационен контрол, ако до 5 секунди мисля че беше, не се появи пламък котела блокира и трябва да се рестартира ръчно. Идеята е сигнала за отваряне на газовия блок да ми пуска нагревателя и после веднага да дам обратна връзка за пламък. А проводниците до вентилатора, запалката (пиезото), газовия блок ще са прекъснати пак през реле.
Забравих да допиша, на гърба на платката пише Honeywell CS0115D-LS. Така че ако се намери схема и на нея ще стане още по-лесно, сега в момента това търся
Забравих да допиша, на гърба на платката пише Honeywell CS0115D-LS. Така че ако се намери схема и на нея ще стане още по-лесно, сега в момента това търся

- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Симулиране на йонизационен контрол с диод
dancing_niki написа: Ако е след усилвателя, ще видя колко волта е и ще го направя така.
Целия филм е за да не допуснат изтичане на сурова газ, и да гръмнеш в неведение.В pdfa горе от линка са писали че ВН трафа за искрата и усилв. на сигнала от йонизацията са капсулована единица-значи усилвател има.
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: Симулиране на йонизационен контрол с диод
На мен ми е ясно за какво става въпрос, това го дадох само за пример. Когато се работи на ток няма да се подава газ, затова ще излъжа котела, че все едно има пламък, а то реално няма да има. И тази запалка не я гледай вече. Ето го котела: http://www.engineering.erato.bg/files/file_73_75.pdf Проблема е, че на 10-та страница не пише къде влиза йонизационния контрол и не е даден изхода за газовия блок. Правоъгълника до (над) клеморед А1 е релето за помпата (Schrack RT134012), а правоъгълника до (в ляво) от А3 е релето за вентилатора (Schrack T7NS5D1-48).
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Симулиране на йонизационен контрол с диод
Еми това е, и аз бях дотука.В описанието дума не се казва за запалката, или изгаснал пламък.Няма ги веригите и на платката.В кр. сметка разглоби го и проследи кабелите..



Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта